שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: בחירה נכונה של פלאג למנועי ניטרו

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    132
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בחירה נכונה של פלאג למנועי ניטרו

    לתשומת ליבכם. נתקלתי בכתבה מעניינת באתר O.S והחלטתי לתרגם אותה לנוחיות כולם.
    צפו בקישור הבא:
    http://www.eilatfly.co.il/index.php?...ask=view&id=52

    אני מקווה שתמצאו אותה כמוני כמעניינת ושימושית.
    נערך לאחרונה על ידי gaeitan; 29-04-2009 בשעה 20:00:01.
    איתן

    T-REX 600LE
    Mini Titan E325
    Funjet 008

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בחירה נכונה של פלאג למנועי ניטרו


  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    132
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בחירה נכונה של פלאג למנועי ניטרו

    תודה
    הלינק תוקן
    איתן

    T-REX 600LE
    Mini Titan E325
    Funjet 008

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בחירה נכונה של פלאג למנועי ניטרו

    תודה לך אחלה מאמר!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בחירה נכונה של פלאג למנועי גלואו

    איתן,


    חסרים שם; אולי כדי שלא לבלבל הדיוטות, כמה דברים מאוד חשובים...

    למשל; מה ששומר על הלהט של הסליל במצת הוא תגובה קטליטית של הפלטינה ממנו הוא עשוי, על המתנול שבדלק. פלטינה היא קטליזטור ובמגע עם מתנול, היא גורמת להתפרקותו, המשחררת חום רב וגורמת לסליל ללהוט.

    אם תנסה להשתמש בדלק שאינו מכיל מתנול, יכבה המנוע בשניה שתנתק את הבוסטר... על בנזין, למשל, הפלטינה לא עובדת ואין תגובה קטליטית.
    אם תשתמש בסליל שאינו מכיל פלטינה, תקבל תגובה זהה...


    ועוד; דרגת החום של המצת היא הגורם הקבוע בקביעת קידום ההצתה... הגורם המשתנה בו אתה שולט בשטח, הוא עשירות התערובת.

    תערובת עניה תוצת יותר בקלות ומוקדם יותר, מתערובת עשירה. היא גם תגיע ללחץ הבעירה המרבי מהר יותר, כך שסגירת הסיכה כמוה כקידום ההצתה במנוע הצתת-ניצוץ.

    הצורך בפחות קידום הצתה בסל"ד נמוכים הוא הסיבה לכך שנדרשת בהם תערובת עשירה קצת יותר (הוויסות נעשה ע"י הסיכה המשנית).

    פעולה עניה, מזיקה של המנוע (lean-run), היא לא מחסור בשמן, אלא פשוט הצתה מוקדמת מדי, הגורמת להתחממות-יתר ולנזק פוטנציאלי, או ממשי...

    בלי פירוט יתר בנושאים אלה, המאמר מספר רק את חצי-האמת, שכידוע, גרוע אף משקר...


    דר צאלון
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 29-04-2009 בשעה 21:40:32.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    132
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בחירה נכונה של פלאג למנועי ניטרו

    דר צאלון היקר,
    אתה מפספס את מטרת המאמר. הערותיך יפות אך לא קשורות לנושא.
    כתבות בנושא כיוון המנוע ואופן פעולתו כבר פורסמו למכביר. נא עיין בכתבות בנושא בפורום הנוכחי וכתבה המפורסמת גם באתר האילתי.
    ציינתי מפורשות שבסה"כ תרגמתי כתבה קיימת המופיעה באתר O.S ומצאתי אותה מעניינת ושווה תרגום.
    הרחקת לכת עם העוקצנות.
    איתן

    T-REX 600LE
    Mini Titan E325
    Funjet 008

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בחירה נכונה של פלאג למנועי ניטרו

    ממליץ לקרוא מאמר זה שכתב חבר שלי לקהל מסיעי המכוניות אך גם רלוונטי למטיסי טיסנים: http://www.hotwheels-club.com/Tutorials/Plugs.pdf

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בחירה נכונה של פלאג למנועי ניטרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי gaeitan צפיה בהודעה
    דר צאלון היקר,
    אתה מפספס את מטרת המאמר. הערותיך יפות אך לא קשורות לנושא.
    כתבות בנושא כיוון המנוע ואופן פעולתו כבר פורסמו למכביר. נא עיין בכתבות בנושא בפורום הנוכחי וכתבה המפורסמת גם באתר האילתי.
    ציינתי מפורשות שבסה"כ תרגמתי כתבה קיימת המופיעה באתר OS ומצאתי אותה מעניינת ושווה תרגום.
    הרחקת לכת עם העוקצנות.
    איתן,


    מה שמפספס את מטרת המאמר... הוא המאמר עצמו, שמשום מה אינו מכליל את העיקר בנושאי מצתים והצתה.

    המאמר גם מציג את דרגת-החום של המצת כמנגנון הבקרה היחיד לכאורה על קידום ההצתה במנוע מסוג זה, מה שאינו נכון.
    לא כתבתי על כיוון המנוע, אלא על השגת כיוון ההצתה נכון - מהות המאמר לא?


    אני לא פוליטיקלי קורקט.
    אם המאמר אינו עונה על השאלות שהוא אמור לענות עליהן, שבחים ממני הוא לא יקבל. תגובה סרקסטית, דווקא כן.

    גם המאמר בשפת המקור מספר חלקי אמיתות, כך שאין לראות בכך עניין אישי נגדך ולא ביקורת על התרגום.

    ביל בקסטר (מי שמנהל את יבואן OS בארה"ב) ואני קולגות באתר RC Universe.
    אני מנהל שם את פורום ה-Support MVVS.

    לא ברור לי כיצד המאמר הזה עם המידע החלקי מאוד שבו הצליח לחמוק מביקורתו.


    דר צאלון


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •