שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: האם ניתן להטיס עם מנוע 95 4 פעימות למרות שהיצרן ממליץ על 82?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2013
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    118
    תודה!
    40
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל האם ניתן להטיס עם מנוע 95 4 פעימות למרות שהיצרן ממליץ על 82?

    יצרן ממליץ מנוע 4 פעימות 70-82. האם ניתן להטיס עם מנוע 4 פעימות 95? האם ההבדל בין המנועים נסבל? מה המשמעות בהטסה, בהבדלי המשקל בין המנועים?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להטיס עם מנוע 95 4 פעימות למרות שהיצרן ממליץ על 82?

    היה יכול להיות נחמד מאד אם היית רושם באיזה טיסן מדובר. יש לזה חשיבות רבה.
    בכל מקרה, מנוע 95 נמצא מעט מאד מעל המלצת היצרן. ההספק הנוסף אינו משמעותי וכך גם תוספת המשקל. אתה יכול להתקין אותו, אבל שים לב שמרכז הכובד יהיה בדיוק היכן שמסומן בתכנית/חוברת ההרכבה.

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לflatspin על הודעתו:

    מטוס סילון 1 (29-01-2015)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2014
    הודעות
    260
    תודה!
    9
    הודה 131 פעמים ב 55 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להטיס עם מנוע 95 4 פעימות למרות שהיצרן ממליץ על 82?

    מצטרף לנכתב לעיל וגם מוסיף, תבדוק שהפרופ הגדול יותר הנדרש למנוע גדול יותר אינו מגיע קרוב מדי לקרקע.
    כמו כן הרבה טיסני ARF מגיעים עם מיכל קטן יחסית, כדאי לבדוק מה מקבלים והאם ניתן להתקין מיכל גדול יותר.

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לE r e z על הודעתו:

    מטוס סילון 1 (29-01-2015)

  6. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2013
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    118
    תודה!
    40
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להטיס עם מנוע 95 4 פעימות למרות שהיצרן ממליץ על 82?

    מדובר בטיסן yak 54 של seagull. באתר היצרן מגבילים עד מנוע ארבע פעימות 82. ממליצים על סאיטו 82, לי יש os95v ארבע פעימות. לפי הקטלוגים יש בינם הבדלי משקל של למעלה מ 100 גרם. אפשרי או לא כדאי בכלל להיכנס להרפתקה זו.
    אשמח לקבל חוו״ד אם למישהו יש ניסיון עם הטיסנים של seagull. תודה מראש למתייחסים.

  7. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להטיס עם מנוע 95 4 פעימות למרות שהיצרן ממליץ על 82?

    כאשר היצרן אינו מסתפק בציון גודל המנוע אלא ממליץ על מנוע מתוצרת מסויימת, סימן שיש דברים בגו. במילים אחרות, יש סיכוי שקיים בין יצרן הטיסן ויצרן המנוע הסדר כלשהו. לא תמיד זה כך, אבל יש מקום לספק. לכן מבחינתך אין לזה משמעות. היות וקיים כבר בידך מנוע OS 95, תתקין אותו ולא תיכנס להוצאה מיותרת.
    בענין המשקל, אתה יכול להתקין את הסוללה אחורנית כך שהיא תאזן לך, במידת מה, את הפרש משקל המנוע. וגם אם אין מקום להזיז את הסוללה לאחור, על מנת לאזן 100 גרם נוספים בחרטום אתה צריך משקולת, משהו בין 25 ל-30 גרם בזנב. לטיסן בגודל כמו שלך אין לזה השפעה.

  8. המשתמשים הבאים אמרו תודה לflatspin על הודעתו:

    מטוס סילון 1 (31-01-2015)

  9. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2013
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    118
    תודה!
    40
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להטיס עם מנוע 95 4 פעימות למרות שהיצרן ממליץ על 82?

    תודה על ההתייחסות. אשמח לקבל חוו"ד על seagull - בעיקר על איכות החומר שלהם. נחשבים חברה אמינה? מדוייקת...
    שאלתי נובעת מהבדלים משמעותיים באיכויות של החברות... לדוגמא, יש לי hunger 9 שטס כבר כמה שנים..
    לפני מספר חודשים קניתי טיסן של super flying , בטיסה העשירית שלו התפרק באוויר... (הגה גובה נחתך משני קצות הזנב תוך כדי טיסה.. כנראה בגלל איכות חומר ירודה ביותר...)
    תודה

  10. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם ניתן להטיס עם מנוע 95 4 פעימות למרות שהיצרן ממליץ על 82?

    לא משנה איזה טיסן ומאיזו חברה אתה קונה. אם זה ARF אני תמיד ממליץ לעבור כלכל ההדבקות עם דבק מהיר והאיזור הצלע אש עם אפוקסי.
    אם יש ו מקום שאתה חושד בו, אל תתבייש להסיר בעדינות את הכיסוי ולהדביק שם עם דבק מהיר.
    רוב הטיסנים הללו מודבקים עם דבק חם או מהיר ברמות ירודות מאוד כי אין להם בקרת איכות כלל.
    לעניין המנוע מה שגדעון כתב משקף את דעתי.

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לTazmanianDevil על הודעתו:

    מטוס סילון 1 (02-02-2015)

נושאים דומים

  1. איזה טיסן ניתן להטיס עם מנוע זה?
    על ידי biggate בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 07-06-2013, 09:32:27
  2. [שאלה] האם ניתן להשתמש בדלק 4 פעימות 15% במנועי 2 פעימות?
    על ידי מטיס1 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-10-2011, 15:20:05
  3. היכן ניתן להטיס קרוב לנתניה?
    על ידי biggate בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-04-2011, 16:12:21
  4. [שאלה] FW5 סרבויים לא כמו שהיצרן ממליץ?
    על ידי yury בפורום פורום אלפא
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-01-2011, 18:41:26
  5. ניתן להטיס טיסני דלק בגעש?
    על ידי tisanir בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-12-2009, 08:44:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •