האם המנגינה שמפיק הבקר והברקס גוזלים הרבה זרם ?
האם המנגינה שמפיק הבקר והברקס גוזלים הרבה זרם ?
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
לא, למה?
ובהרחבה, המנגינה היא משחק בתדר שמע בין הסלילים למגנטים שיוצרת אפקט של רמקול.
הברקס סה"כ יוצר מצב של קצר על הדקי המנוע בכדי לגרום ל"בזבוז" האנרגיה הנוצרת עקב סיבוב המנוע ע"י הרוח שמניעה את הפרופלר.
בשני המקרים הנ"ל צריכת הזרם היא אפסית.
ואולי אני טועה, בזמן האחרון אני לא מאמין לעצמי...![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
שרון זה ממש מתחת לחגורה !!
אז אני אוהב את המנגינה של האוטו גלידה בבקר שלי אז מה..![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
כפי שאני מכיר את מנגנון הברקס בוגל צודק. כאשר הפרופ מסתובב כמו תחנת רוח הוא מייצר מתח על ההדקים שלו לפי ה-KV של המנוע. קיצור ההדקים של המנוע ע"י הטרנזיסטורים של בקר המהירות לא מאפשר למנוע להרים את מתח ההדקים ו"מקשה" על סיבובו.
דני, זרם DC אינו הפתרון כיוון שהיה שורף את המנוע מיידית. ניתן להחזיק את המנוע ע"י הזרמת זרם AC על גבי זוג סלילים של המנוע בדומה למנוע STEPPER אך מנועי בראשלס מתחממים מהר מאד במצב עבודה זה.
שחר
יתכן והזרם הוא AC וןזה ממש לא משנה כי הוא מוגבל ע"י המעגל ולא ע"י עכבת הסליל.
בכל אופן אני די משוכנע שזה הזרמת זרם ולא קצר על הסלילים. (אגב - יש גם כוון דרגות חוזק הבלימה בבקרים - מה שמרמז על הזרמת זרם - למרות שתוכל לחשוב שזה שינוי התנגדות הקיצור על פני הסלילים)
יום אחד אני או אתה נבדוק העניין ונפרסם התוצאות.