שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: שאלת טעינה

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    73
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלת טעינה

    ברשותי סוללת ליפו 3 תאים 2250 30C .
    המטען TURNIGY ACCUCELL - 6
    איך כדאי לטעון בטעינת שטח מהירה? - כמה מיליאמפר ?
    ואותו כנ"ל בטעינת בית איטית ?

    בזמן הטעינה המטען שואל אותי :

    R:3SER S:3SER לאשר או לבטל
    מה פשר השאלה הזאת ?

    ושאלה נוספת - לסוללה יש חיבור נוסף שהבנתי שזה לבלנסר , איזון תאים , האם יש צורך לבצע בכל טעינה כחלק מהטעינה או שזו פעולה שמבצעים כל כמה טעינות .

    תודה מראש .

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    תשים את הסוללה על:
    2.2 מיליאמפר
    11.1 וולט
    ותאשר במה שכתבתה..
    כדאי לחבר בכל טעינה את מחבר הבאלנסר רק אל תשכח להעביר את מצב הטעינה ל- "באלנס"
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    44
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    קיבלתי את המטען הזה גם לא מיזמן ויצא לי להטעין פעם אחת ..
    וראיתי שיש לי כמה מצבים של טעינה כדי לטעון את הליפו..
    1.CHARGE
    2.BANCE
    3.fast chg
    4.storage
    5.discharg
    איזה מין הפרמטרים אני צריך להישתמש לצורך טעינת ליפו רגילה?
    ואחרי שטענתי אותה אני צריך להטעין אותה שוב על בלאנס.?
    נערך לאחרונה על ידי popeye.; 12-04-2009 בשעה 22:10:35.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    73
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    למה אני לא מצליח לטעון ביותר מ0.5 A ,
    אני מקבל הודעת שגיאה "input vol err"
    מה המטען רוצה ממני ?

    גם בטעינה וגם בבלאנס הוא לא נותן לי להכניס יותר מ0.5 אמפר .

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    44
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    ציטוט נכתב במקור על ידי popeye. צפיה בהודעה
    קיבלתי את המטען הזה גם לא מיזמן ויצא לי להטעין פעם אחת ..
    וראיתי שיש לי כמה מצבים של טעינה כדי לטעון את הליפו..
    1.CHARGE
    2.BANCE
    3.fast chg
    4.storage
    5.discharg
    איזה מין הפרמטרים אני צריך להישתמש לצורך טעינת ליפו רגילה?
    ואחרי שטענתי אותה אני צריך להטעין אותה שוב על בלאנס.?
    מישהו יכול לעזור איך אני מטעין עם המטען המדובר..
    תודה!

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    ציטוט נכתב במקור על ידי popeye. צפיה בהודעה
    קיבלתי את המטען הזה גם לא מיזמן ויצא לי להטעין פעם אחת ..
    וראיתי שיש לי כמה מצבים של טעינה כדי לטעון את הליפו..
    1.CHARGE - זה הפרמטר טעינה הרגיל שאתב צריך
    2.BANCE - אני משער שזו שגיאת כתיב שלך ושזה בעצם מאזן סוללה קיימת
    3.fast chg - כנראה כמו 1 אבל לא רלוונטי לליפו, רלוונטי לניקד וNIHM
    4.storage - טוען עד 50-60% לאחסנה ארוכה
    5.discharg - פורק סוללה, טוב רק ל NICD לא לא לא, אני חוזר ל-א לעשות את זה לליפו
    איזה מין הפרמטרים אני צריך להישתמש לצורך טעינת ליפו רגילה?
    ואחרי שטענתי אותה אני צריך להטעין אותה שוב על בלאנס.?
    בבקשה
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    בבקשה
    יש במטען הזה אופציה לטעינה מהירה של ליפו אבל אתה קובע בה את הזרם, אז מה מהר בזה ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    44
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    כמה הספק שלך נותן?

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    73
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    13.5 וולט 880 מיליאמפר .

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    44
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    בגלל זה המטען שלך לא מטעין יותר מ0.5A , הספק גם צורך דובר פה על זה באחד השירשורים האחרונים... תקנה ספק עם זרם יותר גדול ותוכל להטעין ביותר זרם..

    בקשר לשאלה שלי.. מישהו???

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    73
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    ואללה איזה עיוור אני, איך 880 מילי יתן לי לטעון ביותר .......
    לפעמים צריך רק להסתכל !!

    תודה.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    מה המשמעות של טעינה מהירה במטען הזה לליפו אם גם ככה קובעים את הזרם ? הסוף יותר מהיר ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    44
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    אף אחד לא מכיר את הפוקציות האלה ויכול לעזור?

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    44
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    תבורך
    זאת אומרת אחרי שהטענתי סוללת ליפו בCHARGE אני מטעין אותה שוב בבלנאס לאיזון..?

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    כשאתה מחבר את הסוללה למטען, רק הפלוס והמינוס מחוברים? אם כן אז כדאי
    אם מחוברים גם ה TAP-ים של ה BALANCE אין צורך
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    טטעין בבלאנס...
    זה שומר על הסוללה הכי טוב...
    והיא נשמרת מאוזנת....
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    44
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    אני מטעין בCHARGE עם תקע האיזון של התאים וגם עם המינוס פלוס וראיתי שהטענתי עכשיו סוללה בלי בלאנס אז המתח עמד על 4.14 לכל תא ואחרי שהטענתי אותה בבלאנס אז ניכנס בא עוד 200מיליאמפר והמתח עמד על 4.18V לתא.
    אז עדיף בעצם לטעון שתי טעינות ?

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    כן אבל אל מהסיבה ש"נכנס יותר" אלא שהתאים יהיו מאוזנים
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    44
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת טעינה

    תודה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •