שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: טעינת סוללת ליפו

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2014
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    69
    תודה!
    11
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טעינת סוללת ליפו

    שלום
    יש לי סוללת ליפו 2200מילי 11.1 וולט. מה המתח המינימלי לכוון את המכשיר שמחברים לBALANCE (מצפצף כשהמתח במינימום)שמראה את המתחים ביחד וכל תא בנפרד?

    פיני

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טעינת סוללת ליפו

    מתח מינימלי הוא 3 וולט לתא.
    אני מכוון ל 3.2 וולט לתא...אבל המכונית שלי לא תיפול מהשמיים אם אין לה חשמל...רק תעצור.
    אם אתה צריך יותר כוח לנחיתה לכוון מעט גבוה יותר
    אם זה מצפצף מוקדם תכוון נמוך יותר.

    רן ענבר

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    piniph (16-12-2015)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טעינת סוללת ליפו

    3V , וגם 3.2 אלו מתחים שלא עושים טוב לחיי הסוללה (מספר מחזורי הטעינה מתקצר משמעותית)
    אני שם 3.5V לתא בתור סף להתראה תחת עומס - כשמתחיל לצפצף חוזר לנחות.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAmitB על הודעתו:

    piniph (16-12-2015)

  6. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טעינת סוללת ליפו

    אני לא יודע איך טיסנים מגיבים אבל במכוניות משחקים המון עם הגז והברקס
    כל עצירה או האצה צורכים המון זרם מהסוללה דבר שגורם לירידות במתח
    אם מכוונים את מתח הקאט אופ גבוהה מידי [3.5 וולט לתא] אז הקאט אוף מתחיל כשיש לך עוד 10 דקות נסיעה
    ולכן מכוונים למשהו באמצע
    גם לאחר קאט אוף ונסיעה של 25-30 דקות ניתן למדוד מתח של 3.6-3.7 בסוללה [ללא עומס]
    זה מעיד על כך שהקאט אופ פעל בגלל אותן נפילות מתח
    אז מצד אחד שמרנו על הסוללה ומצד שני ניצלנו את היכולת שלה.

    את מה שאני כותב אני כותב יותר מהכיוון של מכוניות...בטיסנים חשמליים אין לי כל כך ניסיון ולכן קח את דברי בהיגיון וערבון מוגבל.

    רן ענבר

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    piniph (16-12-2015)

  8. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טעינת סוללת ליפו

    סבבה רן, זמזם על הבאלנס לא עושה קאטאוף רק מצפצף... תמיד אפשר להפעיל שיקול דעת ולא להיכנס ללחץ בגלל צפצוף קצר אחרי שנתנו פול גז לשתי שניות.
    (יש פונק' Cutoff בבקר מהירות שבד"כ אני משתדל לנטרל או לשים על הסף הכי נמוך שיש)
    אני חושב שהיחס בין זרם ממוצע לפיק בטיסן הרבה יותר רגוע מאשר ברכב, אולי זו הסיבה ששמים סף גבוה יותר.
    בכל מקרה, רצוי גם לבדוק מה המתח בתאים אחרי הירידה מהטיסה (לפי הסף שנקבע בזמזם) ואחרי שהכל התקרר. אם ב"מנוחה" המתח לתא נמוך מ 3.7 - כנראה שירדת מאוחר מדי (להעלות את הסף לטיסות הבאות), אם גבוה מ 3.8 יכולת להישאר עוד קצת באויר (להוריד את הסף לטיסות הבאות). אני יודע יש גם כאלה שחיים בשלום עם 3.6 אחרי נחיתה, אבל לפי ההרגשה שלי זה כבר מצב שמקצר את חיי הסוללה.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  9. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAmitB על הודעתו:

    piniph (16-12-2015)

  10. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טעינת סוללת ליפו

    מסכים בהחלט.
    הרעיון הוא שזה דינמי...לומדים מטיסה אחת ומישמים בטיסה הבאה

    ד"א...שומעים את הדראק הזה כשהטיסן באוויר?

    רן ענבר

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    piniph (16-12-2015)

  12. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טעינת סוללת ליפו

    שומעים, כן.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

נושאים דומים

  1. [שאלה] טעינת סוללת משדר ליפו
    על ידי guy1a בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 15-03-2011, 19:59:04
  2. [זהירות!] טעינת 2 ליפו במקביל
    על ידי avihaik בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 22-12-2010, 20:57:06
  3. [עזרה!] טעינת ליפו 6s ב 1C
    על ידי Yotflow בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20-11-2010, 22:22:13
  4. טעינת לפטופ ע"י סוללת ליפו 11.1 וולט
    על ידי eli gazit בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20-08-2009, 00:50:15
  5. טעינת ליפו
    על ידי SPL בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-08-2008, 23:36:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •