שלום,
מדובר במנוע OS 46 AX II, שעבר 5 טיסות עד כה, לאחר הרצה.
בטיסה האחרונה הטיסן התרסק, המנוע נבדק ויזואלית ונמצא שלם ותקין, נוקה היטב משאריות לכלוך.
לאחר הרכבתו על גוף חדש, המנוע הניע, כוון ונשמע תקין (סרק, החשה...).
אבל במצערת פתוחה כשהגוף אנכי לקרקע - נזרק הרבה דלק מהאגזוז.
לא נתקלתי עד היום בתופעה כזו בכל מנועי ה-OS שעבדתי איתם.
למישהו יש רעיון?
אני משוכנע שהמצב לא תקין.
אשמח לקבל רעיונות.
אפי