שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    429
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    שלום לכולם,
    אני מטיס 600 חשמלי עם שני פאקים מחוברים במקביל
    אלה הפאקים:
    http://www.lightningpower.com/LP_B0108_p/lp-b0108.htm

    דבר מוזר קרה אחרי טיסת הבכורה שלהם,
    המטען מזהה אותם כ 5 תאים ,הערה - ירדתי כשהפקים נותנים 19 V תחת עומס ו 20.9 מחוץ למסוק
    במצב טעינה מהיר ללא באלנסר ובזרם של 1 אמפר (1/2 C) אני נותן חמש דקות ואז הפלא ופלא הוא מזהה 6 תאים המטען הוא Bantam E-Station BC6-10
    והמוזריות לא נגמרת כאן - פאק אחד הרשה לעצמו להתנפח קלות (נותן 19V) כמובן שמאז הוא מאוכסן בשקית מיוחדת בפינה של המרפסת למקרה שהוא יחליט ללכת עד הסוף
    למישהו יש רעיון? (אגב בטיסה שהסתכמה בריחוף וכמה סיבובים לטובת קיזוזים וכיוונונים הוצאתי מקסימום 60A)
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	miki (Large).jpg‏ 
Views:	164 
Size:	67.4 קילובייט 
ID:	5740  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    897
    תודה!
    11
    הודה 28 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    מה זה הסקידים האלה זה מוסיף כושר בלימה
    ומה זה התצוגה הדיגיטלית

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    429
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    הסקידים זה שריטה אישית... ותצוגה זה מד זרם ומתח ממנו קיבלתי את כל הנתונים ,לדעתי אביזר חובה לכל מטיס חשמלי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    ציטוט נכתב במקור על ידי KiteSurfRules צפיה בהודעה
    הסקידים זה שריטה אישית...

    ותצוגה זה מד זרם ומתח ממנו קיבלתי את כל הנתונים ,לדעתי אביזר חובה לכל מטיס חשמלי
    מעניין, אתה יכול עוד קצת לפרט במה מדובר ?
    תודה
    אורי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    קודם כל תבדוק מחוץ למסוק עם לוח תצוגה את המתח של כל תא כדי לבודד את הבעיה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    429
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    בדקתי, לפי הפרשים, - משותף לכולם וכל + שרחוק ממנו מוסיף עוד תא -כולם בטווח התקין

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    ציטוט נכתב במקור על ידי KiteSurfRules צפיה בהודעה
    בדקתי, לפי הפרשים, - משותף לכולם וכל + שרחוק ממנו מוסיף עוד תא -כולם בטווח התקין
    עד שתתחיל להעמיס אותם
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת עדה (ליד זכרון)
    הודעות
    249
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    המטען מסוג הזה מזהה את הסוללה לפי המתח הכולל של הסוללה. במקרה של סוללות עם 3/4 תאים אין כל בעיה בזיהוי בגלל שאין חפיפה במתחים, כלומר מתח סוללה עם 4 תאים פרוקה הוא בערך 3.3X4=13.4V ,כאשר סוללה עם 3 תאים מלאה הוא 4.2X3=12.6V
    במקרה של סוללה 6 תאים מתח הסוללה פרוקה הוא בערך 19.8V כאשר מתח סוללה 5 תאים טעונה הוא 21V - וכאן יש חפיפה ולכן המטען שלך מזהה את הסוללה כ 5 תאים בתחילת ההטענה עד שמתח הסוללה יעלה מעבר ל 21V.
    הזיהוי הוא רק אמצעי הגנה בשבילך למקרה של בילבול ואינו קובע שום פרמטר בטעינה (אתה מגדיר את המתח המקסמאלי). אין קשר לסוג הסוללה ואתה יכול להטעין בשקט

    עוז

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    897
    תודה!
    11
    הודה 28 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    כל הכבוד עוז תודה על המידע

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    897
    תודה!
    11
    הודה 28 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    כל הכבוד עוז תודה על המידע
    מה המטען לא בודק את ה-balancer

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת עדה (ליד זכרון)
    הודעות
    249
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    במטען הזה מסתבר שלא. כנראה משום שאתה לא חייב לחבר את ה - Balancer בטעינה רגילה.
    שים לב שמספר התאים קובע את המתח הסופי בו מסתיימת הטעינה - אם תבחר מתח סופי נמוך יותר זה יגרום לסיום הטעינה כאשר הסוללה לא מלאה (ולכן המטען בוחר את האופציה של 5 תאים ולא 6).

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    69
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    עוז השתחררת בשעה טובה???

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    429
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    כן בטח:
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...zer_(Watts_up)

    אמין ביותר Made in the US

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    ציטוט נכתב במקור על ידי KiteSurfRules צפיה בהודעה
    כן בטח:
    http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...zer_(Watts_up)

    אמין ביותר Made in the US
    תודה

    אורי

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    429
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    עוז השאלה שלי היא האם מדובר פה בתקלה? או שמה אני פורק את הסוללות יתר על המידה מה שלא נראה לי סביר (המוכר טוען שמותר לפרוק 80% בלבד) נראה לי קצת מוגזם במיוחד בשביל הברנד הזה
    יש מטענים שמזהים סוג סוללה עפ"י חיבור הבאלנסר?

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    ציטוט נכתב במקור על ידי KiteSurfRules צפיה בהודעה
    עוז השאלה שלי היא האם מדובר פה בתקלה? או שמה אני פורק את הסוללות יתר על המידה מה שלא נראה לי סביר (המוכר טוען שמותר לפרוק 80% בלבד) נראה לי קצת מוגזם במיוחד בשביל הברנד הזה
    יש מטענים שמזהים סוג סוללה עפ"י חיבור הבאלנסר?
    סוללות בדר"כ מתנפחות כי:
    1. צרכת יותי מדי מבחינת קיבולת כללית
    2. צרכת יותר מדי רגעית (יותר מה C המצויין עליהן)
    3. סתם כי בא להן

    המלצת ה 80% היא טובה וזה כדי לא להגיע ל 1
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    429
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה בנוגע לסוללות LightningPower

    קיבלתי... רק חבל שהיא התנפחה בזמן טעינה ב 1.1A כנראה שהתחשק לה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •