אני מעוניין לקנות להבי קרבון 68 מ"מ לזנב של 450PRO.
אשמח ללינק למשהו איכותי רצוי שהממליץ התנסה איתו.
תודה.
אני מעוניין לקנות להבי קרבון 68 מ"מ לזנב של 450PRO.
אשמח ללינק למשהו איכותי רצוי שהממליץ התנסה איתו.
תודה.
יואב
נערך לאחרונה על ידי wonderd; 30-09-2011 בשעה 12:55:50.
מתאימים בול גם ל v2
הלינק ששלחת הוא דוגמא ללהבים של 61 מ"מ.
יש גם 68.
http://www.rotorquest.com/product_in...oducts_id=9300
תסתכל מה יש לאדון הזה.
ומה ההבדל מר WONDERD?
בטיסה מהירה (מאד!) קדימה אם אני מסובב את הזנב כך שהוא גם יתנגד למומנט הרוטור הראשי וגם ידחף כנגד כוח האויר הפועל עליו במהירות הגבוהה,
הזנב פשוט לא מצליח לבצע הסיבוב. אני מצפה שעם להב 68 יהיה לזנב יותר קל ואוכל לשלוט במסוק יותר טוב.
אשמח להערותיך.
יואב
מרים נכבדים, אני מטיס תקופה ארוכה עם להבים של 500 על ה 450. לאחרונה קבלתי את הצבעוניים שנירצחו על ידי הלינק שנשבר.
גם הם היו ארוכים יותר ממה שאמור להיות על ה 450.
מה אגיד ומה אומר, החיים יפים.
אני לא אוהב את הלהבים המעוקלים המכוערים הללו ..
הלינק ששלחתי הוא של החלקים המקוריים של אליין שנמכרים בעבור ה 450 פרו וחיפשתי בכמה אתרים לא מצאתי להבים ארוכים יותר של אליין לפרו, למרות מה שכתבת.
אני ראיתי את ה 450 פרו בביצועים מרשימים ביותר עם הלהבים המקוריים, מעולם לא היתה בעיית להבים קצרים מדי, מעולם לא הייתה בעיה ללהבים המקוריים להחזיק את המסוק בכל טיסה שהיא.
בלינק שנתת, כתוב שהוא מוכר את הלהבים האלה, לא שיש לו אותם על המסוק...
ה 68 מ"מ לא מגיעים עד הרצפה? לא עוברים את המייצב?
אני מבין את כוונותיך אבל חושב שאתה מחפש תשובות לבעיות שלך במקום לא נכון - אתה כ"כ מתאמץ להפוך את המסוק שלך למפלצת ואתה לא מבין בעצם שמדובר על מסוק 450 ולא על מסוק גדול ואימתני, בכל מקרה לא צריכה להיות בעיה למסוק לבצע סיבוב במהירויות שה 450 יכול להגיע אליהן. דרך אגב - עם אילו זויות להבים אתה מטיס?
אני במקומך הייתי מטיס מסוק גדול יותר ולדעתי אתה תהנה יותר.
עזוב אותך חישובים - ניסית בפועל? המסוק לא ביצע את הפנייה/הסיבוב??
אני מטיס 99% מהזמן בצפון, אם ייצא לך להגיע לאיזור - אתה מוזמן.
אצלי ה 500 שהיה לי היה בא איתי לכל מקום, תמיד היה לו מקום בבגאז'![]()
במהירות הגבוהות שניתן לראות בסרטון אין מצב לסיבוב זנב מלא ימינה. כשמהמסוק מאיט בגלל
התנגדות האויר הגבוהה אז הזנב מצליח להסתובב. כמובן ששיחקתי עם הפסיעה לכיוון הרלוונטי
אבל במהירויות האלה זה לא עוזר.
לעזוב אותי מחישובים?לא יקרה חבר יקר. זה בגנים שלי וזה חלק מההנאה שלי בתחביב הזה.
יואב
אז לפחות תעשה את החישובים אמיתיים ותמדוד את המהירויות שאתה מדבר עליהן, בלי מדידה בפועל של המהירות - כל החישובים שלך לא שווים הרבה
אני יכול להגיד לך שבמדידה גסה שעשיתי לפי מרחק חלקי זמן בטיסה אופקית ישרה למרחק של כמה עשרות מטרים ב "פול גז" המסוק מגיע ל 170 קמ"ש וזה בהמעטה כי באופן ודאי בחלק מהמרחק הוא עדיין האיץ.
כמובן מדובר בטיסה אופקית בלי צלילה שקדמה לה כפי שראיתי שאנשים מציגים ב YOUTUBE כאשר חלק מהישורת כולל מן הסתם את המהירות הגבוהה מהצלילה שנבלמת בתוך הישורת למהירות האמיתית בה המסוק מסוגל לטוס בקו ישיר.
יואב
שמישהו ידליק את האור בבקשה !!!
יואב אתה חי בסרט.
ה 450 מסוגל לעשות הכל כולל הכל עם להבי הסטוק שלו (פלסטיק) ואת זה אני אומר לך כמי שהטיס 450 עם להבי סטוק ועם להבי קרבון, ההבדל היחיד שמורגש הוא שמירת זנב מעט טובה יותר, קצב הפירואט לשני הכיוונים היה כמעט זהה גם בטיסות מהירות זהו זה ההבדל ולא משנה כמה חישובים עשית.
מדדת 170 קמ"ש? אולי כשהטסת לכיוון אחד ורצת לכיוון הנגדי.
תתעורר בנאדם, אומנם זה כלי מהנה אבל זה בסה"כ מסוק 450.
ציקי בוא נהיה עניינים ונחסוך המטפורות והדימויים. גמרתי עם זה בבחינת בגרות בספרות בתיכון ואתה מחזיר אותי לשם שוב ושוב.
באופן הכי פשוט שיש, להבי הפלסטיק המקוריים של אליין מתפרקים אצלי תוך 5 שניות ב IDLE-UP כמו מיסבי הגריפ המקוריים של אליין שלא עומדים בכוח ומתפרקים.
אני מטיס במהירות רוטור מטורפת לא מדדתי כמה אבל זה מאד מהר.
תסלח לי על איכות הסרטון אבל בכל זאת רואים משהו תסתכל החל משניה 28 והלאה וכאן עוד אין לי הזדמנות להרביץ ככה כמו שצריך בגלל מגבלות המקום (שכבר איני מטיס בו יותר)
יש כמה קטעים בהם נראית מהירות גבוהה במיוחד. תסתכל היטב בקטעים האלה ואז תגיד לי מה אתה חושב.
יואב
איזה כיף! עכשיו, אני מוכר את הריג'יד וקונה 450..
סתם ביזבוז של כסף הגרמני הזה...
בכסף שישאר, אקנה גם על הדרך:
ראש: 450PRO מ LEADERS HOBBY.
להבים ראשיים: 3D PRO 325MM מ HOBBYKING.
ציר ראשי: ALIGN.
זנב: KDS מתכתי משודרג עם אחיזה כפולה.
ציר זנב: ALIGN.
ג'ירו: Spartan quark.
סרבו זנב: MKS DS8910.
מנוע: Turnigy H2223 4400KV 600W.
בקר: Turnigy Plush 60A.
סרבו SWASH-PLATE: שלושה MD933MG מ HOBBYKING.
שלט: RadioLink דגם T6EHP.
מקלט: RadioLink דגם R7EH.
מיסבי GRIP זנב חיצוניים רדיאליים משודרגים.
סוללות: Turnigy ו Turnigy nanotech
35C-45C, 40C-50C.
(תודה על החתימה יואב)
יואב אתה לא אמיתי. אני מוכרח לציין שמאז שנכנסת לפורום, מספר הכניסות שלי הוכפל.
הבידור שאתה מספק לא יסולא בפז!
תודה תודה תודה!!!
רון טוסמן
ענק!!!!
(זה היה אמור להיות לתגובה של רון טוסמן)
נערך לאחרונה על ידי אטקין ש; 03-10-2011 בשעה 13:43:43.
BELT CP
TREX 600
TREX 550
700 TERX
גובלין 570
מי צריך פאן ג׳ט שיש כאלו מסוקים מהירים...
עכשיו אני מבין למה חייבים להרכיב ציר ראשי מוקשח(הרגיל בטוח מתעקם במהירויות כאלו!).,
זה לא טירקס אלא קונקורד 450..
אתה אומר לי להיות עינייני? תקרא שוב את מה שכתבת.
מה אני אגיד לך יואב, אני זורם.
לדעתי בסרטון זה מגרד את ה 180 קמ"ש, מה דעתך רון?
יונתן 1 (02-10-2011)
נערך לאחרונה על ידי RonTo; 02-10-2011 בשעה 20:48:31.
רון טוסמן
יונתן 1 (02-10-2011)
אגב, מישהו יכול אחת ולתמיד להסביר לי מה פירוש המונח ציר מוקשח ואיפה קונים כזה?