אם אני לא מנקה ישר את השמן מהאגזוז הוא ממיס את הציפוי מעניין שאני משתמש בדלק RAPICON וחבר שלי משתמש עם OMEGA וזה לא קורה לו
אם אני לא מנקה ישר את השמן מהאגזוז הוא ממיס את הציפוי מעניין שאני משתמש בדלק RAPICON וחבר שלי משתמש עם OMEGA וזה לא קורה לו
יש פה שאלה? דיון?
לא ברור.
ארז
!!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!
אני שואל איך אפשר למנוע את זה ולמה לדלק אחר זה לא קורה
מונוקוט או כל ציפוי אחר לא צבוע.
זה קורה עם כל דלק אך אתה שוכח לבחון עוד נק' שמשפיעות כגון:
1.סוג ציפוי איכותו.
2.איכות הציפוי (עבודה) אם אין אטימה טובה בין הציפוי לעץ,הציפוי שמתחת שאריות הדלק נשמרות בין כיסי הציפוי .
3.ניקוי אחרי כל טיסה ובדיקת ציפוי .
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
הבעייה היא שניטרומֶתן הוא מֵמֶס אפשרי של הדבק של ציפויי מָיִילַר, כמו MonoKote ואחרים.
הניטרו ממיס את הדבק וגורם לציפוי להתקלף.
אלון צודק לגבי האטימה. אם היא טובה ובחום גבוה יחסית, ייקח זמן רב עד שההדבקה תומס ע"י הניטרו שבדלק... אם לא תטיס בתערובת עשירה מדי, כמות הניטרו שתיפלט מהמשתיק תהיה קטנה מאוד וגם כך הציפוי יישרוד זמן רב.
אוכל להציע גם להרכיב "חדק" לאגזוז בכדי להסיט את פליטת הדלק לכיוון אחר.(קח בחשבון שהחדק עשוי לשנות מעט את עבודת המנוע ).
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
הציפוי הוא ORACOVER
מחזק את אליקופטר, באנגלית קוראים לזה דיפלקטור אם אני זוכר לנכון