היי
הייתי רוצה לדעת את ההבדל בין טי רקס 500 ל פרוטוס 500
אם זה קשור למנוע דרך הנעה גודל של המסוקים ועוד ...
תודה גל
היי
הייתי רוצה לדעת את ההבדל בין טי רקס 500 ל פרוטוס 500
אם זה קשור למנוע דרך הנעה גודל של המסוקים ועוד ...
תודה גל
אתה דורש לכתוב כאן סקירה מקיפה
במקום זה תיכנס לאינטרנט ותחפש בלי להתעצל, הכל כתוב שם עד הפרט האחרון
לעומת זאת אם תשאל שאלות ממוקדות סביר להניח שתקבל תשובות ממוקדות
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
מצדד בעודד, תחפש באינטרנט ותמצא הכל
אבל בוא אני אתן לך כמה פירורים להתחלה
פרוטוס:
*הנעת רצועה דרך הפיניון מנוע, דרך גלגלי השיניים עד הזנב, כלומר, יחס העברה מדוייק.
*העברה ישירה של הסרוואים לסוואש - משמע עצבני
*קל יותר מבחינת משקל
טירקס 500:
*פיניון מזיז את גלגלי השיניים ורק משם יש הנעת רצועה לזנב או TT
*העברת תנועה דרך מנופים מהסרוואים לסוואש - תנועות עדינות
השאר תגלה רק בחיפוש בפורומים
www.runryder.com
www.helifreak.com
וכו....
בהצלחה
אהה הבנתיי תודדה רבה אסף
אממ ומה השוני בן הגדלים בין הטי רקס 500 ל פרוטוס? או שהם אותו גודל...
Same Same
נתונים טכניים לפרוטוס:
http://www.tholon.co.il/site/detail/...ail_id=1194121
נתונים טכניים לרקס 500:
http://www.helidirect.com/product_in...oducts_id=6071
בבקשה אחי.. תיהנה!![]()
זה בכלל לא טירק?! זה CX500![]()
![]()
מה זה תנועה דרך מנופים ? למישהו יש תמונה?
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
זה במסוקים לדוגמאו כמו הBELT CP
הורדתי תמונה וטיפלה' ערכתי אותה שתבין מה זה המנופים
(התמונה המקורית נמצאת בלינק הזה :
http://image2-3.rcuniverse.com/e1/fo...44/Uw42113.jpg)
מנופים, זה אומר שהסרבו דוחף מישהו, שמחובר אל סוושפלייט. בעצם שיש עוד גורם בדרך בין הסרבו לצלחת.
TREX 450...
בעצם יש תמונות יותר טובות:
http://site.xheli.com/cp/6.jpg
![]()
TREX 450...
הבנתי תודה לעונים
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
אפשר להבין מהיכן ההמצאה הזו שסרוויים מחוברים ישירות ל swash-plate יגרמו לתנועה מהירה יותר?
מה בדיוק משתנה בגאומטריה בין חיבור עם פוש רוד או ללא?
לדעתי אין כל הבדל. מניפולציה של מכירות.
בברכה,
נדב ברק.
אני מניח שהשיקול הוא פשוט תכנון הנדסי נכון במסוקים הקטנים , יש פחות מקום להכניס תמיכה במנופים,והעומס על הפושרודים שונה.
מאידך מבחינת ריסוקים אני מניח שמערכת המנופים דווקא יכולה לספוג חלק מעוצמת המכה ולמנוע נזק לסרוו
מבחינת מהירות אני נוטה להסכים עם נדב
אבל כל זה רק הנחות שלי...
זה לא התחום שלי אבל כל מערכת תמסורת מוסיפה עוד חיכוך, עוד חיכוך גורם לעוד כוח נגדי שפועל על הסרוו והגיוני שישפיע גם על המהירות.
בנוסף זה עוד אי אילו אי דיוקים שיכולים להיות בתנועה בשל התמסורת.
אבל לא יודע עד כמה משמעותי באפליקציות כאלו.
המשמעות היחידה של מנופים זה עוד תוספת לחופשים ועוד התנגדות וחיכוך כפי שכבר נכתב קודם
ככל שיש יותר צירים ונקודות חיבור, כך יש יותר חופש בתנועה
חיבור ישיר הוא עם המינימום של מפרקים ועם מינימום חופש
השיקול של מנופים זה אירגון המיקום של הסרוואים במסוק
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110