שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: מנוע אבולושין

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    184
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע אבולושין

    שלום רב
    רכשתי מנוע אבולושיין 60 והבנתי שיש למנוע בעיה של שריפת פלגים האם זה נכון???
    ואולי הדלק לא נכון....
    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    454
    תודה!
    2
    הודה 33 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    יש לי את המנוע הזה בדיוק על JACKAL של H9.
    נושא שריפת הפלאגים קרה לי רק עם הפלאגים המקורים-מעבר ל-OS.8 פתר את הבעיה לחלוטין!
    לדעתי שריפת הפלאגים המקורים קשורה באורך גוף הפלאג שהינו ארוך יותר מזה של ה-OS.8.
    מבחינת דלק-אני משתמש ב-20/20 של MORGAN והוא עובד מעולה.
    פרופ-10X8 .
    אגזוז-JETT שמשווק ע"י הוריזון.

    כאמור המנוע עובד מעולה ,עשיתי איתו כ-3 גלונים עד כה,מניע ביד בשניות,יציב בסל"ד ויורד קר
    מטיסות של מצערת מלאה.
    דגש חשוב לגבי הרצה-מדובר בשרוול ובוכנה מסוג ABC,חובה להריץ את המנוע בהתחלה כשהוא חם!
    הרצה בתערובת עשירה וטמ"פ נמוכה עלולה לפגוע קשות בביצועים העתידיים של המנוע.
    הפעלתי את שלי על הקרקע למשך מיכל אחד ,בזמן זה סגרתי סיכה ראשית נתתי למנוע לעלות חזק
    בסל"ד ולאחר כ-20 שניות קיררתי אותו ע"י פתיחת סיכה,עשיתי כ-10 מחזורים כאלו (עד גמר הדלק).
    ונתתי בראש!

    תהנה!


    ערן-צוות "שלט-רחוק"

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    המנוע עובד טוב יותר עם פלאג NOVAROSSI C5S וכל דלק 5% עושה את העבודה.
    פלאג OS#8 קצר עבור המנוע הזה.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    הייתי בסרט...תסתכל על שירשורים קודמים בנושא.
    בזכות חברי הפורום,שינוי פלאג os lc3 או דומה לזה פותר את הבעיה בצורה שהרגשתי לא בנח

    בהצלחה המנוע נהדר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    184
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    כמב זמן בערך מקררים בהרצה ואז עד פעם סוגרים סיכה לבערך 20 שניות??

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    454
    תודה!
    2
    הודה 33 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    ציטוט נכתב במקור על ידי david si צפיה בהודעה
    כמב זמן בערך מקררים בהרצה ואז עד פעם סוגרים סיכה לבערך 20 שניות??
    לכמה שניות-לא להגיע למצב שהמנוע מקורר יתר.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    דוד,


    הרצה למנוע האבולושן שלך (בוכנה וצילינדר ABC) עושים כמפורט וכמתואר כאן.
    קרא היטב את הסיבות!

    אם יש לך בעיה עם האנגלית, צלצל אלי.
    אין תרוצים ואל תשמע לאיש שטוען אחרת.
    אסור להריץ מנוע כזה בתערובת עשירה מדי (רק בחום עבודה תקין) ושום דבר לא יושג בחלקי אלומיניום, בקֶרוּרם לטמפרטורת החדר. הרצה עשירה מדי תקצר את חיי המנוע.

    הרצה עשירה מאוד וקירור מלא לטמפרטורת החדר, מתאימים למנועי ברזל\פלדה (רובם מלפני אמצע שנות ה-70). הרצה עשירה, מתאימה רק למנועים עם טבעת-בוכנה.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 12-03-2011 בשעה 22:59:43.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    לי יש בעיה עם אנגלית.
    אני דובר 4 שפות ומה לעשות שאנגלית לא נכנסה לרשימת המועדפים.
    יש כאן בפורום הרבה שאלות בנוגע להרצה נכונה של מנוע, כל ייצרן מפרט אחרת ואני מבקש מחברי הפורום הוותיקים לרשום איזשהו מדריך המסביר איך לעשות זאת.
    דר, את הקישור שצירפת אני מעלה במתרגם של גוגל ואני מקבל @@@@@@
    סטיה מוחלטת מעיקרי הדברים. היות ואתה שוטף לכל שרשור הקשור למנועים וללא ספק שיש לך ידע רב בנושא, אבקש ממך להקדיש כמה דקות ולרשום פעם אחת ולתמיד מדריך איך לעשות זאת.

    רשום בשירשור "אסור להריץ מנוע כזה בתערובת עשירה מדי (רק בחום עבודה תקין)" כמה זה במעלות צלזיוס? בערך. כמה לפתוח את המחט ולכמה זמן? כמה לסגור ולכמה זמן?

    התעסקתי לא מאט עם המנועים האלה ואני מכיר אותם ואת מבניהם כמו את כף ידי אבל לא מצליח להרכיב את הפאזל מכל השרשורים שנפתחו כאן בנושא.

    אשמח אם יכתב כאן מדריך לביצוע הרצה.

    שבוע טוב שיהיה לכולנו.

    בברכה.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    מנשה,


    אם אתה מתכוון לטמפרטורת-עבודה הניתנת לקריאה באמצעות חיישן IR, מלכודת-הפתאים התורנית המוצעת כ-'ציוד חיוני' לכל מתחיל; וששוויה האמיתי הוא אפס מאוּפס; הרי שלא אוכל לתת לך נתון כזה...

    הטמפרטורה התקינה מתבטאת באופן הפעולה של המנוע, שפועל קרוב לשיא-כוחו, אך לא מראה סימנים של התחממות-יתר (סימנים המתבטאים; בין השאר, בירידה במהירותו ככל שהמחט נסגרת).
    כשהמצערת פתוחה ואתה סוגר בהדרגה את המחט הראשית, המנוע מגביר את מהירות סיבובו; עד לנקודה מסויימת בה הוא מפסיק להגביר ובהמשך הוא מתחיל לאבד סל"דים...
    כמובן שאסור להתמיד במצב כזה (!) ויש לפתוח מיד את המחט למצב עשיר משיא-הסל"ד; אך לא עשיר עד כדי כך שהמנוע יעבור למוֹד ארבע-פעימות.
    זו "הטמפרטורה הנכונה" להרצת מנוע כזה ואין לה ערך מספרי מדיד ומדוייק.

    מנוע גלוֹאוּ שתי-פעימות בעל קֶדַח קוֹני, חייב לפעול בְּמוֹד שתי-פעימות; גם בעת הרצתו (בניגוד למנוע שתי-פעימות בעל טבעת (רינג), שצריך בתחילת הרצתו לפחות; לפעול קר יחסית ובְּמוֹד ארבע-פעימות).


    לגבי תרגום המאמר\שרשור לעברית, אין לי פנאי לזה. הייתה כתבה פרי עטי באתר פלייהיי, בזמנו, שהועברה מהאתר של אבי ורטהיים, למיטב זכרוני...

    הוראות ההרצה שלי באתר RC Universe הופקו מנסיוני ובין השאר, גם מכתבות של Harry Higley ושל George Aldrich, שהיו מגדולי אנשי המנועים בכל הזמנים, בנושאי הרצה, בירחונים Model Airplane News ו-RCM האמריקאים.

    קרא את ההסבר לגבי למה הטכניקה המפורטת שם חיונית; ומה עלולה לגרום האזנה מיותרת ל-'וותיקים' שנסיונם בא להם בעיקר ממנועים בעלי טבעת, או בעלי צילינדר פלדה ובוכנת ברזל-יציקה.

    אין מצב ש-'הרצה היא הרצה היא הרצה'... כל מבנה של מנוע נדרש לטכניקה שונה וזו בשרשור מתאימה ומנומקת, רק עבור מנועים בעלי קדח-קוני.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 13-03-2011 בשעה 18:40:13.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    ראש העין
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    אני מחזק את ידו של דר צאלון .

    מנוע יש להריץ רק על פי הוראות יצרן ולא על פי דעת ידעונים !!
    היצרן בדק וניסה את המנוע בכל התנאים האפשריים והוא בעל הנסיון הרב ביותר ועל זה אין ויכוח , מאחר וההרצה תקבע את אורך חיי המנוע ואיכות עבודתו אני ממליץ לך בחום ללכת עם דף ההוראות יצרן לכל אדם אשר יוכל לתרגם ולהסביר לך אותו ופעל רק על פי ההוראות האלו , את זה אני ממליץ ממרום 43 שנות וותק בתחום .

    בהצלחה !

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    קובי,


    אתה סותר את עצמך וגם אותי...

    דעתי היא שמנוע יש להריץ לפי מבנהו, גם במקרה שהיצרן אומר אחרת...

    לגבי OS למשל, יש את מה שכתוב במדריך לגבי הרצה... זה נכון למנועי טבעת (רינג), אבל מהווה גיבוב של שטויות, ככל שזה נוגע למנועי קדח קוני (ABC, ABN, AAC, ABL, Plasma-Ceramic)...
    כנראה שמדובר ב-carry over, מהתקופה שהמנועים שלהם כולם, היו מצוידים בטבעת בוכנה ובצילינדר פלדה.

    הנציג האמריקאי שלהם, חברת Hobby Services, כתבו הוראות שונות מאוד שהן הרבה יותר קרובות לשרשור שלי באתר RC Universe האמריקאי.

    זה בהחלט לא "על פי הוראות היצרן", אבל הדרך המפורטת אצלי ובאתר שלהם נכונה; בעוד שזו שבמדריך שגויה... ואיני חושב שאני 'ידעוני'...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    ראש העין
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    דר שלומות , הפתעת אותי לגמרי , נו טוב כל יום לומדים דברים חדשים , אני לתומי חשבתי שיצרן המנועים ( ולא משנה מי ) העביר את המוצר שלו מסכת עינויים ובדק אותו מכל הכיוונים כולל בדיקות עד הרס מנוע כדי לתת את ההוראות הכי מדוייקות למוצר שלו , הרי היצרן מעוניין ששמו הטוב ישאר ואנשים ירכשו עוד ועוד ממוצריו ואם היצרן נותן הוראות שגויות הרי הוא יורה לעצמו ברגליים , אבל כנראה בימים אלו השתנו הדברים .

    אני לא מתמחה במנועים מהסוג שדיברת עליהם וכמובן מעדיף מנועי בוכנה עם טבעת אז אבקש את סליחת כולם וכמובן את סליחתך , לא זאת היתה כוונתי ואין ברצוני להטעות אף אחד .

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    303
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    זוהי התמצית החשובה מהתהליך הנכון להרצת מנועי 2 פעימות ABC, ABN, ABL שנכתב ע"י דר צאלון. (תרגום פשוט וקצר, אם דר מאשר - גזור ושמור)

    תערובת דלק מומלצת להרצה:
    הוסף שמן קיק לדלק שברשותך עד לסך של 25%, ז"א, אם הדלק שברשותך מכיל 18% שמן, הוסף עוד 7% שמן קיק.

    מדחף להרצה:
    השתמש במדחף עם אותו ערך פסיעה (פיץ') שתשתמש בטיסה, אך מידה אחת קטנה יותר בקוטר, בכדי להוריד עומס.

    ההרצה תתבצע עם קרבוראטור פתוח למקסימום (Full throttle)

    בהתחלה, הרץ את המנוע כ-15 דקות במצב עשיר, אך לא מאוד עשיר (שלא יזרוק כמויות של דלק ושמן לא שרוף מהאגזוז). המנוע צריך לגמגם קלות.
    לאחר הרצה ראשונית זו, יש לסגור סיכה (מנוע עני) בהדרגה לזמנים קצרים (כ-10 שניות לערך) ומייד לפתוח סיכה שוב בכדי לקרר את המנוע.
    בכל פעם כזו, יש לסגור את הסיכה מעט יותר.
    לאחר כ-5 דקות ביצוע, נסה להגיע בזהירות למקסימום סל"ד.
    אם המנוע מצליח להחזיק סל"ד זה ללא צניחה \ ירידה למשך 60 שניות, סיימת את ההרצה.
    אם הסל"ד צונח, פתח סיכה מייד (!) בכדי למנוע נזק וחזור כל התהליך הקודם לעוד 5 דקות ונסה שוב.
    חזור על התהליך עד שהמנוע מצליח להחזיק 60 שניות בסל"ד מקסימאלי ללא צניחה.

    אסור בשום מצב בזמן ההרצה לתת למנוע לעבוד במצב "4 מחזורים" (עשיר מידי, קר מידי), אך אין בעיה לעשות זאת לאחר סיום ההרצה.

    בהצלחה.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    תודה רבה!
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    בספר הדרכה המצורף למנועי אבולושן רשום בפרוש שהמנוע מגיע מוכן לעבודה ללא צורך לבצע את ההרצה. כשבאים לסובב את המנוע ביד מקגישים את התקיעה שלפני ההרצה כשהבוכנה נמצאת למעלה. עכשיו בוא נחשוב אם להקשיב ליצרן או לא?
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    ציטוט נכתב במקור על ידי cobi p צפיה בהודעה
    דר שלומות , הפתעת אותי לגמרי , נו טוב כל יום לומדים דברים חדשים , אני לתומי חשבתי שיצרן המנועים ( ולא משנה מי ) העביר את המוצר שלו מסכת עינויים ובדק אותו מכל הכיוונים כולל בדיקות עד הרס מנוע כדי לתת את ההוראות הכי מדוייקות למוצר שלו , הרי היצרן מעוניין ששמו הטוב ישאר ואנשים ירכשו עוד ועוד ממוצריו ואם היצרן נותן הוראות שגויות הרי הוא יורה לעצמו ברגליים , אבל כנראה בימים אלו השתנו הדברים .

    אני לא מתמחה במנועים מהסוג שדיברת עליהם וכמובן מעדיף מנועי בוכנה עם טבעת אז אבקש את סליחת כולם וכמובן את סליחתך , לא זאת היתה כוונתי ואין ברצוני להטעות אף אחד .
    קובי,


    לא התכוונתי 'להכנס בך'; רק להדגיש שבמקרים רבים, כנראה שהיצרן לא מסתכל רחוק קדימה; אלא רק עד תום תקופת האחריות... שלאחריה, יצרן כמו OS יכול לצפות ממך לקנות ממנו עוד מנוע, כי בתקופה שהוא עבד, האמינות היתה טובה...

    שום יצרן עכשיוי לא מעביר מנוע שלו מסכת עינויים... הוא רק מריץ אותו (לא בהכרח על-פי המדריך...) ובודק שהוא עדיין פועל; וזהו...
    בלאו הכי, רוב המנועים ניזוקים בהתרסקויות, הרבה לפני שמיצו את חייהם היעילים.

    לגבי משך התקופה בה מנוע יכול לשרוד בשימוש נכון, קרא את הודעה זו באתר RC Universe האמריקאי.


    ציטוט נכתב במקור על ידי טיסני אילת צפיה בהודעה
    זוהי התמצית החשובה מהתהליך הנכון להרצת מנועי 2 פעימות ABC, ABN, ABL שנכתב ע"י דר צאלון. (תרגום פשוט וקצר, אם דר מאשר - גזור ושמור)
    ...
    היי, שניר.

    קודם כל, תודה לך!

    שיפרתי מעט את שתרגמת, על-מנת לעמיד דברים בדיוק המרבי...

    תערובת דלק להרצה:
    הוסף שמן קיק לדלק שברשותך עד לשיעור כולל של 25%; ז"א, אם הדלק שברשותך מכיל 18% שמן, הוסף עוד 7% שמן-קיק.

    מדחף להרצה:
    השתמש במדחף עם אותו ערך פסיעה (פיטץ') בו תשתמש בטיסה, אך במידה אחת קטנה יותר בקוטר, בכדי להפחית את העומס. הסל"ד לא יגיעו לערכים המסכנים את שלמות המנוע.

    ההרצה תתבצע עם קרבורטור פתוח למקסימום (Full throttle). כלום לא יושג בהרצה, אם תאפשר למנוע לעבוד בסיבובי-סרק, או במצערת חלקית. פתח את המצערת בהדרגה עד הסוף, מיד לאחר ההתנעה.

    בהתחלה, הרץ את המנוע כ-15 עד 20 דקות, במוֹד שתי-פעימות עשיר. הסל"ד יהיו בערך 500 מתחת לשיא וכלום לא יקרה למנוע חדש מסוג זה, אם תבדוק היכן השיא. המנוע עשוי לגמגם קלות במשך ריצה זו והסל"ד שלו באותו מצב מחט יעלו מעט; מהדקה הראשונה ועד סיום ההרצה הראשונית.

    לאחר שלב ראשוני זה, יש לסגור את המחט (עד קרוב לשיא הסל"ד) לזמנים קצרים; כ-10 שניות לערך כל פעם; ולפתוח אותה שוב למוֹד שתי-פעימות עשיר, בכדי לאפשר למנוע להתקרר, למשך 20 שניות לערך.

    לאחר כ-5 דקות של ביצוע מחזורים כאלה, נסה להגיע בזהירות למקסימום סל"ד.
    אם המנוע מצליח להחזיק סל"ד מרבי ללא צניחה\ירידה במשך 60 שניות, סיימת את ההרצה.
    אם הסל"ד צונח, פתח את המחט מיד (!) בכדי לִמְנוֹע נזק, חזור על השלב הקודם במשך עוד 5 דקות ונסה שוב.
    חזור על התהליך עד שהמנוע מצליח להחזיק 60 שניות בסל"ד מקסימאלי ללא צניחה; ובכך תסיים.

    אסור בזמן ההרצה לאפשר למנוע לפעול לאורך-זמן במוֹד ארבע-פעימות (עשיר מדי, קר מדי), אך אין שום בעיה לעשות זאת מיד לאחר סיום ההרצה.

    בהצלחה.

    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 16-03-2011 בשעה 22:45:57.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע אבולושין

    אני מודה לשניר ולדר על כתיבה\עריכה של המדריך להרצת מנועי 2 פעימות ABC, ABN, ABL .

    בברכה.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

נושאים דומים

  1. [עזרה!] שאלה מעניינת, איך בוחרים מנוע חשמלי לטיסן עם מנוע דלק
    על ידי mishali8 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 19-10-2010, 17:10:26
  2. תל אביב והסביבה מנוע 1400KV, מנוע 4500KV ומנוע 1850KV מיקרו מעוניין להחליף ל - 2000KV+
    על ידי alexk בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-06-2010, 18:29:45
  3. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-01-2009, 22:27:37
  4. מנוע אבולושין 45 סמ"ק***יש תמונות***
    על ידי matant בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-11-2008, 10:03:32
  5. מנוע אבולושין 45 סמ"ק***יש תמונות***
    על ידי matant בפורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-10-2008, 23:38:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •