שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 48

נושא: PROTOS Build Log

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל PROTOS Build Log

    החלטתי להשתדרג למסוק 500 לאחר שהטסתי עד כה BELT CP. לאחר הרבה קריאה והתלבטות בחרתי בסופו של דבר בפרוטוס. זה המסוק הראשון שהרכבתי בעצמי. אין ספק שהנסיון עם מסוק קודם עזר לי אבל עדיין זו הרכבה ראשונה מחלקים.

    למה בחרתי בפרוטוס
    • משקל קל יותר מהאלטרנטיבות בגודל זה
    • ניתן להטיס עם סוללה 7S A123 בשל המשקל הקל ומקום מספיק מתחת לחופה – אוכל להטעין במהירות בשטח, להנות מסוללה עמידה בריסוקים, בטיחות וכו'.
    • ניתן גם להטיס את המסוק עם סוללות Lipo גדולות (דיווחו בחו"ל על הטסה עם עד 6S 3500 שמאפשר זמן טיסה ארוך)
    • חלפים זולים יחסית
    • המסוק וחלקיו משתפרים כל הזמן – משודרג באופן מתמיד ע"י היצרן על בסיס משוב הלקוחות.
    • הנעת רצועה – שקט יותר ותכנון אלגנטי
    • תמיכה מעולה של היצרן/מתכנן המסוק דרך פורומים
    • הרבה המלצות עליו ברשת מאנשים שהחזיקו מסוקים אחרים ומכרו אותם לאחר שניסו את הפרוטוס
    • במסוק חשבו על כל פרט – פשוט יצירת מופת הנדסית ומוצרים כאלו פשוט קונים אותי.
    את המסוק כולל כל הרכיבים האלקטרוניים שעליו קניתי בחו"ל.

    קישורים חשובים

    עוד קצת מידע רלוונטי לימים אלו (בטח יהיו דברים חדשים תוך מספר חודשים)
    • עד היום היה קיט פלסטיק (תרכובת מחוזקת עם קרבון) בלבד
    • בימים אלו ממש (תחילת אפריל) יוצא לחנויות קיט קארבון בשל דרישת המטיסים
    • יוצאים כרגע פיניונים 13 ו 14 שיאפשרו להוריד מהירות ראש עם סוללות גדולות
    • יוצאים גם חלקים משודרגים (קופסת זנב וגריפים זנב חזקים יותר, ועוד)
    • בקיצור – המסוק משתדרג כל הזמן למרות שהוא בהחלט טוב. נראה שהיצרן פשוט שואף לשלמות.
    כמו כן, שמועות מבוססות אומרות שהמסוק הבא שמתכנן היצרן הוא 450, ואחריו 550/600 כך שיש למה לחכות.

    הערות כלליות לגבי הבניה ותאור הבניה:
    • הרכבתי את הקיט לפי הוידאו של Finless. הוא נותן הרבה מאד טיפים חשובים לאורך הדרך ולא מצאתי לנכון לחזור עליהם כאן. עם זאת, הוספתי טיפים שהוא פספס, חלקם מקריאה בפורומים, חלקם מקוריים שלי. וכמובן צילמתי את תוצאות השלבים השונים.
    • אני ממליץ למדוד כל סוג בורג/שייבה לפני השימוש שכן יש דמיון בין ברגים ושייבות גם באותה שקית ובקלות עלולים לטעות. קליבר דיגיטלי (ניתן לקנות ב DX די בזול) יקל את העבודה.
    • בקיטים חדשים רוב הלינקים מגיעים פחות או יותר מוכנים אך לא תמיד לגמרי ולא כולם. לכן חשוב לבדוק כל לינק ובמידה והחור אינו גדול מספיק להשתמש במכשיר להרחבת החורים.
    • חילקתי את ההודעות הבאות לפי שלבים, בד"כ לפי השלבים של בניית המסוק בחוברת.
    נערך לאחרונה על ידי vinay; 08-04-2009 בשעה 01:14:35.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כלים דרושים ומומלצים

    דרושים:
    • סט מפתחות אלן סטנדרטים למסוקים (1, 1.5, 2, 2.5) מ"מ
    • מפתח אלן 90 מעלות של 2 מ"מ
    • מפתח אלן 0.5 מ"מ
    • מברג פיליפס
    • דבק Threadlock
    • דבק CA
    • דבק אפוקסי (איטי)
    • פלייר שפיץ
    • גריז
    מומלצים:
    • קליבר (אם לא אז לפחות סרגל הכרחי)
    • Ball Link Pliers
    • סכין
    וזה מה שאני זוכר כרגע
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	-1-Tools-1-IMG_2470-large.jpg‏ 
Views:	166 
Size:	146.0 קילובייט 
ID:	7929  
    נערך לאחרונה על ידי vinay; 08-04-2009 בשעה 01:05:52.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הקיט

    הקיט עצמו מגיע ארוז יפה ומושקע. שקית אחת גדולה עם החלקים ארוזים בשקיות קטנות יותר לפי שלבי הבניה. המנוע והבקר בתוך קופסה מתכתית ארוזים היטב. אין חוברת – היא מגיעה על ה- CD וגרסא אחרונה תמיד באינטרנט.

    כל שלב בחוברת מתאים לשקית חלקים ובתוך שקיות החלקים של השלבים ייתכנו שקיות נוספות לצורך תתי שלבים מה שהופך את איתור החלקים לקל ביותר.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	0-Kit-1-IMG_2075-large.jpg‏ 
Views:	158 
Size:	142.5 קילובייט 
ID:	7930   Click image for larger version. 

Name:	0-Kit-2-IMG_2076-large.jpg‏ 
Views:	182 
Size:	97.9 קילובייט 
ID:	7931  
    נערך לאחרונה על ידי vinay; 08-04-2009 בשעה 00:23:23.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל אלקטרוניקה

    בחרתי להשתמש ברכיבים די איכותיים שהשגתי במחירים די טובים בחו"ל כך שלא יצא יקר כפי שנראה בהתחלה. לא שאני צריך את זה ליכולות הטיסה שלי אבל יאללה, למה לא להתפנק, חיים רק פעם אחת.

    • ג'ירו : SPARTAN DS760

    • שלישיית סרוואים : MKS 9670. מהירים מאד (אף יותר מ-9257), חזקים מספיק למסוקי 500, גיר מטאלי ומדווחים כאיכותיים ביותר.

    • סרוו לזנב : MKS 8910 – הסרוו שמדווח באתר של SPARTAN כסרוו הטוב ביותר לג'ירו זה. מהיר מאד במחיר סביר.

    • בקר : MSH 80A – בא עם עם הקיט. הבקר טוב יותר ממספר מותגים בעלי שם לפחות על המסוק הזה שמשום מה מומלצים בארץ עבור המסוק. לבקר פונקציית Governor שעובד, BEC 4A, פונקציית התחלה איטית שעובדת. מגיע גם עם כרטיס תכנות ללא כל תוספת תשלום.

    • מנוע : המנוע שמגיע עם הקיט. מנוע טוב וחזק – חסרונו היחיד שהוא מתחמם מאד.

    • סוללה : 7S A123 שבניתי בעצמי במבנה שמתאים ל PROTOS.
    למי שממש מתעניין, בחרתי להשתמש בקונקטורים של Anderson Power Poles – חביבים למדי ומאפשרים אפשרות לשרשור סוללות, קלים לפתיחה/סגירה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	1-Elec-1-IMG_2077-large.jpg‏ 
Views:	202 
Size:	96.5 קילובייט 
ID:	7932   Click image for larger version. 

Name:	1-Elec-2-IMG_2078-large.jpg‏ 
Views:	192 
Size:	79.6 קילובייט 
ID:	7933  
    נערך לאחרונה על ידי vinay; 08-04-2009 בשעה 00:22:25.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Bag A - בלוק הסרוואים

    (זוכרים מה רשמתי קודם? מכאן והלאה תקראו רק תוספות על פני מה ש Finless מסביר בסרטוני הוידאו שלו)

    זה שלב מעניין (ייחודי?) ב- PROTOS - הסרוואים מחוברים בבלוק שאח"כ נכנס לתוך המסגרת כיחידה אחת.

    • את הסרוו של ה- Elev (זה שאינו בזוג) שמתי בצד הההפוך מההסבר/ספר. הסיבה לכך היא שגם את סרוו הזנב אשים (כמו גם Finless) בצד ההפוך מההסבר להימנע מפגיעה של הלהב בסרוו במקרה של Boom Strike. ולכן, כדי לשמור על איזון של המשקל, את הסרוו המדובר כאן מעבירים צד גם כן. סה"כ אין כל בעיה להחליף צדדים – המסגרת תומכת בכך באופן מלא.

    • למרות התיאור של Finless להדק את כל הברגים מלבד העליונים, מומלץ לא להדק אף אחד מהברגים ולהדקם רק בשלב הבא כאשר סוגרים את כל המסגרת. את סגירת המסגרת יש לעשות עם הציר הראשי בפנים כפי שאסביר בהמשך.

    • הברגים שאמורים להיכנס ל- Horn רחבים מעט מהחורים ב- Horn של הסרוו. בעזרת מפתח אלן בגודל המתאים ניתן בקלות להרחיב את החורים במקום להתאמץ לעשות זאת בעזרת הבורג עם הכדור.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	A-BagA-1-IMG_2079-large.jpg‏ 
Views:	236 
Size:	96.8 קילובייט 
ID:	7934  
    נערך לאחרונה על ידי vinay; 08-04-2009 בשעה 00:21:58.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Bag B – הרכבת המסגרת

    מספר טיפים חשובים:

    • כאשר סוגרים את המסגרת, הדרך המומלצת היא לשים את הציר הראשי ולסגור את הברגים מהאמצע החוצה כאשר הציר הראשי במקומו. תוך כדי סגירת הברגים ההדרגתית לוודא שהוא עדיין נע חופשי (כלומר ממש נופל חלק ללא כל דחיפה) דרך המיסבים. במידה ונתקע או יש חיכוך לפתוח ברגים או לסגור ברגים סימטריים לאלו שסגרנו שגרמו לתקיעה. בשלב זה גם סוגרים את הברגים של הסרוואים שהשארנו רופפים בשלב הקודם. ניתן להגיע למצב שהציר הראשי נופל חלק לחלוטין דרך המיסבים וכל הברגים מהודקים.

    • Finless שכח בהסבר שלו בורג מסוג Self Tapping Screw שנכנס באמצע מגירת הסוללה.

    • Finless ממליץ להדביק את המיסבים עם דבק Shoe Goo. למי שמעוניין, בארץ הדבק קשה להשגה ויקר וקיים דבק תואם זול מאותה חברה תחת השם E6000 שניתן לקנות בכל חנות אומנות. זהו דבק שימושי ביותר גם לצרכים אחרים. דומה בתכונותיו לדבק חם (על בסיס סיליקון) אבל ללא החימום. אני בחרתי שלא להדביק את המיסבים שכן הם נראו לי תפוסים מאד חזק (גם אחרים בפורומים טענו כך) ופחדתי שדבק יסיט אותם מעט הצידה וימנע מהציר להסתובב חלק. נראה מה צופן לי העתיד בשל הויתור על שלב זה...

    • את ה Landing Gear חיברתי בשלב מאוחר יותר אבל שימו לב שקשה מאד פיזית להרכיב אותם. טכניקה שהמולצה בפורום היא לחמם ע"י פן/בלאואר או לשים במים חמים למשך דקה. לא ניסיתי אבל זו המלצה שבאה בין השאר מהיצרן אז הוא כנראה יודע.

    • בפורומים הומלץ לשים שייבה בין ה Landing Gear לבין המסגרת וע"י כך ליצור רווח שבו יהיה לחופה מקום להיכנס. בשקית הספיירים היו לי שתי שייבות אבל רצוי ארבע ולא היו לי בנמצא אז ויתרתי על זה אבל אני יכול להעיד שאם היה הרווח היה לחופה קצת יותר נוח. עם זאת, לא נורא גם בלי.

    • לאחר שכבר הרכבתי את המסוק העברתי את המוטות שמחזיקים את החופה להברגה הקרובה יותר לקדמת המסוק ממקומם המיועד (ובמקומם שמתי את הברגים שהיו בחורים שהם ממלאים כעת) בכדי שיהיה יותר מקום מתחת לחופה לסוללה. אם משתמשים ב 7S A123 הדבר מומלץ מאד. לא ברור אם הסברתי את עצמי טוב כאן אבל אם תצטרכו תבינו כאשר תקראו זאת שוב.
    בסיום שלב זה כבר רואים סימנים ראשונים של גוף המסוק...
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	B-BagB-1-IMG_2112-large.jpg‏ 
Views:	208 
Size:	147.9 קילובייט 
ID:	7935  
    נערך לאחרונה על ידי vinay; 08-04-2009 בשעה 00:21:18.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    כל הכבוד על ההשקעה בשירשור הזה!
    אני פשוט ישבתי מול המסך קראתי הודעה ועשיתי רענן עד ההודעה הבאה
    בהצלחה עם המסוק! ושוב כל הכבוד על ההשקעה בשרשור!

    רק טיפ קטן בקשר לחיווט, את הנעילה של האזיקונים תעשה שהיא בתוך הגוף סתם בישביל היופי לפי דעתי זה נראה יותר טוב

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    ציטוט נכתב במקור על ידי sundowner צפיה בהודעה
    רק טיפ קטן בקשר לחיווט, את הנעילה של האזיקונים תעשה שהיא בתוך הגוף סתם בישביל היופי לפי דעתי זה נראה יותר טוב
    מסכים. זו אחת הסיבות שבגללן כתבתי ש "אני לא מיציתי את האפשרויות" אולי בהמשך אשדרג את זה.

    אפשר גם להוסיף צמות לכיסוי חוטי הסרוואים, להכניס את חוט הסרוו היחיד שהולך מחוץ למסגרת אל תוך המסגרת כך שלא יראו אותו (ראיתי מישהו שעשה את זה) ועוד.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    איזה יופי של סקירה !
    כ-ל ה-כ-ב-ו-ד.

    עשית לי חשק לקנות פרוטוס

    תתחדש
    אורי

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    60
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    יפה מאוד, כל הכבוד על ההשקעה!

    תודה רבה, זה יעזור לי מאוד בהרכבה של הפרוטוס שלי!

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    by far, שירשור הבנייה המושקע ביותר שראיתי בפורום.
    ש א פ ו
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    92
    הודה 45 פעמים ב 37 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    איזה שירשור
    כל הכבוד !!!!!!!
    מהקטן לגדול

    Blade MCPX
    TREX 500 ESP
    TREX 550
    TREX 700 NITRO FLYBARLESS

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    יניב,כהרגלך רצינות ומקצוענות
    כל הכבוד על ההשקעה העצומה, וכמו שאמר שרון, ללא ספק השירשור הכי מושקע עד כה
    תהנה מפרי עמלך
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    בהחלט שרשור מעניין ומרתק -
    גם למי שלא כל כך בעניין מסוקי ה500....
    תודה על ההשקעה! - נהנתי לקרוא.
    .Itay.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    897
    תודה!
    11
    הודה 28 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    כל הכבוד בהחלט מושקע
    לי לא יתאים הוא קרבי מידי

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    כל הכבוד על ההשקעה!
    שירשור בנייה ממש יפה!!
    עכשיו כבר יש על שני מסוקי 500 בפורום
    מישהו מזהה מגמתיות מסויימת?

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    כל הכבוד על ההשקעה!!!

    אין לי מסוק 500 ואני לא מתכנן לקנות מסוק 500...

    אבל בכל זאת קראתי מילה במילה, מדהים!

    שיט! עכשיו מדגד לי לקנות 500
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    טוואואואוב!
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    כל הכבוד על המאמר המושקע.
    למרות שלא נראה לי שאיי פעם בחיים אהייה ברמת הטסה מספיק טובה למסוק הזה
    ישבתי וקראתי כל מילה.
    יישר כח !!
    צחי

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    תענוג של שרשור.

    גם אני משתמש בקונקטורים של אנדרסון (כבר הרבה שנים) ומאוד מבסוט. יש לי CRIMPER כך שאני לא מלחים אותם.

    שיהיה הרבה בהצלחה, עודד.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    187
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    כל הכבוד על ההשקעה

    תתחדש ובהצלחה
    Blade 400
    dx7

    הגלריה שלי

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    יניב - אפשר לבוא לראות את המסוק טס ? עשית לי חשק לאחד כזה.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    יניב - אפשר לבוא לראות את המסוק טס ? עשית לי חשק לאחד כזה.
    בשמחה. עם זאת אצלי לא תראה את מה שאפשר להוציא ממסוק כזה. בשלב זה אני יודע לבנות ולתעד הרבה יותר טוב מאשר לכוון ולהטיס

    כרגע אני קצת חולה ומקווה להבריא עד מחר ואז אולי אוכל להטיס מוקדם בבוקר, חשבתי על ברנר, (אחרי זה עוד צריך לטייל עם המשפחה). אם תרצה אני אוכל לשלוח לך הודעה ברגע שאני יודע אם/מתי אני מטיס.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    ציטוט נכתב במקור על ידי vinay צפיה בהודעה
    בשמחה. עם זאת אצלי לא תראה את מה שאפשר להוציא ממסוק כזה. בשלב זה אני יודע לבנות ולתעד הרבה יותר טוב מאשר לכוון ולהטיס

    כרגע אני קצת חולה ומקווה להבריא עד מחר ואז אולי אוכל להטיס מוקדם בבוקר, חשבתי על ברנר, (אחרי זה עוד צריך לטייל עם המשפחה). אם תרצה אני אוכל לשלוח לך הודעה ברגע שאני יודע אם/מתי אני מטיס.
    אם תרצה עזרה בכיוון והטסה של המסוק צור קשר ואוכל לעזור לך.
    ליאור
    0546686485

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: PROTOS Build Log

    ואחרי כל המחמאות למסוק, קצת מבט שני:

    למסוק יש גריפים בעלי מידה מיוחדת: שורש להב 9 מילימטר- זו מידה לא סטנדרטית ולכן קשה למצוא למסוק הזה להבים (בניגוד לטירקס שאפשר להרכיב לו ראדיקס מצויינות): היחידות שמתאימות הן הלהבים המקוריות שגם יקרות ללא הצדקה. אני ביצעתי שינויים בלהבים כדי להתאימם.

    למסוק חופשים רבים: זנב מאוד חופשי וחופשים בסוושפלייט. הוא מאוד חזק ומשתולל, אבל מאוד לא מדוייק.

    רגישות: למנוע המקורי יש מאוורר עדין מאוד שמתפרק כמעט בכל נגיעה, השלדה בעייתית בנקודת החיבור עם המנוע ונשברת שם. חלקי פלסטיק חלשים ושבירים כמו החלק שמחבר את סרוו הזנב לבום, שנשבר לי ביד.

    זמינות חלפים: באתרים הגדולים יש לעיתים קרובות חוסרים בחלקים שנשברים בריסוק, לפחות המחירים של החלפים זולים.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •