מצורף קובץ כללי בטיחות בליפו מבית TP, שעונה על הרבה שאלות שנשאלו כאן בעבר, כמו כמה זמן מותר לאחסן סוללה מלאה (שבוע), מה עושים במקרה של קצר וכו'.
תהנו ותזהרו![]()
מצורף קובץ כללי בטיחות בליפו מבית TP, שעונה על הרבה שאלות שנשאלו כאן בעבר, כמו כמה זמן מותר לאחסן סוללה מלאה (שבוע), מה עושים במקרה של קצר וכו'.
תהנו ותזהרו![]()
נערך לאחרונה על ידי sharonx; 03-09-2009 בשעה 07:10:09.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
שימו לב למשפט הבא
Batteries that lose 20% of their capacity must be removed from service and disposed of properly.
זה בדיוק מה שקרה לי בזמן האחרון עם פק ליפו של FLIGHT MAX
הקיבולת ירדה מ 2200 ל 1700...
אני חושב שהדעיכה בקיבולת לא קרתה סתם, אלא לאחר שהיא נפרקה פריקת יתר
(התאים הגיעו פעם אחת ל 3.3V לא תחת עומס, כאשר בד"כ הם יורדים ל 3.7V )
וזה מסתתדר עם מה שאני יודע על ליפו:
אם התאים יורדים מתחת ל 3.3V במנוחה (שווה ערך לפחות מ- 3V תחת עומס) נגרם נזק
בלתי הפיך לפק.
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 02-09-2009 בשעה 20:33:25.
איך אתם קובעים כמה הסוללה איבדה ? לפי כמה MAH שנכנס בה בטעינה ? ומה אם המטען מאבד MAH על חום ?
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
שרון, אין טעם לחפור ):
אם במשך 40 טעינות נכנסו בטעינה קרוב ל 2200 מיליאמפר,
וב 10 האחרונות נכנסו רק 1700, ההפרש הוא בדיוק 500 מילימפר..
מכיוון שכל הטעינות עם אותו המטען, בכל הטעינות יש אותו איבוד חום...
מי חופר ? דבר יפה
התכוונתי כשכתוב 2200 איך אתה יודע כמה מזה הלך לחום וכמה לסוללה ?
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
מסמך מצוין!
שמרת אותו אצלי במחשב.
תודה