שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: טירקס 250- כמה שאלות של סט אפ ועוד

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טירקס 250- כמה שאלות של סט אפ ועוד

    שלום לכל חברי הפורום, כמעט כל האנשים שאני דיברתי איתם בפורום הזה היה להם יותר ממסוק אחד והרבה פעמים שני מסוקים זהים, בהתחלה הדבר היה תמוה בעיני, אבל לאור התסכול מההתרסקות האחרונה ובכלל מהעובדה שצריך לחכות כמעט אחרי כל התרסקות, אני מבין בדיוק מה הסיבה והחלטתי שגם אני רוצה כך, אבל לא רציתי לקנות עוד קופטר איקס 450, ולכן אני שוקל ברצינות להזמין לעצמי טירקס 250 (והטירקס המקורי של אליין ולא כל מיני חיקויים צולעים) אז שאלה לי אליכם, האם הסט אפ הבא יטוס יפה על ה-250
    אני מתכוון לקנות את ה- combo kit כלאמר בקר מנוע ושלושה סרוואים DS410 לראש, ולקנות ג'ירו לוגיטק 2100 יחד עם הסרוו שלו, מקלט יהיה AR6100E של ספקטרום, אני מניח שהוא יתאים יותר טוב מה-6100? פשוט יש לי 6100E בבית ללא שימוש
    האם הסוללה 800MAH 20C של טורנג'י תספיק מבחינת ביצועים? והאם היא תתאים מתחת לחופה?
    הבנתי שהבקר המקורי שבא עם הטירקס יש לו קונקטור JST , האם מומלץ להחליף לקונקטור DEANS?
    מהפורומים בחו"ל ראיתי שלטירקס 250 יש בעיות TAIL WAG האם מישהו חווה את הבעיות האלה בארץ?, והאם אותו מישהו הצליח לפתור אותן? אם כן איך?
    איזה חלקים ב-250 בדרך כלל הולכים בהתרסקויות?
    אני רצה להפוך את הטירקס 250 למכונת 3D, לא למסוק לטיסה רגועה בכלל, האם כדאי להחליף להבים ראשיים ללהבי קארבון?
    ושאלה אחת אחרונה חברה עכשיו מהלב, איך הטירקס 250? יציב? כיפי? מדויק? שווה את הכסף?
    תודה מראש לכל מי שיענה לי
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    293
    תודה!
    0
    הודה 17 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250- כמה שאלות של סט אפ ועוד

    אהלן,
    א. אם אתה לא קונה את הקומבו המלא,כבר עדיף לקנות את הקיט עם מנוע ובקר וללא סרבואים , הסרבואים של אלין מאד רגישים. HS-56 יעשו את העבודה.
    ב. הסוללה מתאימה בול בתוך החופה - לשקולך להחליף את הקונקטור של הבקר או את הקונקטורים של הסוללות. הסוללה מאד חזקה וטובה למסוק.
    ג. להבי הקרבון טובים משמעותית מלהבי הפלסטיק שבאות עם הקיט.
    ד. בהתרסקויות הולכים בקלות הפלסטיקים של המגלשים, הספינדל והמיסב החד כיווני , לפעים כאשר הספינדל נגזר עפים החוצה מיסבים של מחזיקי הלהבים ועכשיו שה ענין של מזל אם מוצאים אותם.
    ה. את עיקר בעיות הזנב פתרו אליין בשדרוג של הזנב, בנוסף ניתן לרכוש זרוע לזנב ממתכת במקום הפלסטיק הגמיש.
    ו. מסוק מאד יציב - ממריא ונוחת מכף היד, מאד מאד כיפי - בעלות של כלום אתה מחזיק 4 סוללות ומטיס ללא הפסקה - עלויות חלפים נמוכות מאד וזמינות בכל אתר כולל היפני.
    ז. מכונת 3D זה מעבר לרמה שלי - התחוזה שלי היא שהוא פחות "אלים" מ 450 ושנדרשות פקודות עד קצה ההגאים בשביל לסחוט ממנו תמרונים חריפים. יכול להיות שאם תחליף את הגלגל"ש ל 16 שיניים במקום ה 15 שבא איתו או להטיס בגרף שטוח של 100%. תקבל מסוק פראי יותר.

    לטעמי - שווה כל $ ואני מטיס אותו בכל הזדמנות ובכל מגרש קטן, אני נהנה ממנו יותר מה 450 שהיו לי בעבר.
    עוד סרבו זנב מומלץ הוא ה JR DS290G המיוחד למסוקים קטנים.
    אביב

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250- כמה שאלות של סט אפ ועוד

    blacksea - הוצאת לי את המילים מהפה ! כל מילה בסלע.

    ה 250 כיפי ומדוייק מאוד. שים זרוע מתכת ולהבי 37ממ ולא תהיה לך בעית זנב.
    להבי קרבון עושים הבדל עצום ומאוד מומלצים.

    נ.ב.
    האם מישהו ניסה את להבי הקרבון לזנב של ה 250 ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250- כמה שאלות של סט אפ ועוד

    אפשר לדעת על איזו זרוע אתם מדברים?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    52
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250- כמה שאלות של סט אפ ועוד

    אחרי 2-3 טיסות קצרות וריסוקון קטנטון אפשר לומר שלהבי הקרבון חריפים מאוד בטיסה
    ומומלצים למטיסים מוטרפים ומאוד רגישים לנפילות ,אחרי הנפילה הראשונה הם פשוט מתרסקים
    ונשברים .מה שבדרך כלל אפשר לומר זה שהיו הרבה נפילות מגובה נמוך(2 מ)על הדשא והמסוק עלה לאויר והמשיך לטוס כמו גדול.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250- כמה שאלות של סט אפ ועוד

    למישהו יש נסיון עם הג'ירו של לוגיטק יחד עם הסרוו שלו על ה250, יש לי את הלוגיטק על ה-450 והוא מדהים אבל אני לא יודע אם הוא יוכל להתמודד עם ה-250
    נ.ב- דור אני די בטוח ששרון התכוון לזרוע שמחברת בין הפושרוד של הזנב לבין הסליידר של הפיטצ' בזווית של 90 מעלות הנה קישור לחץ כאן
    שרון, לגבי להבי הקרבון לזנב, אני כרגע קורא את השרשור של ה-250 ב-RCG והאנשים שם מקבלים תוצאות מעורבות, לחלק זה לא משנה, וחלק אומרים שההבדל ניכר, אבל רוב האנשים לא מתרשמים
    תודה רבה לכל העונים, אשמח לשמוע עוד דעות, במיוחד על הג'ירו
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טירקס 250- כמה שאלות של סט אפ ועוד

    תודה אלעד.
    שמעתי שה2100 עובד טוב עם ה 250.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •