שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: יש צורך בפילטר נוסף? (בנזין)

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    Eilat, Israel, Israel
    הודעות
    71
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question יש צורך בפילטר נוסף? (בנזין)

    היי
    יש לי מנוע בנזין ואני משתמש במיכל דלק בקלנק הזה(שעושה עבודה טובה): http://www.amain.com/rc-airplanes/ly...yx0090/p178923
    יש לי בנוסף פילטר בין המיכל למנוע שלפעמים עושה לי קצת בעיות ואני רוצה להוריד אותו..השאלה האם למישהו יש את הקלאנק הזה והוא באמת עובד כפילטר למנוע? או שאני עדיין צריך את הפילטר שבדרך למנוע..?

    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    94
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש צורך בפילטר נוסף? (בנזין)

    תוריד את הפילטר בין המיכל למנוע ותשאיר את הפילטר (כן זה פילטר), בתוך המיכל דלק .
    במיכל תידלוק תוסיפ גם פילטר וטוס לשלום .
    אצלי זה ככה שנים

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש צורך בפילטר נוסף? (בנזין)

    פילטר בין המיכל והמנוע מהווה פתח לתקלות. שמור על ניקיון הדלק במיכל, כפי שהציע לך קודמי, ואתה מסודר. בקרבורטור יש פילטר נוסף שהגישה אליו נוחה וקלה, כך שאין לך צורך לדאוג. מכסימום פתיחת בורג אחד וזה הכל.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש צורך בפילטר נוסף? (בנזין)

    הנ"ל לא משמש רק כפילטר אלא גם כספוג כאשר הקלאנק לא נוגע בנוזל הדלק, עדיין הוא ספוג עם נוזל בספוג עצמו כך שכל הזמן יש תנועה סדירה של נוזל...עיניין של שניות בודדות.
    לעיניין פילטר נוסף על קו צינור המיכל קרבוראטור.
    אני כן ממליץ לשים אחד כי זה פותר המון בעיות של סינון. אבל...אם אין לך זמן וכוח להתעסק עם הניקיון שלו כי כן זו התעסקות אתה יכול להוריד אותו אבל שים לב, כאשר אתה ממלא את המיכל
    אל תמלא אותו דרך הקו הזה של הקלאנק כי בתכלס אם אתה מזרים דלק לא נקי מהג'ריקאן, הפילטר עובד בכיוון השני וכל הליכלוך נשאר בצינור של קו המיכל קרבוראטור.
    עשה מיכל עם 3 פתחים...אוויר, קרבוראטור, מילוי.
    בכל מקרה אני ממליץ מהג'ריקאן שיהיה לך פילטר פנימי בתוכו, פילטר לפני המשאבה ופילטר אחרי המשאבה, פילטר זה שיהיה כמה שיותר קרוב לפיית התדלוק...

נושאים דומים

  1. [שאלה] מנוע של turnigy- בנזין- ועוד סוגיות של בנזין
    על ידי e.tay84 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 24-06-2014, 08:21:00
  2. [שאלה] בשביל טייס אוטמטי יש צורך בערוץ נוסף במקלט ? ועוד דבר - איך הOSD הזה ? *חוות דעת*
    על ידי שלומי סוסייר בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-03-2012, 19:14:00
  3. האם יש צורך במייצב אופקי במסוק?
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 20-12-2010, 01:21:36
  4. שאלה| יהיה צורך לשלם מכס או צורך באישור?
    על ידי menymu בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 27-05-2010, 17:41:30
  5. [שאלה] כמה צורך סרוו hxt 9g מהסיני ?
    על ידי hai בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 27-01-2010, 23:34:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •