שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

נושא: גיירו למטיסים מתחילים.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    193
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל גיירו למטיסים מתחילים.

    שלום לכולם,

    אני חדש בתחום,בשלבים הראשונים של לימוד הטסה.

    האם גיירו יכול לעזור בהתחלת הלימוד ? כאשר הוא מותקן על המאזנות הטיסן תמיד יהיה מאוזן(ציר גילגול), או אולי מייצב כיוון ? גובה ?

    לכאורה זה נראה פתרון אולטימטיבי,אם מסתבכים או לא רואים מצב טיסן עוזבים סטיקים והכל מסתדר ומתיישר.תקנו אותי אם אני טועה.

    אשמח לדעתכם. כמו כן להמלצות איפה עדיף להתקין אם בכלל.

    הרצתי חיפוש באתר לא מצאתי חומר...לינקים בנושא זה יתקבלו בברכה.גם ורצוי באנגלית.

    בתודה מראש.
    ארז.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גיירו למטיסים מתחילים.

    יכול לעזור בוודאי, אבל למה לך? לדעתי בשלבים הראשונים אתה צריך ל"להרגיש" את הטיסן ולא לתת לג'יירו לעשות את העבודה במקומך אם אתה מנסה להימנע ממדריך אז אני לא ממליץ
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גיירו למטיסים מתחילים.

    אתה טועה .
    אם עוזבים סטיקים והמצב בהטיה הגיירו ישמור אותו באותה ההטיה גם אם הטיסן ירצה להתיישר בגלל תכונות האוירודינמיות שלו הגיירו ישמור אותו בהטיה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גיירו למטיסים מתחילים.

    PA או FMA הם לא גיירוים אלו מערכות ייצוב

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גיירו למטיסים מתחילים.

    תפקידו של הג'יירו, או בשמו המלא RATE GYRO הוא לרסן תנודות של כלי הטיס שנגרמו שלא כתוצאה מפקודת מטיס, בעיקר משבי רוח שמפילים אף או מגלגלים את הטיסן פתאום. הוא עובד פרופורציונלית לגודל ההפרעה. כלומר אם כנף ימין תיפול ותתחיל להתגלגל ימינה חזק, המאזנות יפעלו בהתאם בכדי לייצב אותך בחזרה. בד"כ המערכת מגיבה מספיק מהר כך שמבחינתך הטיסן טס יציב מאוד (לפחות על הציר שעליו הג'יירו שומר. כל ציר חייב ג'יירו משלו). כמו כן הג'יירו עובד על תאוצות זוויתיות, כלומר שינוי המהירות הזוויתית של הכלי. לכן אם הכלי מגלגל במהירות קבועה, הג'יירו לא יתקן.
    אבל, ג'יירו לא יעזור לך אם הטיסן יהיה הפוך, או שסתם במקרה תתבלבל בין ימין לשמאל ותפנה לתוך הרצפה.... , שאלה הן לרוב הטעויות הבסיסיות של מתחילים....
    בכל מקרה, בתור התחלה הייתי ממליץ לך להתאמן המון על סימולטור בשביל לרכוש אינטואיציה ולהבין מה התפקיד של כל סטיק ואיך טיסן מתנהג כשהוא טס אליך או ממך וכו', גם המראות ונחיתות אפשריות אבל זה פחות מדמה את המציאות. אחרי שתבין איך הכל עובד אז תבקש ממישהו שיעזור לך בהטסות הראשונות.

    יש מערכות ייצוב אקטיביות, כמו ה CO PILOT של פוטאבה, שאין להם ג'יירו אלא חיישנים של אינפרא אדום, המערכת יודעת מה האורינטצייה של הכלי, ובהתאם אליה מתקנת אותו לטיסה ישרה וזאת בהנחה שאתה עוזב את הסטיקים. בד"כ לא צריך מערכת כזאת היות ורוב האנשים קולטים די מהר מה הולך. היא יכולה גם לשמש לייצוב בשביל FPV או טייסים אוטומטים שונים.
    גיא.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    193
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גיירו למטיסים מתחילים.

    תודה על התגובות.השכלתי.
    יותר "נכון" ללמוד דרך מדריך.
    אם כל המתלמדים היו לומדים דרך סימולטור ומדריך...פרנסתם של משפחות שלמות בישראל היתה נפגעת...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •