שאלה של חבר..
יש לו 600 סופר פרו באיידל 2 להבים -12 +12
כאשר הוא מעלה את המסוק כלפי מעלה בפול +12 אז המנוע מוריד טורים (דועך)
כאשר הוא עושה אותו דבר בטיסה הפוכה -12 המנוע תקין
מחפש פיתרון דחוף ...........
שאלה של חבר..
יש לו 600 סופר פרו באיידל 2 להבים -12 +12
כאשר הוא מעלה את המסוק כלפי מעלה בפול +12 אז המנוע מוריד טורים (דועך)
כאשר הוא עושה אותו דבר בטיסה הפוכה -12 המנוע תקין
מחפש פיתרון דחוף ...........
futaba 14 sgh
trex 600
ultra sick
ועוד....
כפי שאמרתי לו אישית, כנראה מד הפיץ' שלו מזייף והוא לא מקבל +-12 סימטרי בפועל.
ממליץ לבדוק עם מד פיץ' אחר כדי לשלול אפשרות זאת קודם כל.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
לעיתים המד פיטצ' מזייף ואמרתי לליאור (אילת) בטלפון שלא פעם כשכיוונתי מסוק, יצא לי להרגיש כי יש פערי בין חיובי לשלילי ופשוט על המקום הוספתי או הורדתי פיטצ' בצורה מיכנית ומיד נפתרה הבעיה.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
מדדנו פעם נוספת עם מד אחר הכל תקין....
יש לכם עוד רעיון?
futaba 14 sgh
trex 600
ultra sick
ועוד....
אולי הנקודות בגרף לא מכוונות כמו שצריך?
תבדוק את נקודות הפיצ' מול נקודות המצערת (מנוע).
או שתכוון אותן אחרת במטרה לנטרל את הבעיה.
אייל שלום.
תשובתך לצערי אינה מכוונת לבעיה הספציפית.
גרף קולקטיב במצב אוירובטי הינו גרף לניארי קלאסי - היינו נע בין 0-100 על כל הנקודות כך שאין יותר מידיי מה לבדוק את נקודות הגרף.
במצב אוירובטי מלכתחילה אין לניאריות בין גרף המנוע לגרף הקולקטיב ולא ניתן לטפל בבעיה הזו בצורה אלקטרונית,.
ליאור מתאר כאן בעיה גאומטרית נטו - משהו שם מפוספס.
והתשובה שהוא קיבל ממני ושכתבתי לו היא מתקרבת לנכונה בשילוב ההשערה כי מד הפיטצ' מזייף גם הוא.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
בדוק שאין התנגדות מיכאנית בסוף המהלך (בפיטצ' מקסימאלי). חוץ מזה , לדעתי, זה רק זוויות לא נכונות או להבים לא סימטריות.
מד פיטצ' מזייף? - נראה לי מוזר, יותר הגיוני בן אדם מזייף במדידה.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
אני רואה עוד שתי אפשריות שיכולות לגרום לטעות במדידה בהנחה ומד הפיץ תקין
1. ה fly bar שלך לא נעול בצורה מאוזנת בזמן המדידה. נטיה של ה fly bar לאחד הצדדים תגרום ליחס לא נכון
2. הלהב לא ב 90 מעלות כלפי ה fly bar בעת המדידה (שמסתכלים מלמעלה) - אם תזיז את הלהב ימינה או שמאלה תראה שניתן לטעות בכמה מעלות
בהצלחה
עוז
אולי.
אולי הדפיסו עקום את הסקאלה של הזוויות. הכל יכול להיות - מנסיון.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
מה בדיוק יש לכוון ? אם הוא אומר שבקצוות יש בדיוק +-12 מה לדעתך הוא אמור לעשות ? אני לא בטוח שאני מבין..
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
אכן נאור צודק והאחר, כרגיל טועה.
הגבלת טווח הפיטץ' תעשה בתפריט SWASH והגרף אכן יישאר 0-100 ליניארי. זוהי טעות נפוצה בקרב מתחילים.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
מה שתגיד.העיקר שאתה (מרגיש) צודק.אני לא אתחיל להסביר למה אני עושה את זה ולמה התנועה של ה SWASH חייבת !!!! להיות מקסימלית.
מה שכן,אתה בהחלט יכול לבוא לסדנא השלישית בכדי להבין למה.
ומתי ראית שאני צועק? אני ממש לא צועק.השקט שלי דווקא הרבה יותר מועיל תאמין לי
יום טוב מר זהבי.
ליאור זהבי, אילתי, אופיר נחום ונועם - על מה הויכוח?
כל אחד ושיטות הכיול שלו.
אם מישהו חושב שזה בסדר להגיע למקסימום מהלך סוואש ולהגביל גרפית את התטווח והוא חושב שזה בסדר - על הכיפאק.
אגב אם מי שמכוון ככה חושב שהתוצאות טובות - אחלה העיקר שיטוס לו טוב.
העובדה היא שתכלס אנשים מכוונים בשיטות מיוחדות והמסוקים שלהם לא טסים טוב ומבקשים "טיפים" בשטח - שמעולם לא אמרתי לא לעזרה בשטח אבל כשהטעות היא כיול מיכני לקוי בשילוב תוכנתי זו קצת בעיה.
שורה תחתונה - התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
נערך לאחרונה על ידי אורח; 27-10-2008 בשעה 18:02:39.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen