שלום לכולם,
אחרי כיול המיקום וללא הודעה מוקדמת, בטיסה של כמה מטרים , הפנטום מחלית לנסוק בעצמו
בלי שנגעתי בטרוטל. הירידה היא אופקית ואחידה. (גם העצבים אחידים...)
סוללה עם כ-40% מתח.
מה יכולה להיו הסיבה לירידה הפתאומית?
תודה
רוני
שלום לכולם,
אחרי כיול המיקום וללא הודעה מוקדמת, בטיסה של כמה מטרים , הפנטום מחלית לנסוק בעצמו
בלי שנגעתי בטרוטל. הירידה היא אופקית ואחידה. (גם העצבים אחידים...)
סוללה עם כ-40% מתח.
מה יכולה להיו הסיבה לירידה הפתאומית?
תודה
רוני
כתבת לנסוק? הוא עלה ואז ירד? או רק ירד ?
בעיקרון יש לכלי מנגנון
Failsafe
במידה שאבד הקשר לשלט
הוא ניכנס למצב .
קודם כל יש דרך לצאת מזה ואמי מציאה לא רק לך אלה לכל מי שמטיס משהו באוויר להכיר את הכלי ולא לעלות ולהגיד שייהיה בסדר
זאת חוסר אחריות של ישראלי ממוצע.
תלמד את הכלי
תלמד מה יכולות להיות הבעיות שלו
איך יוצאים מהם .
תפסיקו להיות חסרי אחריות
אופציה למקרה שלך
אבד הקשר לשלט
או שנגמרה הבטריה ( הוא מצפצף)
או שהייתה הפרעה בגלי הרדיו בכוונה או לא.
אם יש גופרו צריך לבדוק ו להיות בטוחים שהוויפי סגור
לא לטוס עם טלפון בכיס
גם הוא יכול להיות גורם לאיבוד רדיו .
אם היה עצמים כמו עצים מבנים שיכולים להקפיץ ולחסום רדיו.
וגם כמובן אין לי מספיק פרטים ואני לא יודע לפי מה אתה מחליט שהיה לך 40%
בטריה
אבל גם בטריה יכלה להכניס למצב
אם לאחר נחיתה בדקת את הבטריה אז יכולה להיות עליה של כמה וולט
אם ראיתה בזמן המקרה בדיוק באוויר דרך מסך ואתה בטוח שבזמן האירוע זה מה שהיה על הצג
אז זה יכול להיות אחד מהשניים
או תא דפוק הבטריה שיש לו ירידות מתח והוא לא יציב
או שההגדרות של הרחפן שלך למצב
Fail safe
גבוהות מידי
ישש המון משתנים שחברים וזה יהיה חוסר אחריות לקבוע לך מה היה. בלי לדעת
אבל אני מציע שתהיה בטוח ב 1100% מה קרה לך שם לפני שתעלה שוב לאוויר .
Sent from my SM-N915F using Tapatalk
Using Tapatalk
שלום שוב, נכון , טעיתי , הרחפן החל לרדת ללא סיבה.
40% סוללה , מדודים בזמן טיסה.
מסכים אתך לחלוטין שיש להכיר טוב מאוד את הציוד שעובדים איתו. אבל לא לקחת בחשבון
שיש פינות אשר לא סגורות בספרות הרלוונטית ולכן פונים לפורומים.
הדבר היחידי שלא בצעתי זה היה לכבות את נייד. אנסה גם את זה.
תודה רבה ואם יבוא לך רעיון חדש אשמח לקבל אותו.
ד"א התופעה של ירידה אופקית ו"מסודרת" מתרחשת בעולם הפנטום.
רוני
אני לא מבין מזה ירידה אופקית מסודרת
יש מצב של חזרה הביתה או נחתה במקום בשתי המקרים הבקר של הפנטום מבצע הנמכה מבוקרת
וטוב שכך ...
אני מבין שזה לא מתוכנן
אבל לא מבין למה אתה מצפה במצב בעיה .
שוב אין לי כל הפרטים.
האם אתה מתכון שהוא שקע לך או שהייתה לך שליטה ?
אולי תתן עוד פרטים?
תחבר את הפנטום למחשב תריץ את הדריבר ותבדוק את מצבי ה
Fail sage
שלך.
Sent from my SM-N915F using Tapatalk
Using Tapatalk
Fail safe*
Sent from my SM-N915F using Tapatalk
Using Tapatalk
היה לי את זה עם בטרייה דפוקה. אם הירידה היא לא הדרגתית אז יכול להיות שזאת הבעיה.
koop (16-11-2015)
"ירידה אוקית ומסודרת" הכוונה להנמכה ישרה ללא נדנודים או רעידות מורגשים.
החלפתי סוללה ובשבת אצא לבדיקה. חשבתי שבמקרה של סוללה חלשה הכלי יורד מסודר.
מפסקים S1 ו-S2 במצב מעלה.
תודה לכם על העזרה.
רוני
טוב, בשבת הטסתי והרחפן החליט לנוע בעצמו אחרי שאני הרמתי אותו מעלה.
יכול להיות שהמשדר BOSCAM 32CH 5.8G 600mw 5km Wireless 5V Transmitter Receiver Set TS832
משבש את ה-2.4 GB של ה-פנטום?
אנסה בשבת להטיס ללא המשדר מחובר.
אודה להצעות,
תודה
רוני
ץץאני מאוד מקווה שאתה מבצע ניסויים במרחק מכל אזור בעייתי.
לפי דעתי אני ממליץ לך לא להמריא בכלל !
אן יש לך מושג איך חבר את הפנטום למחשב תבצע כיול לאקסלומטר
תבצע את הכיול על משטח הכי ישר פלס שאתה יכול . מבחינתי כך פלס ותבדוק איפה להעמיד אותו.
ויותר חשוב שזה לא יהיה שום דבר שיש בו מתכת !!!!!!
שולחן עץ ישר פלס !!!
חבר אותו למחשב וישר תתחיל קליברציה כי אחרי שהג'ירו מתחמם (פחות מדקה) אז זה לא טוב אם זה קורה כבה הכל תמתין עשר דקות ותתחיל שוב. קראתי שאיזה אחד ממליץ להכניס לפריזר לחצי דקה . אני לא ממליץ !
פשוט תבדוק על יבש לפני איך ואז תחבר וישר תתחיל.
לא לגעת הפנטום בזמן הכיול!!!!!!!!
פרק לפני פרופים
אם אתה לא יודע עדיף שתבקש עזרה .
לגבי המצפן כמובן שצריך לבצע כיול לפני טיסה ותעשה זאת כמה שיותר הרבה בין טיסות.
אבל יש צורך לבדוק את הנתונים של המצפן שלך בתוכנה . אני לא זוכר בעל פה את התווך נתונים הנכון אבל אתה יכול למצוא מדריכים לזה באינטרנט. ושוב פה ממש עדיף לקבל עזרה וממש ממליץ לא להטיס עד שאתה מישר קו.
אחד משני הדברים שציינתי לא בסדר או שניהם יחד וזה יכול להגמר לא טוב ! בכיס ואפילו בנפש .
לא להרים לאוויר כלי לא תקין !
עכשיו למה זה קרה לך....
לגבי המצפן אני לא יודע איזה ידע יש לך אבל המצפן לא אוהב מתכת ו מגנטים הוא בעצמו מגנט
אן הגעת לשטח הטסה אל תניח אותו על הרכב !!!!
בזמן נסיעה עם הרחפן ברכב לא לשים ליד הספיקרים !!!!!!
אפילו רצפת הרכב יכולה לשגע אותו לא יודע מה יש ובאיזה רכב
תניח אותו על המושב רחוק מהספיקרים בדלתות . כל גם בבית לא לקרב למתכת ומגנטים.
עכשיו במידה שזאת הבעיה שלך וקירבת את המצפן למגנט כמו ספיקר ברכב.
אז אתה צריך לאפס את המצפן וזה לא תורה מסיני אבל מחייב חיפוש טוב באינטרנט ולהבין מה ואיך לעשות . ולהבין טוב טוב איל אתה יודע שהצלחת. ולא על ידי טיסת מבחן !!!!!! אני מזהיר אותך.
אם התרסקת אז לאקסלומטר יכול לצאת מאיפוס.
במקרה יותר קיצון להיות תקוע ממש במצב מסיום.
במקרה עוד יותר קיצון במכה רצינית ביותר אם לא נשבר לך לפני זה הכלי אז הנאזה יכול להשתחרר מהדבק ופשוט להיות תלוי על הכבלים במצב כזה שאתה כנראה לא נמצא בו לא תהיה לך שום שליטה על הכלי זה יגמר לא נעים.
אני בכונה פורס בפניך את האופציות כי כמו שאמרתי לך הגיע הזמן שתבין את הכלי שלך !!!!
זה כמו שאני יעלה על רכב ומידי פעם יעלה לפורום וישאל מה עושה הברקס
ולמחרת מה עושה הקלאטץ
זה לא הגיוני נכון ? כך גם השאלות שלך עכשיו!
לא שאני רוצה שלא תשאל אבל זה מוציא אותי מדעתי שאתם. מרימים כלים לאוויר ואין לך מושג מה קורה שם.
לימדו אותכם קדימה אחורה וזהו .
ותוך כדי אתם לומדים. חביבי הכלי שלך לא מכוון הוא יכול לתפוס רייס ללא שליטה וךהתרסק לכביש מהיר 2 קמ מאיפה שהמראת תתחילו להבין במה אתם מתעסקים
אני ממליץ שתעצור הכל פתח את האינטרנט ותלמד את הכלי . מה יכול לקרות איזה תקלות יש איך מתקנים אותם מה עושים במצבי חירום כאלה ו אחרים.
אם במקרה עשית הכל ועדין יש בעיה
אז שוב לך למישהו שמבין וטפל בבעיה
אני הולך לעשות סדרת סרטוני הסבר
עד אז תעשה טובה וכל מי שקורה את זה תתפסו אחריות על מה שאתן עושים ותלמדו את כל הסכנות שמיכות לכם.
שתדעו מה לעשותו . זה יכול להציל אותם לפעמים .
אם תהיו זהירים אז יכול להיות תחביב ממש כייפי אבל קפיצה למים מבלי לדעת לשחות זה יכול להגמר לא טוב.
אני ממש לא מתנשא
אני אומר את לך את הדברים האלה כדאי לעזור לך לי ולכל מי שבתחום לשמור על התחביב הזה חוקי.
אני חרד ליום שהכל יתפוצץ לנו בפרצוף בגלל חוסר אחריות שלש מישהו .
בהצלחה.
Sent from my SM-N915F using Tapatalk
Using Tapatalk
סליחה על טעיות הקלדה. אצבעות שמנות![]()
Sent from my SM-N915F using Tapatalk
Using Tapatalk
אגב לגבי המשדר
גל של 2.4 יש לו כפולה של 5.8
ולמרות האפשרות אני ממש לא חושב שזאת הבעיה שלך
Sent from my SM-N915F using Tapatalk
Using Tapatalk
קופ שלום,
תודה רבה על התשובה הארוכה.
אתייחס לכל נקודה ונקודה.
שבוע מצויין,
רוני