אהלן,
אשמח אם מישהו (מישהו אמר בוגל?) יוכל לתת לי הסבר קצר וממצה לגבי הפונקצייה הנ"ל.
למה היא נועדה? מה היא עושה? איך באיזה זרם מפעילים אותה ואיך מחזירים את הסוללה לשימוש אח"כ?
תודה!
אהלן,
אשמח אם מישהו (מישהו אמר בוגל?) יוכל לתת לי הסבר קצר וממצה לגבי הפונקצייה הנ"ל.
למה היא נועדה? מה היא עושה? איך באיזה זרם מפעילים אותה ואיך מחזירים את הסוללה לשימוש אח"כ?
תודה!
האופצייה הנ"ל נועדה כדי לאחכסן סוללות כשהן לא בשימוש.
המטען מוריד את מתח התאים ל 3.8V לתא.
זהו המצב שהכי בריא לשמור בו את הסוללה כשהיא לא טעונה.
הייתי ממליץ לעשות זאת כאשר משאירים את הסוללה ללא שימוש לשבועיים ומעלה.
בשימוש שלאחר מכן, תטעין את הסוללה כרגיל בבאלנס.
על כמה מילי אמפר אני מכוון את המטען?
כקיבות הסוללה.
אני חושב שבפריקה האקיוסל לא נותן יותר מ1A
אז תשים על 1A.
אני אישית ממליץ לעשות זאת לאחר כל יום הטסה, לא מעט קורה ותוכניות משתבשות ושוכחים סוללה במצב פרוק מדי או טעון מדי והיא עלולה ללכת אל אלוהי הסוללות.
בנוסף לסוללות 3 טעים () יותר קל לטעון אותן במתאם הכפול אחרי סטוראג' מאשר אם הן לא אחרי סטוראג'.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי