האם משהו מכיר מדריך כתוב לעבודה עם התוכנה ?
אחרי זמן רב ללא הטסה והחלפת מנוע המנועים לא מסונכרנים ,מצב הטסה עם לווין לא נכנס לעבודה .
כמו כן כניסה לניתוח לאחר טיסה .
אם יש דרך אחרת ללמוד ולתכנת את הבקר אשמח לדעת ,עד עכשיו סידרו לי .
תודה .
האם משהו מכיר מדריך כתוב לעבודה עם התוכנה ?
אחרי זמן רב ללא הטסה והחלפת מנוע המנועים לא מסונכרנים ,מצב הטסה עם לווין לא נכנס לעבודה .
כמו כן כניסה לניתוח לאחר טיסה .
אם יש דרך אחרת ללמוד ולתכנת את הבקר אשמח לדעת ,עד עכשיו סידרו לי .
תודה .
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
שלום,
ראשית מדוע אתה משתמש ב apm planner ולא ב mission planner
תכנות הבקר מתחלק לכמה חלקים
חלק א' צריבת גירסא וכיול ראשוני
חלק ב' הגרת מצבי טיסה, פייל סייף, כיוון ערכי PID, הגדרת מגבלות טיסה והתנהגות כללית.
חלק ג' לאחר סיום כל ההגדרות והמגבלות הדבר הנוסף שתוכנה זה עושה היא עוזרת לך לתכנן משימה אוטומטית ולטעון את נק' הציון לבקר.
אחרי החלוקה הזו כל מה נשאר לך לעשות הוא לכתוב את השאלה המדויקת ביוטיוב ולהשכיל.
אם נתקעת דבר איתי.
ניר
תודה ניר.
כל שתארת נעשה ע"י אחר זמן ללמוד לא היה לי אבל כנראה שאין ברירה .
כפי שתראתי לא הטסתי מזמן ,החלפתי מנוע וכרגע בהפעלה המנועים לא עובדים יחדיו באותו תזמון ובאופן לא רצוני.
איפה הפיתרון?
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
נערך לאחרונה על ידי motti; 23-12-2014 בשעה 08:10:56.
The sky is my playground
מוטי
הייתי מתחיל בביצוע כיול בקרי מהירות
אתה מוזמן ליצור איתי קשר טלפוני ואשמח לבצע את זה איתך אונליין
0542902002