שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: כאן ארכז תמונות מבניית הדאון שלי שמו בישראל יקרא "AFFORDABLE"

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כאן ארכז תמונות מבניית הדאון שלי שמו בישראל יקרא "AFFORDABLE"

    "AFFORDABLE"
    השם נובע מכך שלא היה לי כסף לרכוש דאון F5J איכותי והדאון שאבנה יהיה זול שנות אור מדאון קנוי במחיר שווה לכל כיס
    תמונות של שתי רבעי הכנף המרכזית כל רבע אורכו כ 80 סנטימטרים לכנף יצטרפו עוד שתי רבעי כנף שאורכם גם 80 סנטימטרים כל אחת

    בכנף עוד לא חתכתי מדפים ועוד לא הוספתי חיזוקים

    Click image for larger version. 

Name:	KANAF 2.jpg 
Views:	161 
Size:	477.4 קילובייט 
ID:	54842Click image for larger version. 

Name:	KANAF.jpg 
Views:	140 
Size:	473.0 קילובייט 
ID:	54843Click image for larger version. 

Name:	KNAFAIM2.jpg 
Views:	160 
Size:	479.5 קילובייט 
ID:	54844Click image for larger version. 

Name:	KNAFAIM.jpg 
Views:	166 
Size:	478.5 קילובייט 
ID:	54845

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כאן ארכז תמונות מבניית הדאון שלי שמו בישראל יקרא "AFFORDABLE"

    חזי, אתה מכניס את עצמך לקשיים על ההתחלה
    הכל צריך להיות מתוכנן מראש, המאזנות, הדשים וכו', כולל קדחים בפרופיל לקרבון אם יש, כולל מיגרעות לציפוי בלזה עם יש , כולל קורות לצירי מאזנות ודשים.
    אתה מאד ממהר וזה יתבטא בעבודה מיותרת, כמעט בלתי אפשרי לעשות את זה על כנף מוכנה. הזמן הנכון זה בשלב הפרופילים , וגם ככה זה תיק רציני
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כאן ארכז תמונות מבניית הדאון שלי שמו בישראל יקרא "AFFORDABLE"

    אז אני אלמד דרך ה"רגליים" לא יכול לקרות שום דבר רע מעבודה קצת יותר מאתגרת כך ארכוש מיומנות טובה יותר
    ואל תשכח אין לי תוכנית לטיסן הכל מאולתר
    תודה על הפירגון

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כאן ארכז תמונות מבניית הדאון שלי שמו בישראל יקרא "AFFORDABLE"

    לגמרי מפרגן, אין בכל עולם הטיסנאות משהו יותר מאתגר ומספק מלקחת ערמת חומרי גלם ולגרום להם לטוס, ואפילו לטוס טוב
    ואתה תמיד יכול להרים טלפון ולהתייעץ בכייף, או אפילו לבוא לראות את הטיסן שלי בבנייה (אפרסם תמונות בסוף הפרוייקט)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    133
    תודה!
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כאן ארכז תמונות מבניית הדאון שלי שמו בישראל יקרא "AFFORDABLE"

    חבל שאתה לא מתאים חציצי בלזה בין שתי הקורות, המבנה נקרא קורת I והוא בין המבנים החזקים לכפיפה. אם כבר הדבקת את הקורות הייתי ממליץ לך להדביק חציצים מצידי הקורות כך שהמבנה יהיה מבנה מלבני שתכונותיו לא נופלות מתכונותיהם של מבנים אחרים.
    בכל מקרה שיהיה בהצלחה בפרוייקט

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כאן ארכז תמונות מבניית הדאון שלי שמו בישראל יקרא "AFFORDABLE"

    ציטוט נכתב במקור על ידי taltal925 צפיה בהודעה
    חבל שאתה לא מתאים חציצי בלזה בין שתי הקורות, המבנה נקרא קורת I והוא בין המבנים החזקים לכפיפה. אם כבר הדבקת את הקורות הייתי ממליץ לך להדביק חציצים מצידי הקורות כך שהמבנה יהיה מבנה מלבני שתכונותיו לא נופלות מתכונותיהם של מבנים אחרים.
    בכל מקרה שיהיה בהצלחה בפרוייקט
    כפי שרשמתי בהודעה הראשונה למעלה עוד לא הוספתי חיזוקים תודה בכל אופן

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כאן ארכז תמונות מבניית הדאון שלי שמו בישראל יקרא "AFFORDABLE"

    הוספתי תמונות של הכנף יש כבר דיאדרלים מוכנים
    הכנף כבר מתחילה לקבל צורה פתחתי שני מדפים אך עוד לא פתחתי מאזנות
    אשמח לרעיונות כיצד לחבר את המדפים לכנף במינימום גרר כנ"ל לגבי המאזנות
    Click image for larger version. 

Name:	kanaf a.jpg 
Views:	162 
Size:	491.6 קילובייט 
ID:	55188Click image for larger version. 

Name:	kanaf f1.jpg 
Views:	126 
Size:	485.3 קילובייט 
ID:	55189Click image for larger version. 

Name:	kanaf f.jpg 
Views:	139 
Size:	486.9 קילובייט 
ID:	55190Click image for larger version. 

Name:	kanaf flap.jpg 
Views:	144 
Size:	483.5 קילובייט 
ID:	55191

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כאן ארכז תמונות מבניית הדאון שלי שמו בישראל יקרא "AFFORDABLE"

    חזי,
    במוטה כזו, בלי מבנה קופסה קדמית, אין לכנף סיכוי, היא תפרפר לך בטיסה המהירה מגלישה איטית.
    שים לב שלטיסנים במוטה הזו יש תמיד מבנה קופסא קדמית (D-BOX) או קורת קרבון עגולה לטובת מאמצי פיתול.
    כנ"ל לגבי המאזנות והמדפים.

    חיבור דיהדרל נעשה ע"י "מתקן פלדות" שתי צינוריות מותקנות אחת בכל כנף ובזווית אחת לשנייה. פלדה ישרה מחברת ביניהן (מושחלת בתוכן).
    מכיוון שהצינוריות מודבקות בזווית והפלדה ישרה, נוצר דיהדרל שתורם ליציבות. לדאון שהייה נדרש דיהדרל של 5 מעלות לפחות בהנחה שהמרכזי ישר או בעל זווית קטנה של מעלה או שתיים.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    677
    תודה!
    9
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כאן ארכז תמונות מבניית הדאון שלי שמו בישראל יקרא "AFFORDABLE"

    ציטוט נכתב במקור על ידי roydor צפיה בהודעה
    חזי,
    במוטה כזו, בלי מבנה קופסה קדמית, אין לכנף סיכוי, היא תפרפר לך בטיסה המהירה מגלישה איטית.
    שים לב שלטיסנים במוטה הזו יש תמיד מבנה קופסא קדמית (D-BOX) או קורת קרבון עגולה לטובת מאמצי פיתול.
    כנ"ל לגבי המאזנות והמדפים.

    חיבור דיהדרל נעשה ע"י "מתקן פלדות" שתי צינוריות מותקנות אחת בכל כנף ובזווית אחת לשנייה. פלדה ישרה מחברת ביניהן (מושחלת בתוכן).
    מכיוון שהצינוריות מודבקות בזווית והפלדה ישרה, נוצר דיהדרל שתורם ליציבות. לדאון שהייה נדרש דיהדרל של 5 מעלות לפחות בהנחה שהמרכזי ישר או בעל זווית קטנה של מעלה או שתיים.
    רועי תודה על התגובה אך עוד לא חיברתי בין חלקי הכנף
    שני החלקים האמצעיים יודבקו בצירוף של מוט קרבון כנראה אני עוד לא סגור ושני הדיאדרלים יחוברו באמצעות צינוריות כמו שציינת למעלה ויהיו פריקים לטובת אחסון והובלה נוחים
    לגבי המדפים והמאזנות כיצד כדאי לחברם אל הכנף כדי שתהיה לי זווית היגוי גבוהה ?(הכוונה היא לציר עצמו )

נושאים דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 14-05-2011, 13:29:26
  2. מה היתרון הגדול של מטוסים בצורת "ערבה" ?
    על ידי guy1a בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 03-01-2011, 13:52:04
  3. איזו התרגשות העונה החדשה של"האח הגדול "מתחילה ישש
    על ידי אליקופטר בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-11-2009, 08:46:26
  4. צילומים מהאויר..רזולוציה \ איכות גבוהה.."על הגבול"
    על ידי guyrud בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-10-2009, 11:53:21
  5. כדורגל - אטלטיקה- טניס.9-10-09 על "הגבול"
    על ידי guyrud בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-10-2009, 12:11:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •