שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 30

נושא: סוללות לטירקס 450

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    489
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל סוללות לטירקס 450

    מישהו השתמש בסוללות הנל?.
    איך הן ל 450

    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...0C_Lipoly_Pack
    אורן עובד
    צוות הרכבת פ"ת

    למכירה TREX 500

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    יש לי של אותה חברה והיא עובדת טוב אבל בקצב פריקה של 40C זה לא גבוה מדי זה לא יכול לפגוע בבקר או במנוע? (או שזאת השאלה שלך בעצם חח)

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    489
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי dvireini צפיה בהודעה
    יש לי של אותה חברה והיא עובדת טוב אבל בקצב פריקה של 40C זה לא גבוה מדי זה לא יכול לפגוע בבקר או במנוע? (או שזאת השאלה שלך בעצם חח)
    הבקר והמנוע בטוח יעמדו בזה הבקר סקורפיון 55A שיכול לעמוד ב4 תאים וגם המנוע
    אבל אני רוצה יותר כוח וחשוב יותר זמן טיסה בחודשים האחרונים שהטיסות הרבה יותר אגרסביות זמן הטיסה שלי גג 3 - 3.5 דקות והסוללות שלי חדשות קונג פאוור 2200 25C מאוזנות להפליא ובדקתי גם עם סוללות אחרות
    הבעיה הזאת מציקה לי מאוד המנוע מכוון על 90% כוח דרך השלט ופניון 13T
    אורן עובד
    צוות הרכבת פ"ת

    למכירה TREX 500

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    אורן תקשיב... ראיתי השבוע סוללה של זיפי בפריקה של 20C
    ועשו איתה 3D מטורף והיא עמדה בזה יפה מאוד !!!
    ולא צריך יותר מ-2200 !!!
    אם אתה באמת רוצה להשתולל קח את ה-30C של זיפי ואתה מסודר !
    ואם אתה מוציא הזמנה מהסיני אל תשכח לדבר איתי לפני !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    אורן תקשיב... ראיתי השבוע סוללה של זיפי בפריקה של 20C
    ועשו איתה 3D מטורף והיא עמדה בזה יפה מאוד !!!
    ולא צריך יותר מ-2200 !!!
    אם אתה באמת רוצה להשתולל קח את ה-30C של זיפי ואתה מסודר !
    ואם אתה מוציא הזמנה מהסיני אל תשכח לדבר איתי לפני !
    מודה באשמה
    אכן כן שהייתי עם חבורת מטיסי אילת אז הטסתי את המיני טיטאן של איתן עם סוללת זיפי פלייטמקס 2200MAH 20C ויכולתי לעשות איתו תקטוקים לעד! המנוע פשוט לא הסכים להחנק והסוללה ירדה קרה, כמובן שלך אני ממליץ להשיג סוללות 30C ככה שיהיה טונות של כוח
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    לפי מה שהבנתי מעל 2.2A זה כבר משלם בזמן טיסה ואם אתה אומר שזמן הטיסה שלך התקצר יכול להיות שזה לא קשור לסוללות??

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    הסוללה הזאת בקושי נכנסת למסוק, תבדוק תמיד את האורך,צריך להיות בערך 100-110 מ"מ
    ותקנה טורנגי ולא ריינו, הם באותה איכות והטורנגי זולה יותר
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    489
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    כן אבל איך אני יכול לקבל יותר זמן טיסה עכשיו בדקתי פעם (לפני 4 חודשים) הייתי מטיס בין 5 ל5.5 דקות 3D עכשיו בלחץ 3 דקות וגם עז הייתי מטיס הגרסיבי

    לפני 3 חודשים 5 דקות טיסה ואפשר עוד איזה דקה


    http://www.youtube.com/watch?v=7LrDF...eature=related

    ועכשיו אפילו לא 3 דקות


    הכוח של המסוק חזק אבל זה מבאס להטיס 2 וחצי דקות
    אורן עובד
    צוות הרכבת פ"ת

    למכירה TREX 500

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    אורן יכול להיות סוללה גמורה....
    היום ניהלתי שיחה לאחר שלא היו תגובות בפורום..
    דיברתי עם המאסטר שלי על הגדלת גג"ש ראשי
    ל-188T לעומת 170 והמסקנה שלא צריך לשדרג מנוע
    כדי להגיע לעוצמה ולניצול נכון של המנוע כמובן שזה גם
    קשור לסוללה .... בסוף החלטתי להזמין גג"ש של 188T
    עם פיניון 16 ואז אני אהנה מזמן טיסה קצת יותר ארוך(תוספת של דקה +/-)
    ניצול יותר טוב של הסוללה והתחממות פחותה של המנוע !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    489
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    אורן יכול להיות סוללה גמורה....
    היום ניהלתי שיחה לאחר שלא היו תגובות בפורום..
    דיברתי עם המאסטר שלי על הגדלת גג"ש ראשי
    ל-188T לעומת 170 והמסקנה שלא צריך לשדרג מנוע
    כדי להגיע לעוצמה ולניצול נכון של המנוע כמובן שזה גם
    קשור לסוללה .... בסוף החלטתי להזמין גג"ש של 188T
    עם פיניון 16 ואז אני אהנה מזמן טיסה קצת יותר ארוך(תוספת של דקה +/-)
    ניצול יותר טוב של הסוללה והתחממות פחותה של המנוע !
    הסוללות שלי חדשות וניסית עם סוללות אחרות אותו דבר
    אורן עובד
    צוות הרכבת פ"ת

    למכירה TREX 500

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    ניסית להוריד פיניון ?
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    489
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    לא
    למה אני יוריד ל12??
    אורן עובד
    צוות הרכבת פ"ת

    למכירה TREX 500

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    אני לא יודע על כמה אתה עכשיו ...
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    אולי כדאי להבהיר משהו

    ככל שה C RATING של סוללה גבוה יותר, היא מתאמצת פחות ולכן אורך החיים שלה יהיה גדול יותר

    לכן גם אם מנוע של 450 מסתפק בפק של 2200 20C, תמיד יהיה עדיף להטיס עם 30C

    כפי שעודד רשם, 40C כבדה מדי וגם לא תכנס לתא...

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    אולי כדאי להבהיר משהו

    ככל שה C RATING של סוללה גבוה יותר, היא מתאמצת פחות ולכן אורך החיים שלה יהיה גדול יותר

    לכן גם אם מנוע של 450 מסתפק בפק של 2200 20C, תמיד יהיה עדיף להטיס עם 30C

    כפי שעודד רשם, 40C כבדה מדי וגם לא תכנס לתא...
    מדויק.

    רק חידוד קטן כלל שה C Rating של הסוללה גבוהה יותר לסוללה התנגדות פנימית נמוכה יותר ולכן היא יכולה לספק זרם גבוהה יותר ולהתחמם פחות, הנזק שנגרם לסוללות LIPO בזמן פריקה מאומצת נגרם עקב החום שמתפתח ולכן הסוללה בעלת ה C הגבוהה יותר תאריך חיים יותר מסוללה בעלת C נמוך.
    בכדי לייצר סוללות בעלות C גבוהה משתמשים בלוחות עבים יותר מה שמגדיל משמעותית את משקלן ולכן צריך למצוא את האיזון הנכון בין ה C למשקל הסוללה.
    בנוסף הפסדי החום של I^2*R יהיו נמוכים יותר ולכן ניתן לקבל יותר הספק שיעבור למנוע דבר אשר תיאורטית אמור לספק זמני טיסה ארוכים יותר אך במקרה שלנו הדבר כמעט ולא יורגש ויבוא לידי ביטוי של מספר שניות בלבד.

    כמו כן אין קשר בין יכולת הפריקה של הסוללה לנזק שיכול להגרם למערכת האלקטרונית (בקר ומנוע) וזאת מכיוון שגם סוללה של 10C יכולה לספק זרמים גבוהים בדיוק כמו סוללה של 40C ההבדל יהיה בנזק שיגרם לסוללה.
    סוללה של 10C תפתח חום רב ותינזק מהר מאוד וסביר שתצא משימוש, זרם הוא דבר שנצרך מהסוללה לפי דרישות המרכת האלקטרונית ואיננו תלוי בסוללה. לכן יש צורך להתאים את הסוללה למערכת.

    לדוגמא סוללה של 2.2 אמפר שעה (2200 מיליאמפר)
    בדירוג של 20C תהיה מסוגלת לספק 44 אמפר ולכן סביר להניח שתינזק במידה ואתה אכן מושך את מלא יכולת הבקר שמדורג ל 55 אמפר (סביר להניח כי מדובר ב 55 אמפר קבוע וב כ 60-65 אמפר מתפרץ) ולכן אתה חווה ירידה דרסטית ביכולת הסוללה.

    לעומת זאת אותה סוללה עם דירוג של 30C יכולה לספק באופן קבוע ועם נזק מינימלי 66 אמפר שהם מעל הגבול העליון של הבקר ולכן תתאים יותר לשימוש שלך (במיוחד אם אתה מטיס 3D חזק)

    בכל מקרה כדאי לבדוק צריכת זרם בטיסה (אם יש לך אפשרות לשים יד על לוגר כל שהוא) ולבחור סוללה לפי הצריכה המקסימאלית.

    בנוסף מעניין לדעת כמה מיליאמפר אתה טוען חזרה אחרי טיסה.
    רועי

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    489
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי Roi צפיה בהודעה
    מדויק.

    רק חידוד קטן כלל שה C Rating של הסוללה גבוהה יותר לסוללה התנגדות פנימית נמוכה יותר ולכן היא יכולה לספק זרם גבוהה יותר ולהתחמם פחות, הנזק שנגרם לסוללות LIPO בזמן פריקה מאומצת נגרם עקב החום שמתפתח ולכן הסוללה בעלת ה C הגבוהה יותר תאריך חיים יותר מסוללה בעלת C נמוך.
    בכדי לייצר סוללות בעלות C גבוהה משתמשים בלוחות עבים יותר מה שמגדיל משמעותית את משקלן ולכן צריך למצוא את האיזון הנכון בין ה C למשקל הסוללה.
    בנוסף הפסדי החום של I^2*R יהיו נמוכים יותר ולכן ניתן לקבל יותר הספק שיעבור למנוע דבר אשר תיאורטית אמור לספק זמני טיסה ארוכים יותר אך במקרה שלנו הדבר כמעט ולא יורגש ויבוא לידי ביטוי של מספר שניות בלבד.

    כמו כן אין קשר בין יכולת הפריקה של הסוללה לנזק שיכול להגרם למערכת האלקטרונית (בקר ומנוע) וזאת מכיוון שגם סוללה של 10C יכולה לספק זרמים גבוהים בדיוק כמו סוללה של 40C ההבדל יהיה בנזק שיגרם לסוללה.
    סוללה של 10C תפתח חום רב ותינזק מהר מאוד וסביר שתצא משימוש, זרם הוא דבר שנצרך מהסוללה לפי דרישות המרכת האלקטרונית ואיננו תלוי בסוללה. לכן יש צורך להתאים את הסוללה למערכת.

    לדוגמא סוללה של 2.2 אמפר שעה (2200 מיליאמפר)
    בדירוג של 20C תהיה מסוגלת לספק 44 אמפר ולכן סביר להניח שתינזק במידה ואתה אכן מושך את מלא יכולת הבקר שמדורג ל 55 אמפר (סביר להניח כי מדובר ב 55 אמפר קבוע וב כ 60-65 אמפר מתפרץ) ולכן אתה חווה ירידה דרסטית ביכולת הסוללה.

    לעומת זאת אותה סוללה עם דירוג של 30C יכולה לספק באופן קבוע ועם נזק מינימלי 66 אמפר שהם מעל הגבול העליון של הבקר ולכן תתאים יותר לשימוש שלך (במיוחד אם אתה מטיס 3D חזק)

    בכל מקרה כדאי לבדוק צריכת זרם בטיסה (אם יש לך אפשרות לשים יד על לוגר כל שהוא) ולבחור סוללה לפי הצריכה המקסימאלית.

    בנוסף מעניין לדעת כמה מיליאמפר אתה טוען חזרה אחרי טיסה.
    פפששש כול בכבוד זאת תשובה שאני אוהב
    אני לא זוכר כמה אני טוען אני יבדוק את זה בטיסה הבאה....
    אורן עובד
    צוות הרכבת פ"ת

    למכירה TREX 500

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי orenoved צפיה בהודעה
    פפששש כול בכבוד זאת תשובה שאני אוהב
    אני לא זוכר כמה אני טוען אני יבדוק את זה בטיסה הבאה....
    תעדכן כמה טענת חזרה.

    בנוסף תרשום באיזה מנוע אתה משתמש ובכך נוכל לבדוק את עקומת היעילות שלו ולכוון את המנוע כך שתהיה בסביבת הנקודה ותוכל להוסיף זמן טיסה ותקבל יותר כוח (אם יש לך דרך לבדוק סל"ד).

    לדוגמא מנוע סקורפיון 2221-8 נותן יעילות מקסימלית של 83.2% בסביבות 25A

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	ללא שם.jpg‏ 
Views:	266 
Size:	24.0 קילובייט 
ID:	14074  
    נערך לאחרונה על ידי Roi; 22-09-2009 בשעה 00:03:09.
    רועי

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    רועי תודה רבה על התשובה ... הבנתי כמה דברים ... שסוללה שיש לה C גבוה לא יכולה לשרוף בקר\מנוע אלא יכולה להינזק רק בעצמה אם הבנתי נכון ... [?]
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי guylederer צפיה בהודעה
    רועי תודה רבה על התשובה ... הבנתי כמה דברים ... שסוללה שיש לה C גבוה לא יכולה לשרוף בקר\מנוע אלא יכולה להינזק רק בעצמה אם הבנתי נכון ... [?]
    נכון סוללה עם C גבוהה איננה יכולה להזיק לבקר/מנוע אלא להזיק לעצמה במידה וימשך ממנה זרם הגבוהה מהזרם המקסימלי אליו היא מדורגת אשר שווה למכפלת הקיבולת בדירוג ה C.

    שמחתי לעזור!
    רועי

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    אז נכון לעכשיו ... השילוב הכי מוצלח ( תלוי במנוע ובבקר היותר נפוצים למינהם ) זה סוללה של 25C שכן היא שילוב נכון של אמפר קבוע\מתפרץ אורך חיים ומשקל וסיגנון טיסה [?]
    שוב תודה על העזרה :]
    לילה טוב
    גיא
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    אורן
    אני מטיס T-REX450 SE V2 עם סוללה זהה 30C וזו החזקה ביותר שיש לי.
    אין בעיה של מקום, היא נכנסת למסוק וחזקה מאד !!!
    הדבר מתבטא בחוסר איבוד כוח לאורך כל הטיסה וחום סוללה נמוך ביותר לאחר טיסה.
    אין קשר בין יכולת הספקת זרם גבוה (בזרמים אילו) של הסוללה לנתוני הבקר והמנוע.
    אם הבקר והמנוע מתואמים לעבודה עד 40A אז זה מה שהם יצרכו גם אם תרכיב סוללה של 100C.
    היתרון ב C גבוהה הוא:
    1.פחות מאמץ לסוללה וחום סוללה נמוך יותר דבר שמאריך חיי סוללה ושומר על ביצועים.
    2.הרגשת כוח זמין לאורך כל הטיסה (לא יאמן עד כמה).
    3.דגם ה 40C ניתן לטעינה בעד 5C (טעינה של כ 20 דקות) אך לא מומלץ על מנת לשמור על חיי סוללה ארוכים יותר.

    יש לי הזמנה פתוחה על ה 40C שאליה אתה מכוון אך עדיין לא קיבלתי אותה.
    היא שוקלת כ 15 גרם יותר אך קראתי שכאשר מחליפים את המחבר איתה היא מגיעה המשקל מתקזז קצת.
    כמו כן היא ארוכה בכ 6 מ"מ מדגם ה 30C ואמורה גם היא להיכנס ללא כל בעיה.

    החיסרון היחידי בסוללות אילו הוא שהם מעט כבדות יותר אבל יש פיצוי גדול בכוח הזמין שהן מעניקות.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    תוספת לעניין הסוללה שקשורה ולא קשורה לשירשור הנ"ל
    אורן
    כתבת שאתה מעוניין להוציא מהמסוק יותר ביצועים ולהאריך את זמן הטיסה.
    מנוע ובקר טוב כבר יש לך, על נושא הסוללה כבר קיבלת תשובה.
    ישנו שידרוג נוסף מאד חשוב שאליין שיחררו לא מזמן ל 450 V2 והוא החלפת מכלול הזנב מרצועה לדרייב שאפט:
    תעיף מבט בקישור הבא:
    http://flying-hobby.com/catalog/prod...oducts_id=4884

    לדעתי זהו אחד השידרוגים החשובים והטובים שאליין הוציאו למסוק הזה שמשפר את ביצועיו ואף מאריך את זמן הטיסה ולכן זה קשור לנושא:

    יתרונות:
    1.פחות חיכוך בתמסורת ופעולה חלקה יותר של המנוע,הראש והזנב.
    2.אמינות: אין יותר התעסקות עם החלפות של רצועות,מתיחות,שימונים,קריעות וספקולציות למינהם.
    3.ביצועים: זנב מדוייק יותר,תגובת מנוע מהירה וחלקה יותר וזמן טיסה ארוך יותר.
    4.פחות תחזוקה ודאגות, נושא בדיקה והחלפת רצועת הזנב אינו רלוונטי יותר.

    חסרונות:
    1.ההרכבה דורשת סבלנות ופירוק של חצי מסוק!
    2.יש לתת תשומת לב לסרוו האחורי שמחובר לסוושפלאט, במיקום המקורי הוא קרוב מידיי לגיר הזנב החדש ויש להוציאו מעט החוצה.דורש תשומת לב אבל אפשרי.
    3.המסוק מאבד קצת מהיופי שלו,בית הזנב החדש מפלסטיק ולא מאלומיניום כחול כמו המקורי, למה? תשאל את אליין.
    4.במסוקי 450 הזנב מאד קרוב לקרקע לכן יש לנחות בעדינות משום שהוא הופף לרגיש יותר למכות.

    צירפתי תמונות של המסוק שלי עם החלק מורכב.

    המסוק שלי טס עם השידרוג כבר כ 20 טיסות,אין מה להשוות אני לא חוזר יותר לרצועה !!!
    אם יש שאלות נוספות
    אשמח לעזור
    ציקי
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSC08866.jpg‏ 
Views:	89 
Size:	167.8 קילובייט 
ID:	14109   Click image for larger version. 

Name:	DSC08867.jpg‏ 
Views:	97 
Size:	95.3 קילובייט 
ID:	14110  

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    489
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    תוספת לעניין הסוללה שקשורה ולא קשורה לשירשור הנ"ל
    אורן
    כתבת שאתה מעוניין להוציא מהמסוק יותר ביצועים ולהאריך את זמן הטיסה.
    מנוע ובקר טוב כבר יש לך, על נושא הסוללה כבר קיבלת תשובה.
    ישנו שידרוג נוסף מאד חשוב שאליין שיחררו לא מזמן ל 450 V2 והוא החלפת מכלול הזנב מרצועה לדרייב שאפט:
    תעיף מבט בקישור הבא:
    http://flying-hobby.com/catalog/prod...oducts_id=4884

    לדעתי זהו אחד השידרוגים החשובים והטובים שאליין הוציאו למסוק הזה שמשפר את ביצועיו ואף מאריך את זמן הטיסה ולכן זה קשור לנושא:

    יתרונות:
    1.פחות חיכוך בתמסורת ופעולה חלקה יותר של המנוע,הראש והזנב.
    2.אמינות: אין יותר התעסקות עם החלפות של רצועות,מתיחות,שימונים,קריעות וספקולציות למינהם.
    3.ביצועים: זנב מדוייק יותר,תגובת מנוע מהירה וחלקה יותר וזמן טיסה ארוך יותר.
    4.פחות תחזוקה ודאגות, נושא בדיקה והחלפת רצועת הזנב אינו רלוונטי יותר.

    חסרונות:
    1.ההרכבה דורשת סבלנות ופירוק של חצי מסוק!
    2.יש לתת תשומת לב לסרוו האחורי שמחובר לסוושפלאט, במיקום המקורי הוא קרוב מידיי לגיר הזנב החדש ויש להוציאו מעט החוצה.דורש תשומת לב אבל אפשרי.
    3.המסוק מאבד קצת מהיופי שלו,בית הזנב החדש מפלסטיק ולא מאלומיניום כחול כמו המקורי, למה? תשאל את אליין.
    4.במסוקי 450 הזנב מאד קרוב לקרקע לכן יש לנחות בעדינות משום שהוא הופף לרגיש יותר למכות.

    צירפתי תמונות של המסוק שלי עם החלק מורכב.

    המסוק שלי טס עם השידרוג כבר כ 20 טיסות,אין מה להשוות אני לא חוזר יותר לרצועה !!!
    אם יש שאלות נוספות
    אשמח לעזור
    ציקי
    פפפשש קטלני ביותר חובה ליקנות את זה
    אורן עובד
    צוות הרכבת פ"ת

    למכירה TREX 500

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    אכן
    שידרוג איכותי, לא תתחרט!
    בקשר לסוללות RHINO 30C נכנסת בקלות ואיכותית ביותר.
    אני מחזיק סוללות של TP 25C ו EVO 25C שעולות יותר מכפול ואין מה להשוות מבחינת ביצועים.
    אותו הדגם 40C אמור להיכנס ללא בעיה, גם מדדתי וגם על סמך מעקב מפורומים בחו"ל.
    אנשים כבר רכשו כאלו ל T-450 אז אני לא הראשון.
    תקרא גם בתגובות באתר הסיני מתחת לדגם הסוללה.
    כשהסוללה תגיע אעדכן.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סוללות לטירקס 450

    אז במילים אחרות עדיף לקנות את הפרו
    הכל משודרג שם גם מכלול הזנב ....
    מיקום הסרווים ביחס לסווש !
    בקיצור אין לזה סוף לשידרוגים
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •