שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: דלק PILLOTAGE לא איכותי

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    257
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל דלק PILLOTAGE לא איכותי

    שמעתי מכל מיני מטיסים שהדלק PILOTAGE פוגע במנוע בגלל השמנים שלו, הם לא סינטטים לחלוטין וכו'. המליצו לי לעבור לדלק COOL POWER MV 10% עד עכשיו הייתי מטיס בדלק PILOTAGE AIR 5%.
    מה אתם אומרים? המחיר של הדלק COOLPOWER יקר ב 25 ש"ח לגלון

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    538
    תודה!
    20
    הודה 38 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק PILLOTAGE לא איכותי

    coolpower אכן יקר יותר מרוב הדלקים אך הוא בין הטובים אם לא הטוב ביותר, מטיס עם הדלק הזה שנים גם שתי פעימות וגם 4 פעימות שייקר משמעותית יותר אך אין פה שאלה כלל, לפחות מבחנתי.
    עבור ל- coolpower ותחוש בהבדל.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    385
    תודה!
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק PILLOTAGE לא איכותי

    ציטוט נכתב במקור על ידי videoman4 צפיה בהודעה
    coolpower אכן יקר יותר מרוב הדלקים אך הוא בין הטובים אם לא הטוב ביותר, מטיס עם הדלק הזה שנים גם שתי פעימות וגם 4 פעימות שייקר משמעותית יותר אך אין פה שאלה כלל, לפחות מבחנתי.
    עבור ל- coolpower ותחוש בהבדל.
    +1

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    736
    תודה!
    170
    הודה 27 פעמים ב 24 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק PILLOTAGE לא איכותי

    א. לאיזה מנוע זה מיועד
    ב. לא חשתי הבדל רציני בין crolpower ל pillotage
    ג. רק דלק סינטטי זה לא כזה טוב ותמיד עדיף מעורבב
    משום שלשמן לא סינטטי יש תכונות הצמדות טובות יותר
    והסינטטי אין לא את התכונות האלה ולכן כשמשתמשים ברק שמן סינטטי המנוע נפגע מקורוזיה וכדומה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    הפילוטאז׳ הוא הראפיקון תחת מדבקה אחרת - בדיוק אותה תערובת.
    מניסיון עשיר עם כל שלושת הדלקים שבשוק, קול פאוור-מאגנום-ראפיקון/פילוטאז׳ כולם עובדים אחלה, ההבדל היחידי הוא שעם הראפיקון חובה להשתמש בשמן After Run לאחר יום הטיסות כדי לשמור על המנוע, בעוד שהשניים האחרים שציינתי מכילים נוגדי קורוזיה וחומרי ״שימור״ אחרים בתוך התערובת ושומרים על המנוע באופן טבעי.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    376
    תודה!
    24
    הודה 58 פעמים ב 36 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק PILLOTAGE לא איכותי

    רק קולפאוור ולא אחרת
    Logo 700 extreme


    Futaba-12FG
    Futaba-6XH


  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק PILLOTAGE לא איכותי

    דלק COOL POWER ככל הנראה הטוב ביותר
    השתמשתי בהתחלה בדלק מגנום. גרם לי להתכה של ה BACKPLATE במנוע 4 פעימות פעמיים בשני מנועים שונים.
    הייתי כבר מיואש, עד שהמליצו לי על COOLPOWER 20%.
    מאז המנוע מרגיש כאילו עבר לגור באנטרטיקה.
    יש לי מד טמפ., וההבדל בטמפ. המנוע לאחר נחיתה גדול.

    כנראה שבדלקים האימרה הזו נכונה שבעתיים
    WHAT YOU PAY IS WHAT YOU GET

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דלק PILLOTAGE לא איכותי

    עדות ממקור ראשון... ושכל אחד יעשה כטוב בעיניו. רק מספר פרטים למען הדיוק בעובדות.
    אנחנו משתמשים בדלק רפיקון החל מהיום הראשון שהוא הגיע לארץ, שזה מספר שנים.
    לפני זה היה לנו ניסיון של שנים עם cool power.
    ראינו אנשים רבים בארץ ובעולם מטיסים עם שאר הדלקים המוכרים.
    בסה"כ רוב סוגי הדלקים עובדים טוב.
    עיקר הנזקים שנגרמים למנועים, נובעים לדעתי מכיוון לא נכון של מנוע, אחסון לא נכון של דלקים ואחסון לא נכון של מסוקים / מנועים (סביבות לחות וכו').
    רפיקון איזו זקוק לשימוש ב After Run. לפחות לא יותר מדלקים אחרים. יש כאלו שיעדיפו להשתמש בזה עם כל סוג דלק ויש כאלו שלא. אנחנו לא משתמשים ב After Run, הטסנו עשרות רבות של גלונים בתקופה של מספר שנים, ומעולם לא היו בעיות קורוזיה / חלודה וכל דבר אחר.
    השימוש ב-Rapicon מוריד משמעותית את טמפ' המנוע. מי שמעוניין, מוזמן אלינו לשטח לבצע השוואה. בבדיקות מסויימות הטמפ' בהשוואה לאחרים הייתה זהה, אולם לרוב נמוכה יותר משמעותית תוך שמירה על כח מנוע.
    בסופו של דבר, אני מניח שלכל אחד יש העדפה של חנות בא הוא קונה בדר"כ, בנוסף זמינות ומחיר הדלק הם גם פרמטרים.

    שיהיה לכולם שבוע טוב.

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה ציוד FPV 2.4 איכותי
    על ידי smal בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 06-11-2011, 21:08:11
  2. תל אביב והסביבה ציוד FPV 2.4 איכותי
    על ידי smal בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-05-2011, 19:37:20
  3. השרון סקאל איכותי לטרקס 500 Fusuno MD500E
    על ידי davidmd בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-02-2011, 09:23:36
  4. [דיון] מטען איכותי
    על ידי b1yossi בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 01-10-2010, 05:38:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •