לפני הכל אני חייב להודות ל -
sharonx שבלעדיו בטוח שלא הייתי מסתדר לבד ,
וגם תודה רבה ל
guylederer שהזהיר אותי לגבי רגישות מרכז הכובד בטיסן הזה ,עוד לפני ההמראה הראשונה.
אז ככה היה :
המראה ראשונה פול מנוע ,הטיסן עלה בזריקה ,אבל לא היה מקוזז לאפ מספיק וירד מיד לאדמה.
המראה שניה עם נסיון לזרוק ביד אחת וביד השנייה השלט ,ממש לא הלך טוב ,וכל טיסן אחר היה מתרסק בהמראה כזאת.
המראה שלישית עם קצט קיזוז לאפ ,פול מנוע ,אני זרקתי ושרון על השלט והטיסן עלה כמו טיל ,פשוט לא יאומן איזה כוח יש למנוע הזה

,הטיסן טיפס אנכית עם רולים עד לגובה שכמעט לא רואים אותו,טיסה של 5 דקות ו.. הסוללה נגמרה ..
עוד טיסה עם סוללה שנייה וגם 5 דקות טיסה וכבר אין סוללה .
אז יש מסקנות שחשוב לדעת לגבי המוגי והסט אפ הבא:
מנוע -
http://www.efly.co.il/forums/picture...&pictureid=726
פרופ - 6*5 קרבון
בקר -
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=6458
סוללה -
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=9163
אז לסט אפ הזה הסוללה לא מספיק טובה ועדיף לחבר סוללה יותר כבדה עם זרם יותר גבוה מכיוון שמשקל הסוללה גם לא מספיק וצריך להוסיף משקולת של כ-70 גרם לחרטום .זה אומר עדיף סוללה ששוקלת כ-150 גרם .
חשוב מאוד לבדוק את מרכז הכובד לפני ההמראה ,זה במרחק 22 ס"מ מנקודת החרטום.אצלי הוא קדמי ב-0.5 ס"מ.
צריך לקזז את ההגאים שהניוטרל יהיה כ 5-10 מעלות לכיוון אפ.
נקודה חשובה נוספת -המוגי מאוד קשה לזיהוי באויר ,מומלץ מאוד שהצד התחתון יהיה בצבע כהה ,עדיף שחור והעליון בהיר .
ולמי שהטיס דאונים או טיסנים איטיים לפני המוגי ,לכוון את ההגאים שבקושי תהיה להם תנועה ,למוגי יש תגובת מאוד חריפות .
עוד דבר ששמתי לב בפניות במוגי רכיב הגובה יותר משמעותי מהסיבסוב כלומר כדי לפנות צריך לתת קצת סיבוב ויותר אפ ,לעומת דאונים ששם זה הפוך.
לסכום :
מאוד נהנתי להטיס את המוגי ,הטיסן הזה ממש מגרה להשתולל איתו וההמתנה הארוכה לחלקים שלו בהחלט הייתה שווה.
