הבנתי שיש לפרוק בעזרת המטען ולהטעין כמה פעמים סוללות ליפו חדשות לפני שימוש...
באיזה קצב לפרוק אותן? והאם להתחיל בפריקה או בטעינה?
הבנתי שיש לפרוק בעזרת המטען ולהטעין כמה פעמים סוללות ליפו חדשות לפני שימוש...
באיזה קצב לפרוק אותן? והאם להתחיל בפריקה או בטעינה?
אל תפרוק, אין צורך
פשוט תטיס 3 דקות בריחוף סולידי ורגוע ואחרי זה תטעין מלא
ותחזור על התהליך 3-4 פעמים
את התהליך תתחיל בטעינה מלאה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
המהדרין אומרים 10 פעמים.
תודה רבה!
הפעם נראה לי שקצת נסחפתם - הרצת סוללות האומנם?! האם זו תופעת עדר או שיש משהו מדעי בדבר. אשמח אם משהו כאן יתקן אותי ויביא מידע מוכח.
מנסיון שלי עם סוללות ליטיום הוא שהם מחזיקות בין 40-100 הטענות (100 בהגזמה) ולאחר מכן או שהסוללה מתנפחת או שהיא פשוט נחלשת הקיבולת יורדת והסוללה אינה מסוגלת להגיע לנתונים התחלתיים שלה
לבזבז 10 הטענות שהם 10-20% מחיי הסוללה כדי להשיג עוד כמה הטענות ?
עוז
המידע הנ"ל כתוב בכמה מקומות . עשה חיפוש יסודי ותמצא אותו.
הטענה היא שלאחר הרצת הסוללה היא מגיעה למלא התפוקה שלה בעוד שללא הרצה לא תמיד.
ואין צורך לבזבז 10 טעינות, מספיק גם 3, והיו מקרים שהורגש הבדל ברור בכוח שהסוללה מספקת.
לא נותר לך אלא לנסות את זה פעם ולהתרשם בעצמך אם יש או אין בזה טעם. ותשתף במסקנות
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אני מקפיד על כל מה שנאמר עד כה + לעולם לא פורק את הסוללה מעל ל 75% מהקיבולת שלה!
ועדיין זה לא עוזר, חיי הסוללה קצרים מאוד יחסית למה שציפיתי (ואת זה הבנתי כאשר התחלתי לספור את מספר הטעינות עבור כל סוללה) - ואני לא מדבר על לעשות הקפות עם המסוק.
יש סוללות באלפי שקלים מהשורה הראשונה שלא החזיקו מעמד יותר מ - 50 טעינות.
אשמח אם מישהו יוכל לספק הסבר מדעי למה פעולת "ההרצה" תשפר את חיי הסוללה
בכל אופן בזוג פאקים הבא שלי - אנסה את שיטת ההרצה על אחד מהפאקים בלבד, נראה לאן זה יוביל![]()
נשמח לשמוע מסקנות.
אין לי הסבר מדעי, לצערי, אבל אני מניח שהוא כרוך בהבנת התגובות הכימיות בסוללה.
בכל מקרה, הנה דוגמא ליצרן שממליץ לבצע הרצה:
http://thunderpowerrc.com/PDF/THPSafetyWarnings.pdf (ראה תחת "First few Flights").
כמו שכתבנו למעלה, יש דברים הרבה יותר חשובים להקפיד עליהם להארכת חיי הסוללה.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
גם אני מוכן להשתתף בניסוי![]()
אכן אני מטיס מכונית היברידית עם כנף מסתובבת - מפלצת נחמדה בעלת 12 תאים
וכן תג המחיר היה 1400 שקל לסוללה שהחזיקה מעמד 43 הטענות
למזלי למדתי מהר מאוד שהסיני מספק סחורה לא פחות טובה בשליש מחיר אבל זה לא קשור.
בנוסף היו לי סוללות 6 תאים, שהתמשתי בהם במכונית אחרת - t -rex500. אחת מהסוללות נפטרה אחרי 23 הטענות השניה נפטרה אחרי 43 הטענות והשלישית לא סוחבת
ובאופן לא מתוכננן בצעתי להם "הרצה" - היה לי בעיה בזנב אז ב 5 הטעינות הראשונות למעשה ביצעתי טיסה מתונה ללא 3d וגם לא פרקתי אותם יותר מ 50%
אני לא יודע כמה מהמטיסים פה מבצעים מעקב אחרי הסוללות שלהם וגם אני קצת בספק לגבי שיטת "ההרצה" ולכן אני שואל האם יש למישהו מידע מדעי (אלקטרונים לא הנחיות של החברה שאינה מסבירה מדוע ולמה)
וכמובן חשוב לציין שאינני מזלזל בשיטה - אלה מעלה פה שאלות ועובדות, כדי להבין מה טיבה של שיטה זו
תודה
עוז
מעניין, אך הנתונים שנתת אינם מספקים
גם אם תבצע הרצה, תשמור על הסוללות כמו שצריך, תקפיד לא לפרוק אותן עד הסוף וכו... אבל תשתמש בסוללות שאינן מתאימות לסטאפ מבחינת עמידה בזרמים/הספקים גבוהים וכו...אתה תקצר את אורך חייהם או שתגרום להן נזק מצטבר.
באילו סוללות מדובר?
בעלות כמה C ?
מה אחוז הקיבולת שצרכת לכל טיסה מתוך סך הקיבולת של הסוללות?
האם בדקת מה הזרם שהמנוע באמת צורך בטיסה?
האם חיברת לוגר לסטאפ שלך על מנת לוודא איזה הספק אמיתי אתה צורך?, זרם מקסימלי וכו...?
אם לא, בסטאפים כבדים כאלו מומלץ לעשות בדיקה כזו ולוודא שעובדים נכון ב 100% עם מקדמי ביטחון גבוהים על מנת שהסטאפ יאריך חיים.
מומלץ להשתמש בלוגר הזה:
http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...power_Analyzer
לא תאמין כמה הנתונים בשטח שונים ממה שהיצרנים מפרסמים לגבי המנועים והבקרים והתוצאות שתקבל תלויות במידה ניכרת בסגנון ההטסה שלך ובכלי אותו אתה מטיס.
ziki בקשר ללוגר ... יש לי אותו ואני רוצה לבדוק הספק בטיסה ... האם להדביק אותו למסוק ? יש לך שיטה טובה יותר ?
לאיזה מסוק?
אם ל 450 אז מאד פשוט.
מצמידים אותו עם סקוטש לסוללה ומטיסים ללא חופה, תוספת המשקל שלו קטנה ביותר ומתקזזת במשקל החופה שהסרת.
אחרי הכל, מדובר בטיסה לצורך בדיקה בלבד אז היופי לא משחק תפקיד.
ראיתי מטיסים שמחברים אותו קבוע בכלים גדולים כמו 700 או 600 או על טיסנים חשמליים שיש בהם מקום.
מוצר מצויין וחשוב לבדיקת תאימות סטאפ חשמלי.
הבנתי תודה רבה אני אנסה את זה בעתיד ... מדובר על מסוק 500
שונה![]()