שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    Petah Tiqwa, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    397
    תודה!
    56
    הודה 43 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    שלום לכולם

    ראיתי את הכלי הזה Hot Bodies D413 1/10
    מה דעתכם עליה ? או שיש איזה באגי RTR שאתה יכולים להמליץ

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    אשריקו.
    רכב תחרותי זה לא טראקסס
    הוא עובד קשה בהרבה בתנאי מסלול קשים.
    העומס על הרכב עצום.
    למה אני מספר לך את זה?
    כי פה חשובה שבעתיים סוגיית חלקי החילוף הזמינים בארץ
    אני מזכיר שקשה מאוד לאגור חלקי חילוף כי תמיד יישבר לך חלק שאין לך ושרכב שאין לו חלקי חילוף מושבת ולא נוסע.

    אני הייתי הולך על רכב שיש לו חלקים בארץ כדוגמאת הרכבי אסוסיאייטד, דוראנגו ואולי קיושו [בהסתייגות של בדיקת המלאי בנושא זה]

    צריך לקחת בחשבון שלרכב כזה צריך עוד מנוע, בקר סרוו איכותי וסוללות יחודייות ועוד ועוד.
    למה שלא תלך על רכב 2X4 תחרותי?
    זה זול ופשוט בהרבה.

    רן ענבר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    Petah Tiqwa, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    397
    תודה!
    56
    הודה 43 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    ציטוט נכתב במקור על ידי רן ענבר צפיה בהודעה
    אשריקו.
    רכב תחרותי זה לא טראקסס
    הוא עובד קשה בהרבה בתנאי מסלול קשים.
    העומס על הרכב עצום.
    למה אני מספר לך את זה?
    כי פה חשובה שבעתיים סוגיית חלקי החילוף הזמינים בארץ
    אני מזכיר שקשה מאוד לאגור חלקי חילוף כי תמיד יישבר לך חלק שאין לך ושרכב שאין לו חלקי חילוף מושבת ולא נוסע.

    אני הייתי הולך על רכב שיש לו חלקים בארץ כדוגמאת הרכבי אסוסיאייטד, דוראנגו ואולי קיושו [בהסתייגות של בדיקת המלאי בנושא זה]

    צריך לקחת בחשבון שלרכב כזה צריך עוד מנוע, בקר סרוו איכותי וסוללות יחודייות ועוד ועוד.
    למה שלא תלך על רכב 2X4 תחרותי?
    זה זול ופשוט בהרבה.

    רן ענבר
    רן עזוב את הJato שלי בשקט חבל אני יודע איפה אתה גר
    כרגע מתחיל להתעניין בקטגוריה בעתיד כמובן שהייתי רוצה להסיע אותו במסלול אחרת הוא חבל כמו שתיאר EBAY
    לגבי ה2X4 עדיין זאת קטגורייה יחסית קשה יותר לנהיגה מה4X4 אבל עדיין כלום לא סגור הכל יכול להשתנות נתאם עם ראובן בשישי נעשה סיבוב נוסף על הדורנגו שלו ונראה איך אני מסתדר איתה
    לגבי התחזוק אני מאמין שאני יסתר יהיה קשה בהתחלה אבל בסוף מסתדרים ( כמו עם הוורזא )
    רן יש לך כלי חליפי עם שירות בארץ ?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    היי אשר.
    גם אני התעניינתי ברכב הזה, (רק בערך מאז שהוא הוצג בתחרות הוורלדס (WORLDS) שנה שעברה ) ויש לו כמה פיצ'רים מעניינים:

    1. דיפים עם גיר מפלדה. (בדרך כלל זה מפלסטיק או כדורי)
    2. דיפ מרכזי. (תמיד יש סליפר)
    3. התפיסה של הHINGE PINS כמו במכוניות כביש. (קשה להסביר, אתה יכול לראות בתמונות)
    4. בשונה מרוב רכבי ה1/10 4X4, הרכב הזה אמור להיות עמיד. זרועות מאסיביות ומבנה שוק טאוורים חזק.
    5. אפשר למהסיע עם סוללת שורטי ומנוע בצד או עם שתי סוללות סאדל.

    אבל, בגלל שהרכב רק השבוע מגיע לאמריקאים עוד אין שום מידע על כמה הוא באמת עמיד, איך הבלאי, האיכות, האמינות, ומידע לגבי אם עדיף שורטי או סאדל ולאיזה סוג מסלול, ואיך הדיפ המרכזי.
    אז אני הייתי מחכה איזה שלושה חודשים בערך כדי לקבל מושג לגבי הדברים האלה.

    אתה מתכנן להסיע את זה במסלול? כי אם לא לקנות רכב כזה זה בזבוז לדעתי.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    אם אני למדתי להסיע 2x4 אז כל אחד יכול.
    לטעמי אחת הבעיות בקטגוריה הזו זה המורך בסוללות מיוחדות לרכבים האלו... זה לא משנה אם זה שורטי פאק או סאדל םאק. אלו סוללות שתצתרך לקנות במיוחד.
    קח בחשבון שזה רכב שנוסע במסלול של 1/10
    כשרכב כזה נוסע במסלול ועושה תאונה עם רכב 1/8 לא נשאר ממנו כלום.

    בקיצור אתה תצתרך מנוי למסלול מסודר.
    בארץ יש את ה b44 של אסוסיאייטד או את ה 410 של דוראנגו.
    אני הייתי בוחר באסוסיאייטד.

    רן ענבר

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    כבר אין דוראנגו. יש יוקומו במקום.
    ולפני שקניתי את הb4.2 רציתי לקנות את הb44.2 ובדיעבד אני שמח שלא. דפים כדוריים זה דבר שמצריך די הרבה תחזוקה, וזה רכב מאוד עדין.

    אני לא חושב שכדאי להתפשר על רכב בגלל השיקול של אם יש יבואן או לא.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    ב RB5 היה לי דיפ כדורי...
    יש לו פחות תחזוקה מלכל דיפ אחר.
    הדוראנגו הוא רכב שבכל מקרה לא הייתי נוגע בו לגבי היוקומו אני לא מכיר.

    אני חושב שהדיון צריך להתמקד בקטגוריה לפני חברת הרכב.
    אני עדיין חושב ש 2X4 היא אופציה מצויינת, זולה וכיפית מאוד
    מקטגוריה של 2X4 תלמד המון...פשוט תלמד לנהוג.

    קטגוריית ה 2X4 מעט איטית יותר מ 4X4, הרכבים קלים ופשוטים יותר לתחזוקה ובעיקר זולים יותר
    לצערי מהרכב של ראובן לא תלמד הרבה כי... הוא נוסע עם צמיגים שאינם מתאימים לשטח והרכב יתנהג מוזר, וצפוי לאחוז חרא ולהיות קשה יחסית לשליטה.

    רן ענבר

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    רן, אני לא יודע כמה הסעת או מה היה המצב של הדיפ הכדורי שלך, אבל עקרונית דיפ כדורי זה לחלוטין דבר שנשחק הרבה יותר מהר. הוא אומנם עובד, אבל הכדוריות מקבלות "FLAT SPOTS" והטבעות נחרצות מה שגורם לדיפ להיות מאוד לא חלק ועקבי.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2013
    הודעות
    4
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    מבאגי RTR כמובן תשכח!

    מה שכן באגי 10\1 4X4 מעניינות לדעתי:
    1. http://www.teamxray.com/xb4/
    2. http://www.tlracing.com/Products/Def...rodId=TLR03005

    רן, אף אחד לא ידבר על הרכב שלי ככה!, בטח לא מי שהרכיב אותו... (ואני אסיר תודה על כך!)
    אני רכשתי 2X4 במטרה לחדד את כישורי הנהיגה שלי..., ברגע שאגיע למסלול (אמיתי!, אשר), אחליף צמיגים.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    אקסריי כל כך פלצנים... אבל הרכב די מוצלח.
    לא יצא לי לקרוא על ה224, אבל אני לא מת על לוסי בגלל החופשים שיש להם במכלולים.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חוות דעת / המלצה Hot Bodies D413

    מתן.
    אחרי שנה וחצי פתחתי את הדיפרנציאל הכדורי בקיושו.
    כמו חדש.
    הסעתי הרבה באותה תקופה [לא כמו היום].
    בקיושו בהרכבה של הרכב מסבירים לך בדיוק מה לעשות ע"מ לכוןן את הדיפ וזהו... אתה לא נוגע בו אחר כך.

    לי מאוד מציק נושא הסוללות.
    היום רכב 1/10 מצריך סוללות סאדל או שורטי אשר אינן משותפות לרכבים אחרי.
    למזלי בזחלן יש לי 3 סוללות שורטי.

    רן ענבר

נושאים דומים

  1. השרון Hot Bodies 1/8 D8T Nitro Truggy Kit כחדשה !!!
    על ידי gold_shy בפורום מכוניות
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2013, 15:27:15
  2. [שאלה] חוות דעת
    על ידי orenw78 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-06-2012, 12:38:08
  3. Bodies for 1/10 on road and off road cars
    על ידי mustaki בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-10-2009, 09:38:59
  4. [שאלה] מבקש חוות דעת
    על ידי בעז בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 09-02-2009, 23:40:52
  5. [שאלה] חוות דעת
    על ידי kfirnes בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-01-2009, 10:23:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •