שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 23 מתוך 23

נושא: שאלה על ה - predator

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה על ה - predator

    אהלן,
    אני זוכר שבזמנו כבר דיברו על זה.
    אבל איך זה ש - predator לא הצליח כפלטפורמת FPV??
    (הוא יותר זול מאיזי...)

    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s..._Spy_Plane_ARF
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    שלום ניר

    מנסיוני האישי, הטיסן נוטה להזדקר בפניות ונוחת יחסית במהירות גבוהה. ל-FPV עדיף EASY STAR

    יום נעים
    מוטי
    The sky is my playground
    מוטי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,167
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    אולי בגלל שאנשים מעדיפים EPP שקל יותר לתחזוקה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    היי ניר ...

    להלן נסיון אישי טרי טרי ..

    קבלתי את הקיט לפני כחודש. בזמן שהמתנתי לו קראתי עליו לא מעט וראיתי סרטים.
    עם קבלת הקיט הבנתי שהמיקומים הסטנדרטיים של הסרוואים מקדימה לא ישאירו לי מקום ל..כלום.
    הקיט צפוף מאוד מקדימה.
    בצעתי את השינוי המומלץ של העברת סרוואים אחורה.
    בנוסף, השתמשתי בכל הגוף כדי לכניס ציוד וגם זה היה בצפיפות נוראית.

    טיסת מבחן ראשונה - בוצעה על ידי חבר טוב שהוא מטיס מקצועי בחיי היום יום.
    מסקנות: המראות ונחיתות עם גלגל קדמי קבוע יהיו משימה בלתי אפשרית. אין מספיק היגוי על הקרקע.
    בזמן הטיסה הכלי רגיש מאוד. מה שכן, צריכת חשמל פשוט אפסית .. שש - שבע דקות טיסה הורידו סוללה של 2200 מ- 4.20V לתא ל-... 4.08 בלבד.

    אחרי מקצה שיפורים נוסף הגענו השבוע לטיסת המבחן השניה והשלישית.
    נתחיל בעובדה שהגוף כל כך נמוך שבהמראה ממשטח שאינו כורכר הפרופ מגלח את הריצפה כמעט לכל אורך הריצה...
    בהמשך (סיבוב של אותו מטיס) בגרנו טיסה לא רעה בכלל .. בזכות ידיו האמונות.
    החלטה להמריא שוב מהמסלול מייד לאחר הנגיעה ברצפה נגמרה בהזדקרות בגובה 0.
    תיקון שטח וחזרתי לאוויר ...
    המראה מעט לא יציבה, התחלת פניה והטיסן נכנס להזדקרות בלי שום דרך לצאת ממנה (בדיוק כמו שהיה כתוב בכל חוות הדעת שקראתי - Tip stalling במהירויות נמוכות מגיע .. מייד)
    התוצאה היתה מיידית - צלילה אנכית מגובה 10 מטר בערך בלי שום יכולת היגוי ו .. זהו.
    סוף סיפור.

    בגדול - ציפור מאוד מאוד עדינה מבחינת התנהגות האוויר, צפופה למדיי עבור ציוד והקיט המקורי לוקה בחסר (גלגל קדמי קבוע, חיזוק כנפיים שאינו הולם ודורש החלפה).
    יתרונות: צריכת חשמל נמוכה, רמת גימור סבירה למדיי, מחיר נמוך על כדי גיחוך

    זהו ..
    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    יש לי אחד כזה למכירה טס פעמיים שלוש

    (המע"מ והמכס עליי)

    כדי לטפל בבעיית ההזדקרות פשוט צריך להגדיר דיפרמציאל במאזנות
    ואז הטיסן לא מזקר קצה כנף.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    מבלי להכיר את הכלי אבל מתאור הבעיה אפשר די בקלות להוסיף WASHOUT ע"י הרמת המאזנות מספר ממ כלפי מעלה בנוסף לדיפרנציאל שהומלץ ע"י יגאל.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    אפשר לקבל עוד פרטים איך אפשר להפחית את תופעת ההזדקרות?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    ההזדקרות המדוברת מתרחשת בד"כ בשני תרחישים עיקרים.
    1) מושכים UP וקצה כנף אחת מזדקרת לפני השניה מה שגורם לגלגול פתאומי ומפתיע במיוחד שהמטיס רק משך UP במידה ושורש הכנף היה מזדקר אז הטיסן היה רק מוריד את האף ושום דבר בלתי צפוי לא היה קורה. במקרה כזה WASHOUT עוזר כי הוא גורם לזווית התקפה נמוכה יותר של קצה כנף כשהמטרה היא ששורש הכנף יזדקר ראשון.

    2) הסנריו השני מתרחש כאשר רוצים לפנות נניח שמאלה
    מאזנת שמאלית עולה וימנית יורדת.
    כשהמהירות היא נמוכה המאזנת הימנית שיורדת מגדילה עוד יותר את זווית ההתקפה ולכן עלולה להזדקר ואז הטיסן במפתיע מגלגל ימינה בזמן שפקודת ההגאים היתה שמאלה.
    הגדרת דיפרנציאת במאזנות גורמת לכך שהמאזנת תרד בשיעור נמוך יותר.
    דיפרנציאל בדאונים תורם להפחתת גרר בכנף החיצונית לפניה .

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    חברים תשובות יותר מקצועיות מאלו לא יכלתי לקבל.
    תודה רבה.
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    158
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    בכל משפט חייב להיות סנגור
    לכן אקח זאת על עצמי.
    אני מטיס PREDATOR FPV כבר חצי שנה ויותר וחייב לאמר שהטיסן הזה מרשים אותי בכל טיסה מחדש.
    ראשית הוא דאון ולכן יש להתיחס כאל דאון ולא כאל מטוס קרב.
    לכן כל המשחקים במהירויות גבוהות נמוכות הן לא לעניין, צריך לכבד את מגבלותיו ולהשמר בהתאם.
    אני מטיס עם מערכת הכולל גם יחידת ייצוב, די ישנה של FUTABA שהיא די כבדה ובנוסף סרוו רגיל בחרטום להיגוי גלגל קדמי.
    בסך הכל נושא המטוס משקל עודף די גדול ועם סוללה של 2200MAH LIPO 3 תאים אני טס כ20 ד' (לא מנסה יותר מזה) ויורד עם עתודות אנרגיה.
    ההמראה צריכה להתבצע תכליתית, מנוע מלא ריצה ארוכה ובלי משחקים אחרי המראה עד לצבירת גובה.
    לאחר מכן הורדת מנוע לצריכה של כ 3A מספיקה כדי להחזיקו בגלישה עדינה ויציבה.
    מבחינת סידור האלק', הייתרון שהמטוס חלול לכל אורכו כך שאני פתחתי דלתות בגחון וסדרתי את כל האלק' פרוסה לכל האורך ויש מקום רב לדחוס את הציוד.
    התא הקדמי בו ממוקם המקלט והסרוו, יש חלל מתחת לפלטת הסוללה, שם דחסתי סרוו (רגיל) לגלגל חרטום.
    את המצלמה מיקמתי על כן הנסע הקדמי עם סרוו נוסף להגבהה, כך שיש לי שליטה על כיוון המצלמה ימינה שמאלה מה RUDDER (לא חברתי מיקס RUDDER EL) והגבהה.
    טיסן מאוד מוצלח למשימות שיטוט בגובה רב ובינוני למטיסי FPV סולידיים, לא לטייסי קרב.
    יתרונותיו - יציב מאוד באויר ובמידה ותשקיעו באיזון משולם, יצאתי לחוות נחיתה משולמת אוטונומית ללא שריטה, כאשר איבדתי חשמל במטוס והמטוס היה ללא שליטה עד שנחת לבד.
    באותה טיסה מיותר לציין שהמטוס ריחף ללא מנוע כ 15 ד' יציב לחלוטין.
    פרסמתי כאן את הסיפור המלא באותה שבת מרגשת.
    לגבי הנחיתות הקשות שתואר למעלה- גם כאן חייב להסתייג - נחיתות מושלמות, כמעט בלי לגעת בסטיק, להתייצב מול המסלול ולתת לו לרדת לאט 1/4 מנוע, להוריד מנוע ל0 לאחר הנגיעה עם הגלגלים האחוריים.
    לגבי תאור מפגש הפרופ עם הקרקע - אני הוספתי מייצב כיוון תחתון המשמש גם כמגבל לזנב שאינו מאפשר לו לרדת לרמה בה הפרופ יפגוש את הקרקע.
    עוד יתרון מובהק - הוא נראה כמו מזל"ט לעזאזל.
    בקיצור - תענוג להטיס אותו בכל פעם מחדש.
    בהצלחה.
    נערך לאחרונה על ידי אוהד; 23-11-2009 בשעה 20:08:11.
    אוהד

    057-8125639

    LANCAIR 90 - סקייל ------ ז"ל
    SPITFIRE 90 - סקייל
    REACTOR 50CC - GIENT
    SeaFuree - EP סקייל
    סקייל PREDATOR-EP -FPV
    AQUILA -EP סקייל

    כיף כשזה טס נוחת וממריא
    אבל אין כמו להלל
    טיסני סקייל

    DX6I- The Best one

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    תודה רבה.
    אגב, איפה אתה מטיס? אשמח לראותו בטיסה...
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    ציטוט נכתב במקור על ידי אוהד צפיה בהודעה
    בכל משפט חייב להיות סנגור
    לכן אקח זאת על עצמי.
    אני מטיס PREDATOR FPV כבר חצי שנה ויותר וחייב לאמר שהטיסן הזה מרשים אותי בכל טיסה מחדש.
    ראשית הוא דאון ולכן יש להתיחס כאל דאון ולא כאל מטוס קרב.
    לכן כל המשחקים במהירויות גבוהות נמוכות הן לא לעניין, צריך לכבד את מגבלותיו ולהשמר בהתאם.
    אני מטיס עם מערכת הכולל גם יחידת ייצוב, די ישנה של FUTABA שהיא די כבדה ובנוסף סרוו רגיל בחרטום להיגוי גלגל קדמי.
    בסך הכל נושא המטוס משקל עודף די גדול ועם סוללה של 2200MAH LIPO 3 תאים אני טס כ20 ד' (לא מנסה יותר מזה) ויורד עם עתודות אנרגיה.
    ההמראה צריכה להתבצע תכליתית, מנוע מלא ריצה ארוכה ובלי משחקים אחרי המראה עד לצבירת גובה.
    לאחר מכן הורדת מנוע לצריכה של כ 3A מספיקה כדי להחזיקו בגלישה עדינה ויציבה.
    מבחינת סידור האלק', הייתרון שהמטוס חלול לכל אורכו כך שאני פתחתי דלתות בגחון וסדרתי את כל האלק' פרוסה לכל האורך ויש מקום רב לדחוס את הציוד.
    התא הקדמי בו ממוקם המקלט והסרוו, יש חלל מתחת לפלטת הסוללה, שם דחסתי סרוו (רגיל) לגלגל חרטום.
    את המצלמה מיקמתי על כן הנסע הקדמי עם סרוו נוסף להגבהה, כך שיש לי שליטה על כיוון המצלמה ימינה שמאלה מה RUDDER (לא חברתי מיקס RUDDER EL) והגבהה.
    טיסן מאוד מוצלח למשימות שיטוט בגובה רב ובינוני למטיסי FPV סולידיים, לא לטייסי קרב.
    יתרונותיו - יציב מאוד באויר ובמידה ותשקיעו באיזון משולם, יצאתי לחוות נחיתה משולמת אוטונומית ללא שריטה, כאשר איבדתי חשמל במטוס והמטוס היה ללא שליטה עד שנחת לבד.
    באותה טיסה מיותר לציין שהמטוס ריחף ללא מנוע כ 15 ד' יציב לחלוטין.
    פרסמתי כאן את הסיפור המלא באותה שבת מרגשת.
    לגבי הנחיתות הקשות שתואר למעלה- גם כאן חייב להסתייג - נחיתות מושלמות, כמעט בלי לגעת בסטיק, להתייצב מול המסלול ולתת לו לרדת לאט 1/4 מנוע, להוריד מנוע ל0 לאחר הנגיעה עם הגלגלים האחוריים.
    לגבי תאור מפגש הפרופ עם הקרקע - אני הוספתי מייצב כיוון תחתון המשמש גם כמגבל לזנב שאינו מאפשר לו לרדת לרמה בה הפרופ יפגוש את הקרקע.
    עוד יתרון מובהק - הוא נראה כמו מזל"ט לעזאזל.
    בקיצור - תענוג להטיס אותו בכל פעם מחדש.
    בהצלחה.
    אוהד,

    אותי שכנעת !!
    היה מעניין לקרוא.

    הזמנתי.
    תודה

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    ניר יש לי כזה אחד למכירה מבטיח שתקבל אותו עוד לפני הקריסטמס.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    ניר יש לי כזה אחד למכירה מבטיח שתקבל אותו עוד לפני הקריסטמס.

    חבל שלא ידעתי, הזמנתי לפני שבועיים ואני מחכה לקבל אותו כבר.
    תודה.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,167
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    ניר,
    אני מבין שאתה בשלבים מתקדמים לבניית FPV. תוכל אולי להרחיב בנושא ?
    מצלמה, משדר, מקלט. מה למה ואיך.
    אני מאד מאד מאד אשמח ללמוד קצת ואולי אף להצטרף.
    הנושא שבעיקר מעניין אותי הוא יזה תדר משדר לבחור בהתחשב בכך שהשלט שלי נשאר 2.4.

    תודה.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    ציטוט נכתב במקור על ידי nir צפיה בהודעה
    חבל שלא ידעתי, הזמנתי לפני שבועיים ואני מחכה לקבל אותו כבר.
    תודה.
    אם הזמנת לפני שבועיים אז זמן ההמתנה שלך רק מתחיל

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    ציטוט נכתב במקור על ידי המרסק צפיה בהודעה
    ניר,
    אני מבין שאתה בשלבים מתקדמים לבניית FPV. תוכל אולי להרחיב בנושא ?
    מצלמה, משדר, מקלט. מה למה ואיך.
    אני מאד מאד מאד אשמח ללמוד קצת ואולי אף להצטרף.
    הנושא שבעיקר מעניין אותי הוא יזה תדר משדר לבחור בהתחשב בכך שהשלט שלי נשאר 2.4.

    תודה.
    תתחיל מפה

    ואני מאמין שכולם שם יעזרו לך

    בהצלחה
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,167
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    ציטוט נכתב במקור על ידי Nlackrif צפיה בהודעה
    תתחיל מפה

    ואני מאמין שכולם שם יעזרו לך

    בהצלחה
    Eureka !

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    אוהד - נהנתי לשמוע (לקרוא) ...
    ואהבתי.

    שימשיך להיות בהצלחה.

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    אחרי כל מה שנכתב כאן זה עדיין טיסן שצריך להמריא ולנחות איתו

    אין את האופציה של ריסוק מבוקר כמו ב EZ למיניהם

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    נשמע כמו כלי שמאוד קשה להטיס וצריך להיות מאוד זהיר איתו. הוא לא מתאים ל FPV לטעמי (אתה רוצה יותר להנות מהנוף ולא להלחם עם הטיסן).

    בכל מקרה קבלתי אחד כזה מחברה שלי ליום הולדת טסט בשבת הקרובה אני אעדכן!
    נערך לאחרונה על ידי SPL; 24-11-2009 בשעה 13:50:44.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    ציטוט נכתב במקור על ידי SPL צפיה בהודעה
    נשמע כמו כלי שמאוד קשה להטיס וצריך להיות מאוד זהיר איתו. הוא לא מתאים ל FPV לטעמי (אתה רוצה יותר להנות מהנוף ולא להלחם עם הטיסן).

    בכל מקרה קבלתי אחד כזה מחברה שלי ליום הולדת טסט בשבת הקרובה אני אעדכן!
    עמית,

    תגיד לה תודה .. :-)

    תרכיב אותו ותלה אותו בחדר.
    הוא מקסים !!!

    להטיס אותו - אני בדעתך .. - לא מוצלח.

    My 2 cents

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    158
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על ה - predator

    עכשיו הבנתי איפה הדספיוט בדעות הנגד והבעד.
    פותח השרשור דיבר על הדגם הסיני הזה
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s..._Spy_Plane_ARF
    שהוא באמת לא מתוכנן טוב
    ואני מדבר על הדגם הזה
    http://www.nitroplanes.com/4eluavrqprra.html
    שהוא רחב יותר, בעל כנף רחבה יותר והרבה יותר מקום בחרטום.

    ממליץ לנסות - בונבונירה.
    אוהד

    057-8125639

    LANCAIR 90 - סקייל ------ ז"ל
    SPITFIRE 90 - סקייל
    REACTOR 50CC - GIENT
    SeaFuree - EP סקייל
    סקייל PREDATOR-EP -FPV
    AQUILA -EP סקייל

    כיף כשזה טס נוחת וממריא
    אבל אין כמו להלל
    טיסני סקייל

    DX6I- The Best one

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •