מי מוכר כאלו בארץ?
או האם מישהו מכיר אתר שאפשר להזמין דרכו?
מדובר במנוע רוסי 46(איטלקי)
מי מוכר כאלו בארץ?
או האם מישהו מכיר אתר שאפשר להזמין דרכו?
מדובר במנוע רוסי 46(איטלקי)
יש לי פלאג של רוסי R4 שמתאים למנוע שלך. אם אתה מעוניין צור קשר בנייד.
OS #8 עושה את העבודה יפה מאוד מנסיון עם ROSSI 46.(בהנחה שלא הוספת עוד אטם ראש ואתה משמתמש בלא יותר מ5% ניטרו).
חייב לציין שהטסתי עם R5 ,לאחר מס טיסות הפלג היה נשרף.
נערך לאחרונה על ידי Menash; 28-12-2010 בשעה 19:59:59.
למה הפלאג היה נשרף לך? רוסי אמור היה להחזיק הרבה זמן...
בשימוש בדלק עד 3% ניטרו, אין צורך להוסיף אטם ראש (במציאות, לעשות דה-קומפרסיה).
כן, אני יודע שאף אחד לא מוכר דלק כזה...
דלק המכיל 5% ניטרו מחייב התקנת ה-head shim הנוסף שמגיע עם המנוע (באריזה של המצת בדרך כלל). עוד יותר ניטרו ישרוף מצתים בכל מקרה...
מצת R6 עמיד יותר, על פי קביעתם של כמה מומחים כאן.
מצתים של Rossi מכל סוג, ניתן להזמין, או לרכוש דרכי.
כל המצתים של OS (וגם של Tower ו-Enya) הם קצרים מדי אפילו עבור מנועי OS, המיועדים למצת ארוך רגיל.
זה לא אומר שהם לא יפעלו; רק שהם לא יפיקו את הביצועים והאמינות האופטימליים - וכיום הם לא מחזיקים זמן כמו שהיה פעם.
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 06-01-2011 בשעה 10:21:02.
מה בנוגע למצתים של K@B ?
עמיחי
עמיחי,
המצתים מסוג L של K&B וגם של Fox הם באורך מלא (Long reach) ולא Medium reach, כמו אלה שפִּרטתי בהודעה הקודמת.
באופן כללי, הם בדרגות חום גבוהות יותר מזו שמנועי Rossi נדרשים להם... ה-K&B-1L מקביל מבחינת תכונה זו, ל-R4 של רוֹסי.
מנסיוני עם מנועי רוסי,ENYA #3,OS#8 עובד מצוין מחזיק מעמד ,כמו כן אני הייתי מסיר את שייבת האטימה .
למה לך ללכת על פלגים של רוסי הם יקרים יותר ללא הצדקה!!
sudi9,
אני חוזר על תשובתי מהשרשור השני:....
_______________
עובד; ללא שום בעיה; אין פירושו "מתאים" למנוע... כאשר מצת הוא 'חם' מדי למנוע מסוים, פתיחת המחט יותר מהדרוש תעשיר את התערובת ואפקטיבית, תאחר את ההצתה; מה שיגרום למצת 'להתנהג' כאילו שהוא מתאים למנוע...
...על חשבון הגדלה מהותית בצריכת הדלק, קיצור מהותי בזמן הטיסה ועל חשבונו של בעל הבית.
ה-Enya #3 הוא המצת החם ביותר שהחברה מייצרת והציון שלו הוא 'Hot'; מה שהופך אותו לבלתי מתאים למנוע שיצרנו דורש עבורו מצת 'Cold'.
אילו כללת בנסיון שלך גם את העובדה שצריכת הדלק שהופגנה ע"י מנועי ה-Rossi שברשותך, גבוהה יחסית; המידע היה שימושי בהרבה.
אין לי ספק שמצת ה-Enya #3 הוא מאיכות מעולה ומאריך ימים, אך הוא קצר מדי ואינו ממוקם נכון בראש-המנוע (נותר שקוע כשהוא מהודק - מאוד לא מומלץ 'להשמיט' את האטם!).
...ואין שום ויכוח על כך שהוא פשוט חם מדי למנוע רוֹסי 6.5 סמ"ק.
__________________
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 11-01-2011 בשעה 11:23:05.
תגידו לרוסי 61 R 5 PORT איזה פלג הכי ממולץ ???
ואם אפשר מה זה האטם שאתם מדברים עליו ?
אני מטיס עם 5%
יגל,
המצת המומלץ הוא R5 של רוסי.
אבל במנוע הספציפי שלך, שהופעל בעברו ע"י שניר, דיווח הבחור שהוא פעל טוב יותר עם ה-R4.
נסה את ה-R4. אני מזמין ציוד של Rossi לישראל, דבר איתי.
האטם עליו מדברים הוא אטם-ראש (נוסף), המפחית במעט את יחס-הדחיסה של המנוע.
על פי הוראות רוסי, הוא דרוש להפעלת המנוע עם כל דלק המכיל מעל 3% ניטרו...
כנראה שהוא כבר מותקן במנוע שלך, אם זה פעל עם 5% ניטרו. שאל את שניר כדי לוודא.
נ.ב. כדאי שתגיב להודעות אישיות הנשלחות אליך...
מישהו השקיע מזמנו בנסיון לקבל את תשומת ליבך. אל תזלזל בכך.
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 14-02-2011 בשעה 08:07:20.
ח ח ח ח , צודק ושוב תודה