שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    13
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    שלום לכולם
    הזרוע של הגלגל הקדמי בטיסן שלי נהרסה ( ההברגה בבושינג פליז נחרשה ) ויש צורך להחליפה.
    קניתי סט של כן נסע + זרוע + בלוק זרוע .
    את הזרוע החדשה אין אפשרות להרכיב על הבלוק הקיים בטיסן ויש צורף להחליף את הבלוק( מצורפת תמונה ) .
    הבעיה היא שהבלוק גדול יותר מהקיים , המרחק בין החורים לא מתאים לטיסן מידה X.
    שאלות :
    1. איך מבצעים התאמה ?
    2. האם ניתם לחתוך את הבלוק לשני חלקים בכדי להרכיב על הטיסן , אבל אז השאלה איך
    להכניס את הזרוע כי היא רחבה יותר מהמקום שנותר .
    3.אפשר להחליף את הבושינג שנמצא בזרוע ,

    תודה
    צביקה
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	1.jpg‏ 
Views:	91 
Size:	9.1 קילובייט 
ID:	9600  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    239
    תודה!
    8
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    איזה טיסן זה?
    ----------------------------------------------------
    If you want a job done right - do it yourself
    ----------------------------------------------------
    if you can't do it yourself, buy ARF

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    13
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    טריינר מדגם דומינו

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    239
    תודה!
    8
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    אז הנה מה שתעשה.
    הכן את המצרכים הבאים:
    1. אפוקסי
    2. מקדחה\מברגה
    3. כמה חתיכות עץ לחיזוק
    4. ת-א-ל-ת-ר עם כל אלה, אתה טיסנאי

    אם אתה רוצה תשובה יותר ספציפית תצרף תמונות של הטיסן והכן השבור.
    קרה לי בדיוק אותו הדבר עם טריינר WASP בגלל נחיתה גרועה, ואילתרתי תיקון עם המצרכים הנ"ל.
    ----------------------------------------------------
    If you want a job done right - do it yourself
    ----------------------------------------------------
    if you can't do it yourself, buy ARF

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    אם הבנתי אטת צרתך אז יש לי רעיון בשבילך..
    תכין פלטה מדיקט תעופתי 4-5 מ"מ (צריך חזק כי זה כן נסע)
    תבריד אליו את הסט החדש ואת כל הפלטה תבריג למקום הקיים. זה אולי זה יבלוט טיפה מלמטה או למעלה אבל זה יעשה את העבודה.
    צלם את האיזור כדי שנבין במה מדובר טוב יותר
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    13
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    חברים
    תודה על העזרה , אכן אילתרי והצלחתי לחבר את הבלוק החדש לגוף הטיסן , עם כמה חיזוקים נוספים.
    זה נראה חזק ויציב
    נראה מה יקרה בנחיתה הראשונה ( שבטח לא תהייה משהו ..... ) אני רק מתחיל ....
    תודה שוב
    צביקה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    239
    תודה!
    8
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    אל תשכח, לא משנה מה קורה, כשאתה מטר מעל האדמה, אל תתן לאף לרדת למטה מתחת לקו האופק!! אבל רק מטר מעל האדמה, שלא תזדקר בגובה גבוה מידי...
    ----------------------------------------------------
    If you want a job done right - do it yourself
    ----------------------------------------------------
    if you can't do it yourself, buy ARF

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    ציטוט נכתב במקור על ידי RCspicer1234 צפיה בהודעה
    אל תשכח, לא משנה מה קורה, כשאתה מטר מעל האדמה, אל תתן לאף לרדת למטה מתחת לקו האופק!! אבל רק מטר מעל האדמה, שלא תזדקר בגובה גבוה מידי...
    אם הבנתי אותך נכון, אתה מציע לו להזדקר בגובה 1 מטר מעל המסלול.
    בנחיתה נכונה הטיסן אינו מזדקר. הוא צף ושוקע לאיטו על גבי כרית אויר המתפתחת מתחת לכנפיו, אך אינו מזדקר. ובכן, משנה מאד מה קורה. הטיסן יזדקר אם מהירותו תהיה נמוכה מידי. יש לכוון את המהירות, באמצעות המצערת, לשיעור השקיעה הרצויה. הרמת האף תהיה פעולה משנית, כדי ליצור זוית התקפה גבוהה, ממש לקראת הנגיעה. התוצאה תהיה ליטוף המסלול, להבדיל מפגיעה בו.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    13
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    התאוריה כנראה נכונה אבל ההבדל הגדול שבפועל זה לא קורה אותו דבר,
    כנראה שבסופו של דבר צריך הרבה נסיון בשביל לעשות זאת נכון וזה דבר שלוקח זמן
    אני לא ממהר
    תודה

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    אבן יהודה
    הודעות
    239
    תודה!
    8
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    זה לא מה שהצעתי לו
    כשאני מנחית את הטיסן שלי הוא מרגיש נשיקה רכה מהרצפה.

    התכוונתי לכך שכשהטיסן בגובה מטר הוא "בשל" להרמת אף אל מעט מעל לקו האופק ולא לרמת ההזדקרות. אם האף יהיה מתחת לקו האופק בנקודה זו הגלגל הקידמי הוא זה שיכנס ראשון באדמה ועלול להשבר ולהקפיץ את הטיסן חזרה למעלה.
    ----------------------------------------------------
    If you want a job done right - do it yourself
    ----------------------------------------------------
    if you can't do it yourself, buy ARF

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    ברור לי למה התכוונת. אבל לא זה מה שכתבת.
    קרא שוב את הסיום בתגובתך, בעיניים של צופה מהצד, וראה מה האחר מבין מדבריך. קל וחומר מטיס בשלב ראשוני שענין הנחיתה עדיין לא ברור לו כל צרכו.

    ולצביקה, לדעתי אתה טועה בחשיבתך שאין צורך למהר ללמוד איך לבצע נחיתות מושלמות.
    כל נחיתה גרועה גורמת נזק לטיסן ומעכירה את רוחך. כדאי וגם רצוי שתחזור הביתה מהמנחת שמח וטוב לב. לשם כך דרושים מדריך טוב ואימונים.
    בהצלחה

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    כדאי וגם רצוי שתחזור הביתה מהמנחת שמח וטוב לב. לשם כך דרושים מדריך טוב ואימונים.

    זה כבר יש לו.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    13
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .

    את הכי טוב ........

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •