השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
-
-
תגובה: Up Thrust
צריך לקחת בחשבון גם את זווית ההתקפה שמושרית על מייצב הגובה.
היות ומרכז הכובד ממוקם בין הכנף לבין הסוללות (בציר Z) נראה שעדיין יתקבל מומנט מוריד אף.
אני מציע לחתוך את הברגים העודפים, ולשים חיפוי יפה על הכנף שימשיך לכיוון התושבת המוגדלת....
ואם ממש בא לך, אז להמשיך את החיפוי גם מהצד השני, מתחת למנוע.
נערך לאחרונה על ידי master_bebe; 30-03-2012 בשעה 11:23:22.
גיא.
-
-
תגובה: Up Thrust
התושבת עוד לא מוכנה, אני כמובן אחתוך את הברגים ואעשה מן חופה אווירודינמית על התושבת.
השאלה שלי היא האם כדי להשאיר את המנוע כך או ליישר אותו?
בברכה,
תומר עינבר
-
-
תגובה: Up Thrust
ככול שתעלה את גובה מיקום המנוע, אכן תצטרך להטות אותו יותר כלפי מטה כדי לייצר דחף "מאוזן" בטיסה אופקית,
אבל..
כשאתה "מתרחק" מציר האורך של הטיסן יש יותר תופעות לוואי, ה"איזון" שאנו מדברים עליו יתממש רק ברמה מסויימת של מצערת,
כי כאשר הלחצים המופעילים הם לא על האותו הציר, השיוויון היה כאשר הדחף של המנוע ישתווה למשקל" שמאזן את הטיסן(כמו מוזניים או CG),
הכי "בריא" זה לכוון או לפול מצערת או לרמת מצערת של טיסה אופקית קבועה (70%-80% מצערת) במקרה שלך (FPV).
תופעת לוואי שלילית נוספת, כאשר אתה מכוון את המנוע כלפי מטה בכדי לייצר "איזון", אתה גם דוחף את הטיסן כלפי מטה,
כלומר שחלק מהדחף של המנוע מופנה מטה, הטיסן שמייצר עילוי נלחם בדחף השלילי הזה, הוא זקוק ליותר מהירות לייצר עילוי,
כלומר, יותר "זמן מנוע", יותר סוללה, ובעצם המערך הרבה פחות יעיל ודי בזבזני באנרגיה, דבר שמאוד חשוב ל-FPV.
הדרך להמנע או למעשה לצמצם את תופעות הלוואי הללו היא למקם את המנוע פחות גבוה ולהשתמש בפרופ 3 להבים.
דבר נוסף, על פי התמונה (תקריב) של תושבת המנוע לפיבר, יתכן שהדחף יטה את המנוע עוד מעט קדימה בגלל גמישות הפיבר,
וודא שהמצב לא כך, אחרת אתה צריך להתמודד עם עוד בעיה שצריך לקחת בחשבון.
בהצלחה ודווח
-
המשתמשים הבאים אמרו תודה לadibenbasat על הודעתו:
-
תגובה: Up Thrust
נערך לאחרונה על ידי tomer_inbar; 30-03-2012 בשעה 12:03:58.
בברכה,
תומר עינבר
-
-
תגובה: Up Thrust
בטיסנים בעל מנוע באף, יש נטיה מכוונת של 2 מעלות מטה דווקא כן בשביל ליצור מומנט מוריד אף
כאשר פותחים מנוע, מהירות הטיסן עולה, העילוי על הכנף עולה, ומכיוון שמרכז הלחץ של הכנף לבדה נמצא לפני מרכז הכובד (~25% לעומת 30%~ מיתר מממוצע)
יתקבל מומונט אווירודינמי מרים אף. אבל בהתאמה יווצר מומנט מוריד אף ע"י המנוע, וכך הטיסן ישמור גובה.
לכן, גם במקרה שלך, אתה צריך לכוון את ציר הדחף כך שיפגע מעט לפני מרכז הכובד, במבט טייס
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 30-03-2012 בשעה 14:39:17.
-
-
תגובה: Up Thrust
עוד יותר? אני חושב שזה כבר קיצוני. אני אנסה להוריד את הגובה של המנוע ויחד עם זאת את הזווית שלו
בברכה,
תומר עינבר
-
-
תגובה: Up Thrust
אני מצטרף להמלצה של פרופ תלת להבי עם תושבת נמוכה יותר. פותר לך את כל הבעיות.
גיא.
-
-
תגובה: Up Thrust
קיצרתי עוד יותר את התושבת, עכשיו 2 דיסקיות במקום 4.
אני חושב שזה יהיה בסדר.
בברכה,
תומר עינבר
-
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום