בכדי לכוון טוב את הCCPM הבנתי שיש איזו שהיא טבעת (פלס) או משהו בסגנון
שאיתה ניתן להגיע לתוצאות טובות בכיוון .
מישהו יודע על מה אני מדבר (כי אני לא) והיכן אני יכול לקנות כזה.
תודה מראש
שמעון
למסוקי 450 (קופטר)
בכדי לכוון טוב את הCCPM הבנתי שיש איזו שהיא טבעת (פלס) או משהו בסגנון
שאיתה ניתן להגיע לתוצאות טובות בכיוון .
מישהו יודע על מה אני מדבר (כי אני לא) והיכן אני יכול לקנות כזה.
תודה מראש
שמעון
למסוקי 450 (קופטר)
בעיקרון זה מה שאתה מחפש
http://www.helidirect.com/hand-tools...62_446_781.hdx
TREX 700N DFC
GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
EASYGLIDER PRO
החלק הנ"ל משמש לכיוון מדוייק של ניצבות הסווש פלייט
ניתן להטיס ולהנות מהמסוק בהרבה רמות של הטסה גם בלעדיו.
זה חלק חשוב, אבל לא חיוני לרוב המטיסים הרגילים,ובעזרת עין טובה ניתן לכוון טוב מאד, וממילא עושים תיקוני כיוון על פי ההתנהגות באויר
בקיצור, אתה לא תרגיש הבדל בהטסה בין סווש שמכוונת טוב בעין לבין סווש שמכוונת בעזרת המיתקן הנ"ל, למעט אם אתה מטיס על....
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
ממש לא מסכים עם הדברים שכתבת.
מניסיון מסוק שמכוון טוב ידחוף אותך קדימה הרבה יותר ממסוק ש"עושים לו תיקונים עפ"י התנהגות באוויר", לגבי מאזן ה- SWASHPLATE אם הגעת למצב שהצלחת מאוזנת ועדיין המסוק לא מכוון באוויר - או שעשית משהו לא נכון, או שיש לך בעיה אחרת (לדוג' מרכז כובד), בכל מקרה "כיוונים באוויר" זה לא הפיתרון.
הנאה ממסוק מכוון כמו שצריך היא בכמה רמות טובות מעל מסוק שצריך להאבק איתו באוויר - ממש לא צריך להיות מטיס על כדי להרגיש בהבדלים.
לעניין החלק הנ"ל - אני ממליץ בחום על שימוש בו, מפשט את תהליך הכיוון וחוסך שימוש בכלים מסורבלים.
תודה לכולם
ליאור מתי אתה בא לבקר אותנו בצפון (אל דאגה אנחנו נפנק אותך)
ואתה תתן לנו קצת עזרה וידע בנושא כיון מסוקים.
אני והצוות הצפוני מחכים לביקור שלך