תגובה להודעה: מעבר מחשמלי לדלק
אסף,
אני הייתי מכור לריח של דלק שרוף ונגמלתי.
אי אפשר להשוות טיסנים חשמליים לטיסני דלק.
מנוע דלק עולה מעל 500 שקל ואתה משאיר אותו על טיסן אחד. מנוע חשמלי נמדד בשתי ספרות דולרים (פחות מ 30). סוללת ליפו טובה לפי הסיפורים ל 50 הטסות, לכמה מספיק גלון דלק (מישהו אמר כבר...)?
תסתכל כמה פוסטים יש בפורום חשמליים וכמה בטיסני דלק. חשמליים זה ענף תוסס.
אתה הולך לאופיס דיפו קונה לוח פוליגל ב 20 שקל ובערב אחד יש לך מוגי משגע. הולך לאופיס דיפו קונה לוח קאפה ב 20 שקל ובערב אחד יש לך קאפה 3D. מת הטיסן, בונים חדש בערב הבא.
אתה לא יודע מה זה להתמכר לחבילות החומות של הסיני 
אם תעשה הרצה למנוע דלק במרפסת השכנים יזמינו לך משטרה. בחשמליים אתה בא לשטח, מרים סטיק וטס.
יש לך טיסן גדול. תשקיע את הציוד הבסיסי שדרוש - מטען בטריות ובקרים ותהנה. גם בדלק יש ציוד בסיסי.
אצלי כל הטיסנים עוברים שדרוג לחשמלי וכל ציוד הדלק בקופסאות בארון.
איתי
לאחר הסתכלות בפוסטים למעלה - מנוע 90. מיועד לאוטובוס ולא לטיסן עם מוטה של 170 סנטימטר. בארץ פה התרגלו לשים מנוע 46. על טיסנים שמתאים להם מנוע 30.
מי שמתעסק עם חשמליים מעבר לקנייה בחנות והטסה גם לומד מה זה טיסן ואיך מתעסקים עם טיסן ואיזה פרמטרים מתאימים לטיסן, מנוע, בקר, פרופלור ועוד...
נערך לאחרונה על ידי IttaiP; 25-11-2009 בשעה 09:31:20.
__________________________________________
איתיP
מועדון ארסוף