שלום,
מבקש המלצות לגוברנור למסוק בנזין גדול-כ-13 ק"ג.
מה בעצם חשוב? על מה אסור לוותר? מה אפשר לוותר וכיוב. אופי הטיסה רגוע לחלוטין-סקייל.
תודה.
אבי.
שלום,
מבקש המלצות לגוברנור למסוק בנזין גדול-כ-13 ק"ג.
מה בעצם חשוב? על מה אסור לוותר? מה אפשר לוותר וכיוב. אופי הטיסה רגוע לחלוטין-סקייל.
תודה.
אבי.
בברכת נחיתות טובות,
אבי סירוטה
עבור אופי טיסה רגוע:
1. אין שום צורך בגוברנור.
2. במידה ותבחר לשים אחד בכל אופן - כל יחידה שיש היום בשוק תספק את הסחורה ללא כל בעיה.
3. יש לי ATG חדש אם תרצה במחיר טוב. אני משתמש בו והוא מצוין.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
ממליץ או על ה-ATG או על יחידה מצויינת שלא נמכרת בארץ, ה-MULTIGOV.
בשניהם בשילוב עם יח' LCD ניתן לכוון את כל כיווני הגוברנור ללא צורך בניחושים אלא עפ"י ערכים אמיתיים כגון קביעת יחס העברה, מהירות ראש וכו'. אין צורך בטאכומטר ובחבר על תקן מודד "מתאבד".
אני משתמש ב-MULTIGOV V2 שזו הגירסה הלפני אחרונה ובגירסת ה-PRO שזו האחרונה הכניסו גם בקרת טמפ' לחום המנוע . ב-MULTIGOV ניתן לכוון 3 מהירויות ראש תלויות מפסק ה-F.MODE וכמדומני ב-ATG ניתן לכוון יותר מהירויות ראש. אני באופן אישי לא מכיר מישהו שזקוק ליותר מ-3 מהירויות לבחירה. יתרון נוסף ל-MULTIGOV הוא שיכול לשמש גם כגוברנור וגם כלימיטר עפ"י בחירת המשתמש. זהו כמדומני![]()
דבר נוסף,
אני ממליץ בחום להשתמש בסנסור מהירות של ספקטרום של יח' ה-AR7100R שיושבת על ה-BACKPLATE של המנוע ולשכוח לנצח מהתעסקות עם מגנטים וקידוחים במניפה או הדבקות וכיוצא באלה. פשוט PLUG AND PLAY. הסנסור הזה מתאים כמעט לכל סוגי הגוברנורים למעט ה-GV1 של FUTABA שבלאו הכי לא הייתי נוגע בו עם מקלגוברנור מיושן להחריד במחיר מופקע.
אני מבין שיש חשיבות עליונה לקריאת סל"ד מנוע ורוטור. מהן השיטות ובעצם מהי השיטה הכי אמינה(מגנטים\חיישני סלד וכיו"ב)?
בברכת נחיתות טובות,
אבי סירוטה
אבי,
הקריאה של הגוברנור היא של סל"ד מנוע בלבד, לא של סל"ד הרוטור.
השיטה הנפוצה ביותר היא בעזרת חיישן מגנטי שקורא מגנט אותו משתילים במניפה.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
תודה לשניכם.
בברכת נחיתות טובות,
אבי סירוטה
פתאום חשבתי לעצמי, רגע, הבחור אמר על מסוק בנזין!!
הסנסור של ספקטרום לא יתאים ל-BACKPLATE של מנוע בנזין, אלא אם תהנדס לו תושבת מתאימה במקום זו שנמכרת ומתאימה למנועי ניטרו 50 או 90.
אני יודע שקיים פיתרון גם למנועי הבנזין והוא נקרא STATOR GATOR של MODEL AVIONICS והוא פועל באופן דומה לסנסור של ספקטרום, תצטרך רק לוודא תאימות לגוברנור שתבחר. ואם לא אז תמיד יש את המגנט על המניפה. בהצלחה.
המלצתי היא על הRevmax של Model avionics, אני פשוט לא חושב שיש גוברנר שעובד יותר טוב או יותר פשוט לכיוון ממנו. מחברים, סטאפ של דקה אפילו פחות ומטיסים...
חן,
הבנאדם הולך להטיס סקייל בנזין לא 3D, בשביל מה הוא צריך לימיטר?? אם כבר היית אומר TJ PRO מילא...
אתה לא חייב להטיס 3D בשביל להשתמש בלימיטר, אני מטיס גם FAI עם לימיטר וזאת בגלל שהתגובות שאתה מקבל מהסרוו מנוע יעילות יותר וכפועל יוצא מהירות הראש אחידה יותר.
מצטרף לדעתו החיובית ולהמלצתו של חן על ה-RevMax.
אופס... המלצתי על רכיב שאלון ממומן שלו. רגע...., OK: אזהרה: הכותב הינו אבא/עבד של מטיס ממומן!!!
נאורצ'יק, אתה רואה מה עשית לי?
וברצינות, צריך להבין שמטיס רציני שממומן ע"י חברה בוחר את החברה ע"פ טיב המוצרים ולא לוקח כל מוצר שניתן לו חינם.
אי לכך, אותו מטיס כנראה היה נותן את המלצתו על אותו מוצר ללא קשר אם הוא ממומן של החברה או לא. סתם נקודה למחשבה לגבי האובייקטיביות של דעת הכותב.
בברכה,
נדב ברק.
טוב נדב לא צריך להגזים
מספיק שם היצרן בחתימה
אני מטיס עם multigov (גם Lukas Riva ,Bobby Watts)
http://www.aerospire.com/
לדעתי יותר טוב מ revmax
יותר קל לכיוון
מכניסים יחס גיר ואת המהירות שרוצים
אבל מה אני מבין
וואטס מנכל חברת חשמל וריבה מנכל תעשיות ריבות בגולה
לא מכיר אותם?
רשרש מטיס עם??.... לאפה עגולה עמוסה בשווארמה לא?.
נדב מתראים השבת? אני יותר מאשמח לארח אתכם בשבת בבוקר בפלמחים!
נדב ככה אתה מדבר על לוקס
אני אספר לאבא שלו
![]()
מצטרף להמלצות על ה REVMAX, קל לכיוון, זול, ללא צורך במסכים או עזרים נוספים והתוצאות...
אין עוררין עליהן.
נדבו'ס יקירי...
שבת בבוקר כבר לא יהיה... מה לגבי הערב? יש תכנון?
איך זה:
http://www.helikraft.com/Model+Avion...+Standard.html
אני צריך גוברנור ופחות לימיטר.(כל גוברנור הוא לימיטר אבל לא כל לימיטר הוא גברנור...)
בברכת נחיתות טובות,
אבי סירוטה
אבי שלחתי לך PM.