שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 27

נושא: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Angry בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    בצער רב לאחר יום שלם של טיסות FPV מדהימות ממש לפני שהתקפלנו
    בגישה לנחיתה ממש לפני נגיעה הלך הרדיו ולא היה שליטה בטיסן
    פתאום הוא פתח מנוע ללא סיבה מיוחדת טס ישר והתרסק שניה לפני הריסוק סגרנו רדיו אולי נקבל חזרה הביתה אך זה לא צלח
    החשוד המרכזי הוא RVOSD
    בתצורה שלו הוא מקבל חשמל מהבקר 4.5V וכמובן 12V עבור הוידאו
    בשניות האחרונות רואים שהאופק המלכותי החליט להשתגע

    בטיסה קודמת הוא פעם או פעמיים החליט גם להציג מצב שבו כאילו הטיסן ביצע גלגול אך בפועל לא ביצענו

    חייבים לציין שטסנו היום כ 5 טיסות שכל אחת בערך חצי שעה של כייף ללא כל בעיות גם הגענו לטווח של 6 ק"מ
    וזה קרא ממש לפני נגיעה בסיום
    גם שיפרנו את הטיסן החלפנו מנוע ליותר חזק וסידרנו את הקיר אש ואת הגה הגובה

    http://www.youtube.com/watch?v=vl4eN...ature=youtu.be

    השמח לקבל את דעתכם בעניין זה גם מצורף קובץ וידאו של הדקה האחרונה



    נ.ב אנו כבר עובדים על הטיסן הבא

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    הההממ.......

    אתה אומר rvosd ...?

    SGS2 ..

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    כן זה ניראה לי כך

    יש RSSI מצויין 100%
    יש וידאו עד לרגע הריסוק
    ומה קורא לאופק המלכותי לא ברור לי ????

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    האמת אני טיפה התלוצצתי .. כי כידוע יש מלחמת מי יותר טוב בין RV ו ET ...
    שלא תבין אותי לא נכון .. צר לי על הריסוק שלכם !

    אבל האמת היא שאני שומע המון על ריסוקים לא ברורים שקשורים ב RV ואפילו "זכיתי" לראות את אחד כזה בלייף ...

    לפחות במקרה אחד היתה תקלה של תכנות. במקרה אחר כניראה חוט סרבו נגע בלוח והיטה אותו כך שהוא לא היה מאוזן במטוס .. וכו' ..
    האם המטוס מספיק שלם בשביל לבדוק דברים כאלו ??

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    בת ים
    הודעות
    390
    תודה!
    44
    הודה 18 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    האוץ'.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,632
    תודה!
    70
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    זה שבאמת לא היה לך שליטה זה מוזר..
    אבל כמו שאתה אומר באמר הוא משתגע לקראת הסוף וחושב שהוא בירידת גובה.
    האם אחרי הריסוק הלוח היה במקומו? או תלוש?
    יש מצב שבזמן טיסה הלוח יצא מהתושבת שלו?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,632
    תודה!
    70
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    זה שבאמת לא היה לך שליטה זה מוזר..
    אבל כמו שאתה אומר באמת הוא משתגע לקראת הסוף ..
    האם אחרי הריסוק הלוח היה במקומו? או תלוש?
    יש מצב שבזמן טיסה הלוח יצא מהתושבת שלו?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    הטיסן נהרס כולו
    RV היה בימקומו על הלוח גם לאחר הריסוק
    תראו את האופק המלכותי רגע לפני הנגיע בקרקע הוא מצביע על טיפוס
    אך מצד ימין רואים את החץ מצביע מטה שיעור נסיקה שלילי זה לו ברור לי מה גורם לזה
    אני מזכיר לכם טסנו כ 5 פעמים כל טיסה חצי שעה לפחות לפני זה
    מה קרה פה ? רגע לפני הנחיתה ? ולמה לא היה שליטה בטיסן ?
    רואים יש RSSI 100% כלומר המקלט עובד מקבל חשמל מהבקר דרך הRV כלומר גם הRV מקבל חשמל לפיזור לסרווים
    בנוסף אני רואה שבאחד הטיסות לפני הריסוק האופק משתגע לכמה שניות וחוזר לעצמו אך לא דווח על ניתוק רדיו
    וידאו מצורף


    http://www.youtube.com/watch?v=r_-xE...ature=youtu.be

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    כואב לראות את הריסוק, במיוחד של מערכת כל כך מושקעת.
    מה לגבי מערכת הרדיו עצמה (שלט) - בטוחים שהיא תקינה וחסינה להפרעות?
    פתיחת המנוע ועליה למהירות גבוהה במצב כזה מאד לא ברורים...
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    אוי ליבי ליבי, זה כ"כ מבאס.

    האמת שלא שמעתי על מקרים שהכרטיס הזה התחרפן, אבל זה לא אומר שלא יכול להיות.
    1. במידה והכרטיס היה ניתק מהמקום יש אפשרות לתקלה מסוג כזה. אבל במצב הזה היית רואה תנועות מוזרות: הכרטיס מנסה לייצב לכיוון אחד ואתה מערבב את הרדיו לכיוונים אחרים. אתה אומר שלא הייתה כל תגובה לרדיו.
    2. העובדה שלא הייתה כל תגובה לרדיו, מראה שהייתה כנראה קריסה מלאה של הכרטיס.
    3. האם היה מספיק מתח לכרטיס? נפילות מתח בגלל קצרים או עומס ייתר יכולים להוציא התנהגויות מטורפות מכרטיס כזה.
    4. בעיות של חימום ייתר: כפי שכתבתי בעבר, אני אישית לא מעביר את ה12V למצלמה והמשדר דרך הטייס משום שזה מאוד מעמיס אותו בחום ועבודה מיותרת.
    5. הייתה לי תופעה דומה בארדואינו: בזמן המראה אוטו' הכדור (האופק המלאכותי) היה משתגע והמטוס היה נכנס לאי יציבות מטורפת. הסיבה הייתה שהכרטיס היה מתחרפן מזה שהג'יירויים היו חוטפים תאוצה חזקה באחד הצירים. יכול להיות שגם כאן התחיל תהליך דומה. לשמחתי בארדואינו אפשר היה תמיד לעבור למצב ידני ולקחת שליטה. זה אגב לא קרה מעולם מחוץ לשלב ההמראה.
    6. במידה ואתם לא מאתרים/מבינים את הגורם לבעיה, לא הייתי עולה עם הכרטיס הזה.


    ושוב, ממש צר לי.

    חקיריציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאיציק רונן על הודעתו:

    Assaf110 (02-10-2012)

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    ראיתי כמה פעמים את 2 הסרטונים. באמת נראה שמשהו דפוק בRV שלכם, מוזר שזה קרה בדאייה ללא מנוע, פתאום לל RTH הוא פתח מנוע, שזה ממש לא הגיוני.
    יש סיכוי שמודגר לכם FS במקום RTH ? ומה הזרם ב RTH אצלכם כי הוא קופץ ל 21-22 אמפר - זה הזרם שהגדרתם ?

    ניסיתם להוציא ממצב FBW ?
    מוזר מאוד גם הרול שעשיתם, אני הייתי פותח פוסט בפורום של RV נראה מה אלכס יגיד.
    אני שותף לכאבכם דן וישי, כולם פה בפורום נדהמו מיכולות הבנייה של ישי ונחמד מאוד ששיתפתם. פעם הבאה יותר תמונות מהבנייה בבקשה, מבטיחים שלא להעתיק

    אולי זה הרווח של כולנו, עכשיו תאיצו את הבנייה של הטיסן החדש.
    המלצה חמה שלי - שימו את המצלמה מאחורי גלגל האף, ממש כיף לנחות ככה ב FPV או לחלוף בגובה 5ס"מ מעל הקרקע ולראות את הצל של הגלגל כמעט נוגע בגלגל (סרטון שלי בקרוב מאוד..)
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    תודה לכולם

    יש לי כרטיס נוסף שיושב על טריינר והוא עובד ללא דופי
    בהגדרות הכל בסדר גם ביצענו בדיקות במהלך היום הוא תיפקד מצויין
    בנוסף פתחתי פוסט לאלכס אני מחכה לתשובה

    איציק הכרטיס לא ניתק הוא היה במקום גם אחרי הריסוק
    גם לא היתה כל תגובה לרדיו למרות שברור ש RV קיבל חשמל (הוא מעביר מהבקר למקלט והמקלט מראה 100%)
    בעיות של חימום או או !!!!!!!!!! יכול להיות אך מצד שני אני מטיס באותה תצורה עם אותו כרטיס וללא בעיות
    בכל מקרא אני מקבל את זה שלא להעביר מתח מיותר דרך הכרטיס ----- אולי שרון חושב אחרת


    כבר ברור שהטיסן הבא עולה עם ET

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    שוב... איך שללתם בעית רדיו, זה שלט 2.4GHz או משהו אחר שיכול להיות שעלו עליו?
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    ציטוט נכתב במקור על ידי AmitB צפיה בהודעה
    שוב... איך שללתם בעית רדיו, זה שלט 2.4GHz או משהו אחר שיכול להיות שעלו עליו?
    זה לא רדיו יש קליטה מצויינת בנוסף אם מישהוא מפריע לי הטיסן היה מגיב גם לי ולא היתה תגובה בכלל

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    אאוץ'...
    האופק המלאכותי נראה קצת מוזר - יש סחיפה שמאלה ולמטה, אבל מה שמוזר הוא שאחרי טיפוס קצר, הפקודה היא כלפי מטה, למרות שהמערכת כל הזמן רואה אף כלפי מטה
    ההטסה היא דרך ייצוב ?
    צריך לנסות ולראות התנהגות של המערכת שלוח הייצוב מנותק ...
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    זה לא מוזר, הטייס חשב שהוא מטפס אז הוריד אף ואז האופק התיישר כמעט.
    הבעיה שהוא לא באמת טיפס.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    897
    תודה!
    11
    הודה 28 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    בהתחלה כשראתי את ההודעה חשבתי לעצמי נו טוב עוד איזה איזיסטראר\סקייאקר\ביקסלר\טאינסטאר
    לא נורא .
    לא קישרתי בין כותב ההודעה לטיסן
    אבל לראות כזה טיסן מצער מאוד
    זאת הסיבה שבד"כ נבחרים טיסני הקלקר למינהם וזה גם יותר בטיחותי
    ביחוד בתחום כלכך מורכב כמו זה הכל בנוי על דברים מאוד שברירים

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    ציטוט נכתב במקור על ידי drgabbay צפיה בהודעה
    בהתחלה כשראתי את ההודעה חשבתי לעצמי נו טוב עוד איזה איזיסטראר\סקייאקר\ביקסלר\טאינסטאר
    לא נורא .
    לא קישרתי בין כותב ההודעה לטיסן
    אבל לראות כזה טיסן מצער מאוד
    זאת הסיבה שבד"כ נבחרים טיסני הקלקר למינהם וזה גם יותר בטיחותי
    ביחוד בתחום כלכך מורכב כמו זה הכל בנוי על דברים מאוד שברירים
    תודה
    אך זה בדיוק העניין להטיס טיסנים מכל הסוגים גם במחיר יקר
    ואנו בשלב של חקירה בתעופה למה הRV השתגע

    בתגובה שקיבלתי מ אלכס בפורם של RV הוא טוען שויברציות מהמנוע שיגעו את הבורד
    אך הוא לא נותן לי תשובה מי פתח מנוע -- אני לא פתחתי וגם לא יכולתי לסגור אותו ולנחות

  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    איזנת פרופ ? בדקת ויברציות במסך ויברציות ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    איזנת פרופ ? בדקת ויברציות במסך ויברציות ?
    כמובן רואים גם בוידאו את האיזון של הפרופ אך לא בדקתי ויברציות משונה
    אך למה זה קרא רק אחרי שעתיים וחצי של טיסה ללא שום בעיות ?
    נערך לאחרונה על ידי danmor2; 02-10-2012 בשעה 14:28:20.

  22. #21
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    ציטוט נכתב במקור על ידי danmor2 צפיה בהודעה
    כמובן רואים גם בוידאו את האיזון של הפרופ אך לא בדקתי ויברציות משונה
    אך למה זה קרא רק אחרי שעתיים וחצי של טיסה ללא שום בעיות ?
    משהו השתחרר אחרי כל הטיסה ...

  23. #22
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    175
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    משהו השתחרר אחרי כל הטיסה ...
    אני לא חושב גם אחרי הריסוק כול החלקים היו במקומם כולל המנוע
    ושוב למה זה קורא ממש לפני נגיע ולא 3 או 4 ק"מ מה גרם לשיתוק של הרדיו??
    בגלל שאנו רואים שיש רדיו אך הRV לא מעביר פקודות לסרווים
    אני חושב שהRV יתכן והתחמם כפי שאיציק ציין

  24. #23
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,632
    תודה!
    70
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    ציטוט נכתב במקור על ידי danmor2 צפיה בהודעה
    אני לא חושב גם אחרי הריסוק כול החלקים היו במקומם כולל המנוע
    ושוב למה זה קורא ממש לפני נגיע ולא 3 או 4 ק"מ מה גרם לשיתוק של הרדיו??
    בגלל שאנו רואים שיש רדיו אך הRV לא מעביר פקודות לסרווים
    אני חושב שהRV יתכן והתחמם כפי שאיציק ציין
    תראה אם יש לך כיוון לפיתרון אז עכשיו תאמת אותו.
    חבר את כל המערכות תריץ אותם כאילו אתה באוויר חמם את הלוח בעזרת פן או כל דבר אחר אבל בלי ליצור נזק נוסף ותראה עם התופעה חוזרת על עצמה
    במידה ויש קצה חוט והוא נכון זה יוביל אותך לפתרון כל שאר הדרכים זה ניחושים שלא יביאו לפתרון.. ולעבור לET זה בכלל לא פתרון כי אם באמת יש לך שם בעיית חום
    גם לET זה יקרה הוא עוד לא עשוי מזהב..

  25. #24
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    1,623
    תודה!
    101
    הודה 96 פעמים ב 77 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    דן וישי צר לי על מה שקרה לטיסן כמו שהחברים פה אמרו כואב לראות השקעה כזו והתמדה במיוחד לאחר יום טיסות מוצלח

    לגבי RV דעתי פה היא יותר מברורה ולכן לא אחזור שוב ושוב
    למרות שאם נשים את המלחמות בצד ראיתי את RV יוצא ממצבים קשים אף יותר (אצל שרון וכפי ששרון תיאר) להוציא FBW היה אחד הדברים שהייתם צריכים לעשות
    מאחר ואין שליטה ברדיו אז אני מבין שזה לא בא בחשבון אז אני נוטה יותר לכיוון של מה שאיציק אמר גם מאחר ואתם עובדים עם מתחים של 6 תאים אם אני לא טועה

    אשמח להיות נוכח בטסט הבא יש לי הרגשה שהטיסן הבא יהיה מוצלח אף יותר
    דן תעשה בבקשה גם בדיקה נוספת לדרגון על כל מקרה
    Team Zion

  26. #25
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    35
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בצער רב הטיסן החדש שלנו התרסק

    תודה חברה
    היה באמת יום מדהים
    טיסות לאין ספור מקומות לנמל לאשדוד כביש 4 אוניות בים
    אבל הלוואי והיה ברור לנו מה הייתה הסיבה האמיתית יש אין ספור סרטונים דני בטח יצנזר ויעלה
    זהו
    מתיישבים לשולחן הסירטוטים
    ישי

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [חדשות] הטיסן החדש שלנו
    על ידי danmor2 בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 28-09-2012, 15:07:15
  2. אלוף הארץ החדש שלנו אסף אלוש ״הננס״
    על ידי shirankaner בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 20-10-2011, 22:46:06
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-06-2011, 23:04:55
  4. הטיסן שלי חווה היום התרסקות קטנה...
    על ידי yanivoz בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 08-02-2010, 09:36:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •