תראו את הEjato
תראו את הEjato
זה נראה פשוט אבל זה לא...
כמו שאמרתי לך בעבר:
אתה צריך לתכנן לפרטים את ההתגברות על הבעיות הבאות:
1. הורדת 2 ההילוכים להילוך אחד/נעילת הגיר.
2. תושבת מנוע טובה ואיכותית.
3. יחס העברה [מה שנראה בסירטון אינו הגיוני בעליל: 6 תאים עם פיניון וספור כמעט באותו גודל]
4. בית סוללות: מה שיש לו בסירטון לא יחזיק מעמד
5. מיקום כלל האביזרים בצורה מאסיבית ואיכותית
6. אולי זה הדבר הראשון: תקציב.
הבחור השקיע ברכב הזה לא מעט כסף
אתה באמת רוצה להיכנס לזה?
רן ענבר
כמה נראה לך בהערכה גסה הוא הוציא כאן
<
רן תוכל לתת המלצה על מנוע ובקר סיני באיכות נורמלית במחיר שפוי לטובת הפרוייקט ! שיהיה מספיק עמיד במאמץ למשל בנסיעות לדיונות וכאלה שלא יתחמם וימות
לגבי נעילת ההילוך
יש סירטון שמסביר איך להעיף את ההילוך הראשון ולבחר בין שני חלקים בתוך הגיר וובכך אתה מקבל הילוך 1 ורוורס דרך הבקר
סוללות יש לי
והכל שאר הכיוונים בר ביצוע
ופיניון שיתאים ליחסי העברה כמו ברכב האורגינלי
לגבי בית הסולל דעתי זהה לשלך אני מתכנן אותו אחרת עם תושבת איכותית
נערך לאחרונה על ידי asher_p9; 30-06-2013 בשעה 12:32:15.
א. החלק הכי בעייתי בעסק הזה הוא ערכב הסבה לג'אטו
אני לא מכיר ערכה מסודרת לזה מה שמחייב אילתורים.
ב. לי יש לא מעט נעלמים בסיפור הזה לגבי שאר המבנה של הרכב
1. פרוק חלק ממבנה הרכב מחייב חיזוקים
2. למה הבחור משתמש ביחס העברה כזה
3. למה אתה בונה על ההילוך הראשון כשהבחור בסירטון הסביר שהוא השתמש בהילוך השני [אני מקווה שלא פיספסתי פה]
אני לא יכול לענות על השאלות האלו לעצמי
ועד שלא אוכל לענות על הדברים האלו יהיה לי פער במידע שימנע ממני לגבש דעה בנושא...
החוכמה הכי קטנה היא לקנות מוצרים ואחר כך "לאנוס" אותם יחד כדי שאולי יעבדו
רן ענבר
רן זה הפרוייקט שלנו בוא נתחיל בחירת מנוע בקר ופיניון !
את הגיר אני יעשה נעיף את ההילוך הראשון ונשאר עם השני
אני גם כך עם כלוב שמחזק את כל המכוניות מכל הכיוונים
חבר...
אני אענה לך כמו לאישתי...כשאני לא יודע משהו אפשר להמשיך לשאול אותי אבל אני עדיין לא יודע את זה.
למשל: אני לא יודע איזה סוג שיניים יש בפיניון
אני לא יודע אם יש פיניון כזה עם ציר של 5 מ"מ קוטר
בכל שלב רק נוספים סימני שאלה
אתה מתחיל בקניה היקרה במקום עם הדברים היותר חשובים שהם ערכת הסבה רצינית
רן ענבר
מה תעשה עם מנוע גדול וחזק בלי תושבת לשים אותו???
הסיכוי שתצליח לנחש איזה מנוע לשים הוא לא גבוה:
מנוע: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...or_2350KV.html
בקר: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...s_Car_ESC.html
למען הסר ספק:
אני לא הייתי קונה את המנוע והבקר שבקישור לעצמי.
אני לא הייתי משקיע בניסיון להסב ג'אטו לחשמל
אני חושב שאתה הולך להשקיע משאבים בפרוייקט גדול ומסובך
אני בטוח שבסוף תצליח אבל לדעתי אתה טועה
רן ענבר
רן תושבת יש בחול נזמין מחפש בכל העולם עכשיו חומר בנושא
אני צריך אותך איתי בצד הטכני תבין אני לא ישאיר הJATO האהובה מאחור למרות הVORZA חייב את שניהם
הסוללות שהזמנו יעשו שימוש גם לJATO
איזה מנוע הייתה אתה קונה לעצמך ?
יחס העברה בין הSPUR GEAR לPINION אני קורא המון מאנשים שהסבו
חלקם אומרים SPUR 90 PINION 35-36
חלקם פשוט מוסיפים PINION של הEMAX 16T
אני לא קונה סחורה סינית כעיקרון. [חוץ מזה שאישתי קנתה מכונת כביסה סינית כדי לעצבן אותי]
באותה מידה בדיוק קשה לי לראות איך אתה שם על הג'אטו שלך מערכת של מנוע ובקר ב 350 דולר...
לגבי פורומים מחו"ל
כשאני רואה תמונה כזו:
אני מקבל חרארה...
זה מנוע קטן מידי ומהיר מידי לרכב הזה...אני לא הייתי שם אותו על הרכב הזה.
לא כל מה שנוצץ זהב
ולא כל מה שמחו"ל בהכרח נכון.
רן ענבר
תשמע לא ננסה לא נדע תכין מקום אני בא לישון אצלך רן ***ח
תשים לב למה שהם כותבים:
המבנה הגלילי של מנוע החשמלי מחייב את הרחקו מהגוף של הגיר
כשמרחיקים את המנוע חייבים למלא את החלל ע"י פיניון גדול יותר.
פיניון גדול יותר משנה את יחס ההעברה ועלול לשרוף את המנוע והבקר או סתם לגרום להם לצרוך המון חשמל
המנוע הקטן שבתמונה למעלה יש קוטר קטן יותר ולכן הוא יכול להיות קרוב יותר...
רן ענבר
ממש לא שווה
להסב אותה גם אם זה הנאה מצדך, באותו תקציב אפשר לקנות מכונית חדשה..
אחרי בדיקה מקיפה וצפיה באין ספור פרוייקטים של הסבות
אנשים לוקחים פיניון של 23 שיניים וspur gear של בערך בין 35 ל 40 שיניים בממוצע חלקם מתקינים מנועים מטורפים של MAMA MONSTER
נראה לי שזה יתן יחס טוב השאלה אין לי מושג איך אני יודע לבדוק יחס של מנוע מול השיניים של הפיניון לספורגיר
ויש כאלה ששומרים על יחס כמעט זהה בין הפיניון לספורגיר שזאת שאלה בפני עצמה כנראה שזה תלוי במנוע כמו שענבר ענה בכמה פוסטים מאחור מנוע שאמור להיות קרוב או רחוק
יש עוד מנועים שהייתם מציעים לי לבדוק
לדעתי מנוע של שורט קורס על שלושה תאים יהיה טוב.
הוא באורך של ממבה רק בקוטר קטן יותר ופחות חזק.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
בגדול אני רוצה להסיע אותו עם 4 תאים
השאלה איזה מנוע יתן ביצועים יוצר
עלות מול תועלת !
4 תאים על רכב קטן ויחסית קל? כמה הוא שוקל עם הציוד ניטרו?
אני הסבתי את הלוסי טן טי שזה כמו באגי 1/8 רק יותר קלה והסעתי אותה על 4 תאים והיא מטורפת לגמרי.
מצד שני לוסי מייצרים שורט קורס שמבוסס על אותה השלדה והוא נוסע על שני תאים במסלול. אז לדעתי 3 זה די והותר.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
אשר
אתה מדלג למנוע לפני שיש לך ערכת הסבה
ערכת הסבה באה לפני המנוע....
תמצא ערכת הסבה
אני לא מצאתי.
רן ענבר
זה העניין לא קיימת ערכת הסבה
מה עושים ?
יש לך קומבינות בתעשיית ה CNC?