זה אולי נשאל כמה פעמים אך בכל זאת:
המנוע: OS 91 עם המשאבה (ראש כחול) מגיע עם 2 אטמים בצד.
הדלק: קולפאוור.
השאלה: צריך להוסיף אטם נוסף? איזה? מה המשמעות אם לא אוסיף?
תודה
ניסן
זה אולי נשאל כמה פעמים אך בכל זאת:
המנוע: OS 91 עם המשאבה (ראש כחול) מגיע עם 2 אטמים בצד.
הדלק: קולפאוור.
השאלה: צריך להוסיף אטם נוסף? איזה? מה המשמעות אם לא אוסיף?
תודה
ניסן
להוסיף את האטם מגדיל את התא בערה וזה אם אני לא טועה מה שעושה את ההבדל, המליצו (וגם אני עשיתי את זה) לשים את האטם של ה0.2 מ"מ
Futaba 10C 2.4, Mini Titan
Trex 700!!!!
איתי
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
ממה שקראתי - האטם השני נועד להפחתת ויברציות
בגדול תפקיד האטם הנוסף הוא לשנות את יחס הדחיסה של המנוע ולערכב את הבערה.
מבין כל מה שנאמר, הכי מדויק היה אופיר.
גם אני זוכר שעם קולפאוור 30% נהוג להוסיף אטם אחד נוסף כדי למנוע מצב של קידום הצתה וע"י כך Pre Detonation. ממליץ לוודא הדבר בראנריידר.
בהצלחה.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
מנוע OS91 מגיע מהחברה מותאם לדלק 15% - שימוש בדלק באחוז גבוה יותר גורם להצתה מוקדמת יותר כמו שנאמר כאן קודם. ניתן לאחר את ההצתה ע"י שימוש בפלאג קר יותר או להרחיק אותו באמצעות השימסים.
שימוש בדלק באחוז גבוה מבלי להוסיף שימס יגרום להצתה מוקדמת ויתאפיין בכך שאם תנסה לכיוון את המנוע לביצועים מקסימאלים המנוע ישמע לך עני מדי. וכאשר תכיוון אותו כמו שצריך (לא עני ולא עשיר) המנוע יתנהג כמו מנוע שמכוון עשיר מדי וזה יתבטא בחוסר כוח.
בהצלחה
עוז