שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 51

נושא: מעבר מחשמלי לדלק

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question מעבר מחשמלי לדלק

    יש לי טיסן חשמלי מסוג Electristar ואני רוצה לעבור לטיסן דלק NexSTAR

    נימאס לי מכל הקטע הזה של להטעין סוללות ..ותאמת יש לי רק זוג סוללות אחד .

    1. האם כדאי (או שווה ) לי לעשות את המעבר ...?
    יש לי אפשרות לעשות החלפה אחד על אחד עם הטיסן הזה.
    2. אם כן, מה אני צריך לבדוק ולשים דגש בקנית טיסן דלק יד-שניה ?
    3. ומה היתרונות והחסרונות בין השתיים ?



    כמו תמיד,
    תודה רבה על העצות והעזרה !!

    אסף
    נערך לאחרונה על ידי maozasaf; 25-11-2009 בשעה 05:26:37.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    במקום לעשות את המעבר אולי פשוט תקנה עוד סוללה או שתים ?
    יש עוד הרבה סיבות ויתרונות לחשמליים (נכון, גם ל"רועשים" יש דברים טובים ) ויש גם כאילו שנהנים ממנועי בוכנה, אבל הכוון הוא לטיסנים חשמליים. למה ללכת נגד הזרם ?

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    מצויין ללכת נגד הזרם...שיעשה מה שבא לו ולא מה שכולם עושים בטענה שככה זה...
    אין כיוון בנושא....יש גם חשמליים וגם דלק..
    אסף...תבחר דלק או חשמל שניהם יהיו מעולים

    אני נהנה מ2 התחומים....
    דלק -
    יתרונות
    יש משהו ברעש, וכל הזמן לתדלק ולעלות להטיס חופשי עד שמסתיים המיכל
    חסרונות
    מלכלך, המון התעסקות בניקיון....תחזוקה יותר ערנית עקב רעידות מהמנוע לעומת חשמל

    חשמל-
    יתרונות
    נקי, רק לחבר סוללה ולעלות, אפשרויות טיסה מרובות יותר (יש שטחים שמפריע להטיס דלק)
    חסרונות
    הסירבול של טעינת הסוללות

    יש אנשים רבים שמחפשים החלפות של דלק כנגד חשמל....תפרסם ותראה איך הולך

    בקניה של ציוד יד2 - מומלץ מאוד לבקש לראות את הטיסן בטיסה....שהכל מגיב כמו שצריך, תפקוד תקין של המנוע...וללכת עם מישהו שמבין בנושא.

    מקווה שעזרתי
    אסף
    נערך לאחרונה על ידי asafsee; 25-11-2009 בשעה 07:22:27.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    גם לי נמאס להטעין סוללות
    אין ספק שעדיף:

    1. לבזבז כל פעם 120 שקל על רכישת גלון דלק
    2. לרכוש פלגים, לבצע לעיתים אוברול
    3.לסחוב ארז הטסה ענקי לשטח
    4. להתלכלכך עם דלק ושמן, ולדאוג לסמרטוטים בבגז'
    5. לעשות הרבה רעש עם המנוע, זה עושה רושם בשטח

    כל זה נאמר כאמור בציניות...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    גם לי נמאס להטעין סוללות
    אין ספק שעדיף:

    1. לבזבז כל פעם 120 שקל על רכישת גלון דלק
    2. לרכוש פלגים, לבצע לעתים אוברול
    3.לסחוב ארז הטסה ענקי לשטח
    4. להתלכלך עם דלק ושמן, ולדאוג לסמרטוטים בבגז'
    5. לעשות הרבה רעש עם המנוע, זה עושה רושם בשטח

    כל זה נאמר כאמור בציניות...
    פשוט גרמת לי לרצות עוד יותר את המעבר ...
    ולא בציניות !!

    שאלה :
    לכמה זמן בממוצע מספיק גלון דלק?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    תודה אסף,

    כמו שציינתי יש לי כרגע חשמלי ...
    תאמת פרסמתי אותו ב RCG וקיבלתי הצעה להחליף עם טיסן דלק(nexSTAR מה שאני מחפש) אבל הוא לא גר קרוב אלי ..הוא הציע משלוח.

    אבל כמו שאמרת, יש משהו ברעש בטיסני דלק..וכנראה זה מה שהדליק אותי "ללכת נגד הזרם"
    כשאני רואה את החבר'ה האחרים בשטח עם טיסני דלק אני מהופנט...לא יודע למה ..משהו בפנים מתעורר
    כשאלתי את אחד החבר'ה שם שאני רוצה לעבור לדלק הוא קצת עיקם פרצוף (בסגנון:"לא כדאי לך"\"אני לא הייתי עושה את זה")..קצת הוריד לי את הרוח מהמפרשים.

    לעניין החשמלי ...
    הדבר היחיד שמבאס אותי זה הסוללות ....
    בשביל להנות כמה שעות טובות בשטח אני צריך לפחות חמש סוללות ...וזה הרבה כסף
    ואם כבר יש חמש סוללות אז כבר צריך מטען חכם ...
    טוב ...אבל גם בצד השני לא חסר הוצאות ....

    טוב ניראה מה יהיה ....

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    למנוע 2 פעימות 46....גלון יכול להספיק ל16 טיסות...אם אני לא מגזים

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    למנוע 2 פעימות 46....גלון יכול להספיק ל16 טיסות...אם אני לא מגזים
    woowww

    אין ספק שזה מספיק לכל היום...
    בתקוה שהמנוע לא יעשה בעיות

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי maozasaf צפיה בהודעה
    woowww

    אין ספק שזה מספיק לכל היום...
    בתקוה שהמנוע לא יעשה בעיות



    מספיק לכל היום....במחיר של כמה סוללות...
    זה כמעט כמו להטיס עם סוללה חד פעמית

    הסיבה היחידה לעבור לדלק, זה אהבת העניין, מבחינה פרקטית וכלכלית החשמל הרבה יותר זול ונוח.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה

    מספיק לכל היום....במחיר של כמה סוללות...
    זה כמעט כמו להטיס עם סוללה חד פעמית

    הסיבה היחידה לעבור לדלק, זה אהבת העניין, מבחינה פרקטית וכלכלית החשמל הרבה יותר זול ונוח.
    עודד, לא מדוייק
    בכלים גדולים לדלק יש עדיפות ברורה ובהרבה מעבר לפרמטרים שהזכרת.
    סתם לצורך ההשוואה:
    זמן טיסה.
    עלות סוללות מול דלק.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    עודד, לא מדוייק
    בכלים גדולים לדלק יש עדיפות ברורה ובהרבה מעבר לפרמטרים שהזכרת.
    סתם לצורך ההשוואה:
    זמן טיסה.
    עלות סוללות מול דלק.
    מסכים. וכלים גדולים זה לאו דווקא טיסני ג'יאנט של 100 סמ"ק אלא אפילו טיסן של 1.70X1.70 שמיועד למנוע 90.
    העדיפות באה לידי בטוי גם באפשרות להטיס ברוח- טיסן חשמלי יהיה קל יותר מהמקביל שלו בדלק.
    אם לא מדובר ב- 3D, למשקל דווקא יש יתרון של יציבות וטיסה מדויקת יותר.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    שלא נשכח את סוללות המקלט בטיסני דלק....צריך איזה 3 סוללות לכל היום

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    שלא נשכח את סוללות המקלט בטיסני דלק....צריך איזה 3 סוללות לכל היום
    איך הגעת לחישוב הזה ?
    מקלט צורך בערך 200 - 300 מיליאמפר\שעה (בהגזמה) . סוללות מקוריות של שלט של 600MAH מספיקות ליותר משעתים עבודה רצופה (למעשה הרבה יותר, מנסיון עם דאונים שטסו יותר זמן ברכס). אם מחליפים סוללה לניקל\מטאל בקיבול של 2500MAH (או אפילו יותר ) הסוללה צריכה להספיק ל-10 שעות פעולה, אפילו אם שכחת את המקלט פועל כל הזמן - לא קרה כלום.
    אז למה אתה צריך להחליף סוללות מקלט ביום הטסה אחד, גם אם יש לך משהו שצורך יותר זרם. ממש לא ברור לי ?

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    אסף,

    אני הייתי מכור לריח של דלק שרוף ונגמלתי.
    אי אפשר להשוות טיסנים חשמליים לטיסני דלק.
    מנוע דלק עולה מעל 500 שקל ואתה משאיר אותו על טיסן אחד. מנוע חשמלי נמדד בשתי ספרות דולרים (פחות מ 30). סוללת ליפו טובה לפי הסיפורים ל 50 הטסות, לכמה מספיק גלון דלק (מישהו אמר כבר...)?
    תסתכל כמה פוסטים יש בפורום חשמליים וכמה בטיסני דלק. חשמליים זה ענף תוסס.
    אתה הולך לאופיס דיפו קונה לוח פוליגל ב 20 שקל ובערב אחד יש לך מוגי משגע. הולך לאופיס דיפו קונה לוח קאפה ב 20 שקל ובערב אחד יש לך קאפה 3D. מת הטיסן, בונים חדש בערב הבא.
    אתה לא יודע מה זה להתמכר לחבילות החומות של הסיני
    אם תעשה הרצה למנוע דלק במרפסת השכנים יזמינו לך משטרה. בחשמליים אתה בא לשטח, מרים סטיק וטס.
    יש לך טיסן גדול. תשקיע את הציוד הבסיסי שדרוש - מטען בטריות ובקרים ותהנה. גם בדלק יש ציוד בסיסי.
    אצלי כל הטיסנים עוברים שדרוג לחשמלי וכל ציוד הדלק בקופסאות בארון.

    איתי

    לאחר הסתכלות בפוסטים למעלה - מנוע 90. מיועד לאוטובוס ולא לטיסן עם מוטה של 170 סנטימטר. בארץ פה התרגלו לשים מנוע 46. על טיסנים שמתאים להם מנוע 30.
    מי שמתעסק עם חשמליים מעבר לקנייה בחנות והטסה גם לומד מה זה טיסן ואיך מתעסקים עם טיסן ואיזה פרמטרים מתאימים לטיסן, מנוע, בקר, פרופלור ועוד...
    נערך לאחרונה על ידי IttaiP; 25-11-2009 בשעה 09:31:20.
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    טוב אני הוצאתי את הצד המסוקאי שבי
    אצלנו סוללה מספיקה ל4 טיסות

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    מה יש לך ביד עם הטיסן החשמלי?
    יש לך שלט שווה או זה שנמכר עם הטיסן?
    אתה רוצה לקנות עוד טיסן עם שלט 4 ערוצים בסיסי?
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי IttaiP צפיה בהודעה
    מה יש לך ביד עם הטיסן החשמלי?
    יש לך שלט שווה או זה שנמכר עם הטיסן?
    אתה רוצה לקנות עוד טיסן עם שלט 4 ערוצים בסיסי?

    יש לי את כל הציוד לחשמלי .

    יש לי את השלט שקיבלתי עם הטיסן שהוא די טוב ,Futaba 4EXA 4CH
    בנוסף יש לי עוד שלט של JR שישה ערוצים .

    וכמו שציינתי למעלה ....אני רוצה לקנות את ה NEXSTAR הוא מגיע מוכן עם הכל RTF.
    או שיותר עדיף לי לקנות ARF

    דרך אגב המנוע של החשמלי שיש לי כרגע הוא C-42 brushless ומשווים אותו ל 40-size glow engine. לא יודע להגיד אם הוא חזק ..אבל הוא בהחלט מרים את הטיסן לאוויר בלי בעיות.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    אתה משווה תפוחים עם עגבניות וזה לא אותו דבר!

    עליך להשוות פלטפורמות זהות וזה שקוראים לטיסן 30 60 90 זה עדיין לא אומר כלום.
    קח את אותו טיסן שיש לו כבר מנוע דלק והתקן אליו מנוע חשמלי בעל הספק זהה תקבל מספרים אחרים.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    בארץ ואולי גם בעולם, בטיסני דלק אנשים שמים טיל במקום מנוע.
    לטיסן 90. הנ"ל שיש בארץ ממליצים על 120.-90.ברם אולם יש נתוני יצרן...

    המשקל הוא לא משקל והמנוע לא מנוע. וזה בכלל טיסן תחרותי למטרות מאוד מסויימות ולא מה שהבחור מתחילת השרשור רוצה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	taiji-60.jpg‏ 
Views:	143 
Size:	229.8 קילובייט 
ID:	16851  
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אתה משווה תפוחים עם עגבניות וזה לא אותו דבר!

    עליך להשוות פלטפורמות זהות וזה שקוראים לטיסן 30 60 90 זה עדיין לא אומר כלום.
    קח את אותו טיסן שיש לו כבר מנוע דלק והתקן אליו מנוע חשמלי בעל הספק זהה תקבל מספרים אחרים.
    שתי המטוסים שציינתי מקודם הם די זהים ...רק שבדלק המנוע ניראה לי שהוא טיפה גדול יותר.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    מה זה טיסנים רגילים?
    לא ראיתי זאגי או פוקס שטסים ברוח, אבל אני מעריך שזה יותר להיאבק איתם מאשר להטיס אותם שיעשו מה שאתה רוצה (ולזה אני קורא להטיס). הטסתי ביום שישי האחרון את הסנייפר 3D החשמלי שלי, והיה ממש לא כייף להיאבק איתו.


    השוויתי 2 טיסנים בעלי אותו אופי ואותו גודל רק שאחד מיועד מראש למנוע דלק ואחד לחשמלי.
    הספק זהה זה לא מספיק. כשקצת חיפשתי איזה מנוע חשמלי מתאים להחליף את מנוע הדלק שלי ראיתי ששמים פרופים הרבה יותר גדולים בחשמלי, לאותו טיסן. לא כ"כ הבנתי עד שהסבירו לי את העובדה הבאה. מנוע דלק ייתן לך את אותו כח גם בתחילת ההטסה, וגם 10 דקות אחרי. לא רק זה, משקל הטיסן קטן כי יש פחות דלק. עם מנוע חשמלי המשקל נשאר אותו דבר (כמה שוקלים האלקטרונים? ) אבל הכח הולך ויורד, כי מתח הסוללה יורד. לכן כדי שיהיה לך מספיק כח גם אחרי 10 דקות אתה צריך מראש מנוע חזק ופרופ יותר גדול.
    מה שאתה מתאר היה נכון לפני שנתיים שלוש, המנועים עשו צעד ענק קדימה בזכות ידידינו המלוכסנים והטענות שלך לעיל , היום מיותרות ולא נכונות. (אפשר להשוות את זה לויכוח אם להטיס בדלק 5% או 10%).

    ציטוט נכתב במקור על ידי maozasaf צפיה בהודעה
    שתי המטוסים שציינתי מקודם הם די זהים ...רק שבדלק המנוע ניראה לי שהוא טיפה גדול יותר.
    אסף, משוים בדיוק על אותה פלטפורמה! זה שיש לך שני טיסנים למנוע 60 זו לא השוואה כי לך תשווה קאטאנה 60 לטטאיג'י פשוט טעות.

    כיום ניתן די בקלות לבחור מנוע בהספק מתאים שיסובב פרופ דומה לפרופ הדלק בסל"ד המתאים תוך משחק בKV ולגבי הסוללות, תציץ ותראה מה קורה בתחום, ניתן בקלות לבחור סוללות הבנויות ל30 C ולהטיסן ב20C ולקבל גרף פריקה שטוח כמעט לחלוטין.
    (מה גם להזכירך שבדלק כשהוא הולך ומתמעט המנוע מתחיל לגמגם כמעה , להעלות סלד כי הוא שואף אויר ועוד...קאאאט)
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    222
    תודה!
    14
    הודה 29 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    מה שאתה מתאר היה נכון לפני שנתיים שלוש, המנועים עשו צעד ענק קדימה בזכות ידידינו המלוכסנים והטענות שלך לעיל , היום מיותרות ולא נכונות. (אפשר להשוות את זה לויכוח אם להטיס בדלק 5% או 10%).

    כיום ניתן די בקלות לבחור מנוע בהספק מתאים שיסובב פרופ דומה לפרופ הדלק בסל"ד המתאים תוך משחק בKV ולגבי הסוללות, תציץ ותראה מה קורה בתחום, ניתן בקלות לבחור סוללות הבנויות ל30 C ולהטיסן ב20C ולקבל גרף פריקה שטוח כמעט לחלוטין.
    (מה גם להזכירך שבדלק כשהוא הולך ומתמעט המנוע מתחיל לגמגם כמעה , להעלות סלד כי הוא שואף אויר ועוד...קאאאט)
    אוקיי, קח אתגר. הטאי-ג'י שלי שוקל 4.7 ק"ג מוכן לטיסה כולל דלק. כרגע הוא טס טוב עם פרופ 15X6 שמסתובב במקסימום ב- 9000 סל"ד (אם אני זוכר נכון. הרבה זמן כבר לא יצא לי להטיס אותו).

    אם נוריד את המנוע + טיון פייפ + משאבת פרי + מיכל דלק מלא + סרוו מצערת, אני מעריך שנגיע ל- 3.4 ק"ג. החברה של ה- F3A אמרו שצריך 400-500 וואט לקילו לסגנון הטיסה. איזה שילוב של מנוע וסוללות יהיה שקול?

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי noam_h צפיה בהודעה
    אוקיי, קח אתגר. הטאי-ג'י שלי שוקל 4.7 ק"ג מוכן לטיסה כולל דלק. כרגע הוא טס טוב עם פרופ 15X6 שמסתובב במקסימום ב- 9000 סל"ד (אם אני זוכר נכון. הרבה זמן כבר לא יצא לי להטיס אותו).

    אם נוריד את המנוע + טיון פייפ + משאבת פרי + מיכל דלק מלא + סרוו מצערת, אני מעריך שנגיע ל- 3.4 ק"ג. החברה של ה- F3A אמרו שצריך 400-500 וואט לקילו לסגנון הטיסה. איזה שילוב של מנוע וסוללות יהיה שקול?
    מנוע 300 גרם
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=4907

    בקר 80 גרם
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...80A_ESC_w/UBEC

    סוללה: 750 גרם
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=8582

    סה"כ 1130 גרם

    מבוסס על מידע מפה:http://www.bungymania.com/imageshome...erf1.php?id=33

    הנתונים לעיל הם למנוע 500KV אבל פרופ 15X7 אני מניח דמיון ביניהם.
    לדעתי בתור התחלה יטוס ואפילו יפה. לא יודע כמה דחף סטטי המנוע דלק ייצר לך, המנוע הנ"ל ייצר יחס דחף משקל 1:1.
    סל"ד יתקבל באזור 9000 כמו שביקשת.

    זה כמובן בסיסי אבל בסיס טוב לתכנון
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 26-11-2009 בשעה 15:49:20.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אונו
    הודעות
    917
    תודה!
    3
    הודה 58 פעמים ב 45 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    היי היי Z
    ממתי מטיסי טיסני דלק התחילו לבנות לבד את הטיסנים שלהם?
    הכל קיטים בנויים ומוכנים.
    ממתי טיסנאי הדלק התחילו לתבנת בחומרים מרוכבים?
    רוב מטיסי טיסני הרדיו היום (עד כמה שאני מכיר) לא יודעים לבנות טיסן אמיתי ולא משנה אם הם מטיסי חשמליים או דלק.
    פוליגל וקאפה הם באמת טיסנים. אם אתה מדבר על "באמת טיסנים" מתי התעסקת לאחרונה בטיסני מנוע חופשיים? אלה באמת טיסנים שיא הטכנולוגיה שהחלקים העקריים שלהם קנויים אצל יצרנים מומחים באלפי שקלים.
    פוליגל וקאפה הם חומרים זמינים היום והטכנולוגיה משתנה. בלזה ועץ הם בתחום של בוני ה scale ויש שם דגמים מדהימים.
    זה כבר נהיה דיון פילוסופי והבחור רק רוצה לדעת האם לעבור לטיסני דלק
    __________________________________________
    איתיP
    מועדון ארסוף

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    144
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי IttaiP צפיה בהודעה
    היי היי Z
    ממתי מטיסי טיסני דלק התחילו לבנות לבד את הטיסנים שלהם?
    הכל קיטים בנויים ומוכנים.
    ממתי טיסנאי הדלק התחילו לתבנת בחומרים מרוכבים?
    רוב מטיסי טיסני הרדיו היום (עד כמה שאני מכיר) לא יודעים לבנות טיסן אמיתי ולא משנה אם הם מטיסי חשמליים או דלק.
    פוליגל וקאפה הם באמת טיסנים. אם אתה מדבר על "באמת טיסנים" מתי התעסקת לאחרונה בטיסני מנוע חופשיים? אלה באמת טיסנים שיא הטכנולוגיה שהחלקים העקריים שלהם קנויים אצל יצרנים מומחים באלפי שקלים.
    פוליגל וקאפה הם חומרים זמינים היום והטכנולוגיה משתנה. בלזה ועץ הם בתחום של בוני ה scale ויש שם דגמים מדהימים.
    זה כבר נהיה דיון פילוסופי והבחור רק רוצה לדעת האם לעבור לטיסני דלק
    אני לא מדבר על כלל טיסנאי הדלק, אני יודע שהרבה מהם עדיין קונים טיסנים והאמת היא כשאני חושב על זה בגלל העלות של חומרים שמהם בונים חשמליים בטח יש יותר בונים של חשמליים מאשר של טיסני בלזה... אבל מה שאני מתלונן עליו זה כמה שקל "לתכנן" טיסן קאפה והזלזול שהוא יוצר כלפי הטיסנים. כל אחד יכול לעשות טיסן ב20 שקל ובשני ערבים אבל אין לו את הכבוד כלפי הטיסן שיש לטיסנאי שבנה טיסן במשך כמה חודשים.

    אני אישית מטיס כרגע טיסן דלק אבל ברגע שיהיה לי את הזמן והכסף (ובעיקר ניסיון הטסה) אני גם אבנה לי כמה טיסנים חשמליים וגם הם כנראה יהיו טיסני פוליגל/קאפה/דפרון אבל עדיין יישאר מקום לטיסני הדלק מאותן סיבות שרשם דניאל .

    אני מאמין שיש מקום לשני הדברים לא צריך לדחוף מישהו לצד אחד או אחר, כשטיסני דלק יותר מתאימים להטסה ביום שישי אחרי בצפר (בגלל שאפשר פשוט לתדלק ולעלות לאוויר) וטיסנים חשמליים למרות שיכולים להתאים לאותה קטגוריה מתאימים גם למקומות שבהם לא יתאימו טיסני דלק כמו טיסנים שאפשר לזרוק באוטו ולהטיס בזמן הפנוי (בסגנון זאגי וכל הטיסני קאפה).

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •