שלום יש לי מנוע משומש OS 46 AX שהשתמשתי בו ב COOL POWER
10% ירוק
ואני רוצה להחליף את הדלק לאומגה 10% ורוד
האם זה משנה ויכול לפגוע במנוע או שזה בסדר?
תודה
שלום יש לי מנוע משומש OS 46 AX שהשתמשתי בו ב COOL POWER
10% ירוק
ואני רוצה להחליף את הדלק לאומגה 10% ורוד
האם זה משנה ויכול לפגוע במנוע או שזה בסדר?
תודה
Edge 540 Electric
Super Sportster 40
E-flite Apprentice
Mini Slinger
Futaba 8 uap
אתה יכול לשנות, אולי תצטרך לכוון מחדש.
אגב,Cool Power ו-Omega מיוצרים על ידי אותו יצרן Byron fuels אם זכרוני איננו מטעני,
נ.ב. לדעתי אתה לא צריך דלק 10% מספיק 5%
נ.נ.בהצבע של הדלק לא משנה היצרן מוסיף את הצבע
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
זכרונך דווקא מטעֶךַ, שי.
היצרן של סדרות הדלקים האלה, הוא דווקא מורגן.
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 05-04-2010 בשעה 09:33:23. סיבה: הוספת ניקוד לבהירות
אין לי ניסיון עימם, הטסתי בעבר עם 5% Magnum וכעת עם Rapicon 5%
שניהם מצוינים
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
כבר רשמתי למעלה, ייתכן שתצטרך לכוון מחדש
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
טייטלמן,
עד עכשיו השתמשת במנוע שלך בדלק שאינו מתאים לו...
קרא בבקשה את מה שכותב ביל בקסטר, אחד מבעלי-הבית של היבואן של OS לארה"ב...
דלק שאינו כולל שיעור מהותי של שמן-קיק בתמהיל חומרי הסיכה שבו, אינו מתאים לשימוש במנוע ABC, או ABN, כמו OS (מנוע ABL הוא ABN, עם שכבת נחושת דקיקה לחיזוק הצמדת הניקל לשרוול הפליז).
דווקא המשך שימושך ב-CruelPower במנוע זה; הוא שעלול לגרום לנזק...![]()
זה אותו הדברהייתה פה קצת צניות
הכוונה בCRUEL הייתה לכך שהדלק יגמור לך על המנוע היות והוא לא מתאים לסוג המנוע שלך![]()
אה חח אוקי הבנתי
אתה בטוח במה שאמרת נשמע לי קצת מוזר
אם זה היה קורה אנשים בקושי היום משתמשים בו והרבה אנשים משתמשים בו.
תודה
Edge 540 Electric
Super Sportster 40
E-flite Apprentice
Mini Slinger
Futaba 8 uap
חברים יקרים, הצלחתם לבלבל אותי!!!
יש לחבר שלי טיסן סקייל עם מנוע 70 של מגנום 4פעימות,
שאלתי היא איזה דלק הכי מתאים למנוע כזה?
זה טיסן סקייל של האנגר 9 .
תודה
מנועי ארבע-פעימות נוטים 'לפייח' את 'גבעולי השסתומים', כשמשתמשים בהם בדלק עם הרבה שמן-קיק.
לכן, כדאי להשתמש בהם בדלק המכיל רק 2-5% שמן-קיק ו-15-18% שמן סינתטי.
אפילו מנועי YS לא 'יבחלו' בתערובת המכילה 2% שמן-קיק (ולפחות 20% ניטרומתן...); ויאריכו ימים יותר מאשר עם דלק המכיל שמן סינטתי בלבד, כמו CruelPower, למשל.
באתר RC Universe, השם הזה הפך להיות נפוץ לדלק האמור, מאחר שמנועים מסוימים ומסביהם אינם שורדים איתו לאורך זמן...
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 01-04-2010 בשעה 08:32:08. סיבה: הוספת פרטים.
APC זה שם של חברה שמייצרת מדחפים ABC זה סוג של מנוע
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
אפרופו דלקים.. מישהו התנסה ויודע לתת חוו"ד מקצועית על הדלק החדש של טיסן חולון?
נערך לאחרונה על ידי מני2000; 05-04-2010 בשעה 02:22:30.
אם כבר פתחתה פוסט
יש לי מונע קצת ישן שאני לא יודע באיזה דלק להשתמש OS 25LA הוא על טיסן טריינר
ועוד שאלה למה הסיני לא מוכר דלקים
לפי בדיקות שאני עשיתי, מגנום 91 4 פעימות בבעלותי עבר הרצה עם דלק 10% טיסן חיפה שתוסף עם תוספת 100CC לגלון שמן קיק (להגדיל את כמות השמן) ואחרי הרצה מנוע מגנום עובד מעולה עם דלק 10% טיסן חיפה (מכיל כ2-4% שמן קיק).
בד"כ תוספת הכח שמרגישים באה בגללל העדר שמן הקיק ושריפה טובה מאוד() של השמן הסינטטי אבל השחיקה למנוע באה מהר יותר מההנאה שנותרת עקב 5% תוספת כח....
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
הי,
קצת סדר בעניינים.
חברת ביירון מייצרת דלק ביירון.
חברת מורגן מייצרת קול פאואר ואומגה.
הדלק אומגה מכיל מעט שמן קיק והשאר שמן סינטטי.
השמן קול פאואר הירוק מכיל רק שמן סינטטי.
חברת OS ממליצה על שימוש בדלק שיש בו לפחות מעט שמן קיק. לכן הדלק הנכון יותר לשימוש הוא דווקא האומגה.
שימוש בשמן הירוק חושף אותך לבעיות של בלאי יתר של המנוע עקב ירידת יעילות השימון בטמפרטורה גבוהה.
כמו כן, היות והשמן הסינטטי נשרף, לא נותר שימון במנוע לאחר סיום עבודתו, דבר שגורם לחלודה בתוך המנוע. (הדרך למנוע את החלודה היא על ידי שימוש בAfter Run לאחר כל יום הטסה)
הדלק המומלץ יותר הוא דוקא ה5%, היות והוא מאפשר להפיק פחות אנרגיה מן המנוע וכך להבטיח יותר אורך חיים למנוע.
(טיסנאי מתקדם שיודע לכוון את המנוע ואת המשמעויות שבשימוש ב10% ניטרו, יוכל דווקא לשמור יותר טוב על המנוע עם ה10% בעבודה עשירה יותר, אבל זכרו, רק אם אתה יודע מה אתה עושה, אחרת תוכל לקצר את חיי המנוע משמעותית)
בברכה
אבי ורטהיימר