שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    1,132
    תודה!
    271
    הודה 112 פעמים ב 65 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    שלום לכולם מה עדיף 600 נטרו או חשמלי ? יש יתרון לאחד מהם?

    אני רוצה חשמלי אבל תמיד בחנויות מציעים לי את הניטרו וטוענים שהוא טוב יותר...
    ?

    תודה לכולם.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    785
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 39 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    אין על חשמלי - פחות להסתבך, פחות חלקים להתעסק איתם- קלאץ' מניפה, גוברנר, פלגים, בוכנות, לכלוך ועוד.

    אודה ואגיד שאני מכור לריח ולעשן של המנועים, אבל לסיכום לדעתי זה לא שווה, מה גם שלאורך טווח, חשמלי לדעתי יותר חסכוני.

    לי יש 6 סוללות של 6 תאים, מטען כפול ועוד מטען בודד והחיים דבש, אין ספק שישנה השקעה התחלתית ב"תשתיות", אולם תחשוב שמעבר לכך - אין לך הוצאיות, פשוט Plug & Fly

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי tkolber צפיה בהודעה
    אין על חשמלי - פחות להסתבך, פחות חלקים להתעסק איתם- קלאץ' מניפה, גוברנר, פלגים, בוכנות, לכלוך ועוד.

    אודה ואגיד שאני מכור לריח ולעשן של המנועים, אבל לסיכום לדעתי זה לא שווה, מה גם שלאורך טווח, חשמלי לדעתי יותר חסכוני.

    לי יש 6 סוללות של 6 תאים, מטען כפול ועוד מטען בודד והחיים דבש, אין ספק שישנה השקעה התחלתית ב"תשתיות", אולם תחשוב שמעבר לכך - אין לך
    כמה זמן מחזיקה בערך סוללה? כמה בערך מחזיק מיכל? מה הוא מחיר סביר של סוללת 6 תאים ?
    הוצאיות, פשוט Plug & Fly
    כמה זמן מחזיקה בערך סוללה? כמה בערך מחזיק מיכל? מה הוא מחיר סביר של סוללת 6 תאים ?
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    785
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 39 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי Scooter007 צפיה בהודעה
    כמה זמן מחזיקה בערך סוללה? כמה בערך מחזיק מיכל? מה הוא מחיר סביר של סוללת 6 תאים ?
    אני מטיס כ - 5 דקות כאשר מסוק דלק טס כ - 8 דקות בכל טיסה מקסימלית.

    היום ניתן למצוא סוללות 6 תאים 5A במחיר יחסית נמוך: 40C במחיר של כ - 65-70$ ו - 45C במחיר של כ - 90$.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי tkolber צפיה בהודעה
    אני מטיס כ - 5 דקות כאשר מסוק דלק טס כ - 8 דקות בכל טיסה מקסימלית.

    היום ניתן למצוא סוללות 6 תאים 5A במחיר יחסית נמוך: 40C במחיר של כ - 65-70$ ו - 45C במחיר של כ - 90$.
    5 דקות? זהו? :-(
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי tkolber צפיה בהודעה
    אני מטיס כ - 5 דקות כאשר מסוק דלק טס כ - 8 דקות בכל טיסה מקסימלית.

    היום ניתן למצוא סוללות 6 תאים 5A במחיר יחסית נמוך: 40C במחיר של כ - 65-70$ ו - 45C במחיר של כ - 90$.
    וכמה זמן לוקח להטעין סוללה שכשזאת במטען שטח?
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי Scooter007 צפיה בהודעה
    וכמה זמן לוקח להטעין סוללה שכשזאת במטען שטח?
    תלוי בסוללה ובמטען השטח.
    יש סוללות שניתן לטעון בזרמים גבוהים (ננוטק), זאת כמובן אם יש לך מטען שטח שמסוגל לעמוד בהספק טעינה גבוה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי Ts7 צפיה בהודעה
    שלום לכולם מה עדיף 600 נטרו או חשמלי ? יש יתרון לאחד מהם?

    אני רוצה חשמלי אבל תמיד בחנויות מציעים לי את הניטרו וטוענים שהוא טוב יותר...
    ?

    תודה לכולם.
    הי

    קודם כל, לדעתי אין דבר כזה 550 ניטרו, אז אני מניח שהשאלה היא על ה-600.
    על השאלה "מה עדיף ניטרו או חשמלי" כבר התנהלו לא מעט Holy-Wars בכל פורום אפשרי
    לדעתי תשובה לשאלה הזאת אפשר לקבל רק בשטח מהסתכלות במסוקים השונים - כך תראה מה מושך אותך יותר.
    אם אתה רוצה השוואה עקרונית - אז בגדול:

    ניטרו
    למה כן:
    1. אפשר להטיס ברצף. אין טעינה בשטח, אין החלפת סוללות. מתדלק, מניע, ממריא, נוחת, מתדלק, מניע... וחוזר חלילה עד שגומרים את הדלק שהבאת. המשמעות - ביום טיסות אפשר להכניס הרבה מאד טיסות.
    2. רעש, עשן וריח יש אנשים שזה עושה להם את זה.
    3. המסוק מרגיש חזק יותר במשך הטיסה, בגלל הפחת במשקל. בחשמלי זה הפוך, בגלל הפחת במתח סוללה.
    4. זמן טיסה. עם השיפור בטכנולוגיית סוללות הפער מצטמצם, אבל הניטרו עדיין טסים יותר זמן.


    למה לא:
    1. יותר התעסקות. את המסוק צריך לנקות בסוף יום טיסות (מנוע 2 פעימות זורק יותר דלק ושמן ממה שהוא שורף ). הפלג נשרף פעם בכמה זמן וצריך להחליף אותו. פעם בכמה זמן (הרבה) צריך להחליף מיסבים במנוע, מסנני דלק וכו'. ועוד לא דיברנו על כיוון מנוע ראשוני והרצה.
    2. עם מנוע ניטרו צריך לדעת לעבוד. כשזה עובד - זה עובד מעולה (ראה "למה כן" ). אבל כשזה לא - אתה מוצא את עצמך מתרוצץ בשטח, מנסה להבין מה קרה: "הצפתי?", "הלך הפלאג?", "הכיוון לא נכון?". במנוע חשמלי זה הרבה יותר קל - או שהוא עובד, או שלא.
    3. רעש עשן וריח יש אנשים שזה לא עושה להם את זה. חוץ מזה, לא בכל מקום אפשר להטיס ניטרו בגלל הסיבות האלה (לא כולם מסכימים להקריב את הדשא שלהם לעשן הניטרו ואת השמיעה שלהם לרעש של הרבה מכסחות דשא בשבת בבוקר ).
    4. ציוד במסוק וציוד היקפי. מסוק ניטרו צריך גוברנור ובד"כ גם מערכת הצתה פנימית. חוץ מזה - סטרטר, ספק לסטרטר, מיכלי דלק...


    חשמלי

    למה כן
    1. "סטרילי" ושקט. אין שמנים ודלקים, אין עשן ואין רעש.
    2. מנוע חשמלי עובד כל פעם שיש לו מתח. את כיווני הבקר עושים מול מחשב/שלט. אין (כמעט) התעסקות ואין (כמעט) תחזוקה שוטפת.


    למה לא
    1. כדי לשמור על רצף טיסות צריך די הרבה סוללות ו/או מטען שטח מהיר (מה שבגדלים של ה-600 הופך לעסק די יקר). מאד מבאס (מנסיון) לשרוף זמן בשטח עד שהסוללה התורנית תתמלא. אגב, לא בטוח שריבוי סוללות פותר את הבעיה לגמרי, שכן טעינת כל הסוללות האלה שורפת כבר זמן בבית (ואני מניח שלכולם יש עבודה, בית, משפחה וכו' ).
    2. עד לא מזמן החלפת סוללות במסוק הייתה עסק די מורכב. להוריד את החופה, להוציא סוללה, להכניס סוללה, לבדוק מרכז כובד, לסגור את החופה. היום יש מסוקים שבהם שיפרו את הנושא הזה (פיוז'ן 50 הוא דוגמא טובה), אבל לא בטוח לגבי הטירקס. יותר קל לחבר משאבת דלק
    3. זמן טיסה.


    לדעתי זהו. החלטה בנושא הזה תלויה מאד בטעם אישי - רק ניסיתי לפרט את הצדדים. מכאן אפשר רק ללכת לשטח ולראות אם אתה מתחבר לרעש או לשקט
    מקווה שעזרתי
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    1,028
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    אין מה לעשות את זמן הטיסה עדיין לא השוו למיכל דלק ואני מאמין שזהו החסרון היחידי והרציני ביסוד חשמלי
    אין לי נסיון עם דלק אבל אין ספק שזאת יותר התעסקות מחשמלי
    שיהיה בהצלחה.
    TreX 500 ESP
    Blade MSR
    DX7
    חבורת ברנר לנצח

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    150
    תודה!
    4
    הודה 17 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    המנוע החשמלי בעל זמינות כח גדולה יותר, דבר שבא לידי ביטוי בזריזות המסוק ותגובת מצערת.
    דוגמא פשוטה --> טיקטוקים עם מנוע חשמלי הרבה יותר מהירים.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    1,132
    תודה!
    271
    הודה 112 פעמים ב 65 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ואדים תודה רבה על ההשקעה ולכל השאר מאוד עזרתם לי!
    ח-ש-מ-ל-י ! זה מה שאני אקח כנראה דווקה בא לי על ה 550 הוותיק של אליין.
    מחיר סביר וסוללות של 6.. כי החדש ה 600 כבר מתחיל יקר מידי כי זה שני סוללות וכו'

    תודה לכולם .

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    אולי צריך להגיד שה 5 דקות באויר זה בהשתוללות 3D חסרת מעצורים ...
    כי בשוטטות חסרת יומרות באויר זה יכול להיות יותר מכפול.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    אולי צריך להגיד שה 5 דקות באויר זה בהשתוללות 3D חסרת מעצורים ...
    כי בשוטטות חסרת יומרות באויר זה יכול להיות יותר מכפול.
    זה לא נכון, ב450 זה נכון, במסוק גדול יותר גם ריחוף יכול לשתות סוללה בחמש-שש דקות.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי SEVEN צפיה בהודעה
    זה לא נכון, ב450 זה נכון, במסוק גדול יותר גם ריחוף יכול לשתות סוללה בחמש-שש דקות.
    במסוק שלי (לוגו 500 - עוד בתצורת פלייבר ועם סוללה של 5 תאים ), טיסה ממוצעת לקחה 7-8 דקות.
    3D עצבני אמנם לא היה שם, אבל זה גם לא היה ריחוף. יותר בכיוון של טיסת ספורט.
    מאד תלוי במסוק עצמו . וכמובן בסוללה
    מצד שני - אין הרבה ויכוח על זה שבינתיים ניטרו מנצח בזמני טיסה. השאלה היא האם מתמקדים רק בזה
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ציטוט נכתב במקור על ידי HeliDraco צפיה בהודעה
    במסוק שלי (לוגו 500 - עוד בתצורת פלייבר ועם סוללה של 5 תאים ), טיסה ממוצעת לקחה 7-8 דקות.
    3D עצבני אמנם לא היה שם, אבל זה גם לא היה ריחוף. יותר בכיוון של טיסת ספורט.
    מאד תלוי במסוק עצמו . וכמובן בסוללה
    מצד שני - אין הרבה ויכוח על זה שבינתיים ניטרו מנצח בזמני טיסה. השאלה היא האם מתמקדים רק בזה
    עם ההוריקאן אני מקבל 5-6 דקות וכך גם בעלי הוריקאן נוספים, תלוי כמובן בסטאפ, מסוק וכו...
    אני מקנא בך על ה-7-8 דקות ...
    בכלל ... מסוק מדהים, תתחדש.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    1,132
    תודה!
    271
    הודה 112 פעמים ב 65 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    בקיצר עדיף חשמלי! אז קונים כמה סוללות וזהו.. נגמרות קונים עוד... וזה מחזיק יותר זמן מאשר דלק שנשרף ונעלם!
    נערך לאחרונה על ידי Ts7; 06-06-2011 בשעה 20:08:32.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    ניראה לי חשמלי עדיף למי שגם ככה כל הציוד שלו חשמלי וההפך למי שכל הטיסנים שלו ניטרו (למרות הדלק השונה)

    אצלי ב 500 עם סוללת 3A בטיסת ספורט אני מקבל 8 דקות ואפשר לנחות ברוגע , עם סוללת 2.65A אני מקבל 6 דקות ונוחות על הגבול.
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    כיום זהו ויכוח מיותר וחסר הגיון שמתבסס על העדפות אישיות בלבד.
    עם הניטרו יש יותר זמן טיסה ויש את עניין העשן והרעש, יש אנשים שמכורים לזה ולא יחליפו בעד שום הון שבעולם בחשמלי.
    עם החשמלי יש כח שאף ניטרו לא יכול להתקרב אליו, יש שקט יחסית ואין לכלוך וצורך בנקיון לאחר כל טיסה, יש פחות רעידות ולכן קצת פחות בלאי. אין פה שום תחרות בעניין הזה.

    מבחינת ההוצאות - לאורך זמן די יוצא די דומה בתנאים של היום.

    דרך אגב - זמן טיסה ממוצע שלי בחשמלי הוא 7.5 דקות ולא מדובר על 450 אלא על מסוק 700 עם כל כובד משקלו.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    378
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    המסוק 700 שלי מגיע ל10 דקות ברגוע טיסת פעלולים 5 דקות פלוס וכמו שאמרו פה תיקנה יותר סוללות ואני לא ממליץ להטעין בשטח


    לדעתי מספיק שלוש פקים ואתה אחלה יום הטסה בהצלחה
    בברכה שי כהן
    compass 7hv new
    jr 9503
    Castle Creations Phoenix 160HV
    kde495
    edge693
    8900jr tail
    אוטריי'ג סייקליק
    בטריות זיפי 45c 5000ml


    450 v2
    פלייברלס
    3gx
    וכל האלקטרוניקה מקורי של אליין

    המטען הכי טוב שיש היפריון 7תאים הטענה כפולה

    טייסת הקריות
    טל' שלי 0528894928

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    502
    תודה!
    46
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: 550\TREX 600 ניטרו או חשמלי? מה ההבדלים בכלל? תודה :)

    לי יש TREX 550 3G FBL ו4 פאקים של סוללות. אני מקבל 6 דקות טיסה עם פאק של 6 תאים 5000MAH בטיסה ספורטיבית, שבסוף טיסה המתח של כל תא הוא 3.78 בערך.
    עם 4 פאקים יש מספיק זמן לשים פאק אחד בטעינה מהירה לקבלת עוד טיסה ללא המתנה.

נושאים דומים

  1. אילת מכלול ראש CNC ל-600 ניטרו או חשמלי
    על ידי sagi בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-08-2010, 09:04:52
  2. [שרשור בניה] תהליך הסבת Trex 600 ל FBL -אילן מטלון + תמונות
    על ידי matalon בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 101
    הודעה אחרונה: 03-12-2009, 21:18:08
  3. אלון - הובי ניטרו ! רעננה ! תודה !
    על ידי sagi בפורום פורום אתרים מסחרים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-09-2009, 08:18:43
  4. [דיון] T-Rex 600 חשמלי או ניטרו ?
    על ידי sagi בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 80
    הודעה אחרונה: 08-07-2009, 18:30:50
  5. מנוע חשמלי של esky ל Trex ניטרו.
    על ידי ori_lavee בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 30-01-2009, 14:03:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •