שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: שאלה על צריכת זרם של מנועי ברשלס

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה על צריכת זרם של מנועי ברשלס

    האם המנגינה שמפיק הבקר והברקס גוזלים הרבה זרם ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על צריכת זרם של מנועי ברשלס

    לא, למה?
    ובהרחבה, המנגינה היא משחק בתדר שמע בין הסלילים למגנטים שיוצרת אפקט של רמקול.
    הברקס סה"כ יוצר מצב של קצר על הדקי המנוע בכדי לגרום ל"בזבוז" האנרגיה הנוצרת עקב סיבוב המנוע ע"י הרוח שמניעה את הפרופלר.
    בשני המקרים הנ"ל צריכת הזרם היא אפסית.

    ואולי אני טועה, בזמן האחרון אני לא מאמין לעצמי...
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על צריכת זרם של מנועי ברשלס

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    לא, למה?
    ובהרחבה, המנגינה היא משחק בתדר שמע בין הסלילים למגנטים שיוצרת אפקט של רמקול.
    הברקס סה"כ יוצר מצב של קצר על הדקי המנוע בכדי לגרום ל"בזבוז" האנרגיה הנוצרת עקב סיבוב המנוע ע"י הרוח שמניעה את הפרופלר.
    בשני המקרים הנ"ל צריכת הזרם היא אפסית.

    ואולי אני טועה, בזמן האחרון אני לא מאמין לעצמי...
    אתה צודק - כלומר אתה טועה - הברקס זה הזרמת DC - ואיך תבדוק - תפעיל הברקס ובסיבוב מאוד איטי .בשיטת הקצר לא מרגיש שום בלימה - השיטה עובדת רק כשיש תנועה משמעותית - ובשיטת הזרמת הDC פשוט יש משיכה בין הסלילים למגנטים.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על צריכת זרם של מנועי ברשלס

    ציטוט נכתב במקור על ידי dani2002 צפיה בהודעה
    אתה צודק - כלומר אתה טועה - הברקס זה הזרמת DC - ואיך תבדוק - תפעיל הברקס ובסיבוב מאוד איטי .בשיטת הקצר לא מרגיש שום בלימה - השיטה עובדת רק כשיש תנועה משמעותית - ובשיטת הזרמת הDC פשוט יש משיכה בין הסלילים למגנטים.
    היות ואתה מסכים-חולק אני מניח שיתכן בהחלט שאתה צודק.
    לדעתי תמצא הבדלים בין הבקרים השונים בשיטת היישום, שווה בדיקה עם מד זרם....
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    1,467
    תודה!
    21
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על צריכת זרם של מנועי ברשלס

    שרון זה ממש מתחת לחגורה !!
    אז אני אוהב את המנגינה של האוטו גלידה בבקר שלי אז מה..

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על צריכת זרם של מנועי ברשלס

    כפי שאני מכיר את מנגנון הברקס בוגל צודק. כאשר הפרופ מסתובב כמו תחנת רוח הוא מייצר מתח על ההדקים שלו לפי ה-KV של המנוע. קיצור ההדקים של המנוע ע"י הטרנזיסטורים של בקר המהירות לא מאפשר למנוע להרים את מתח ההדקים ו"מקשה" על סיבובו.

    דני, זרם DC אינו הפתרון כיוון שהיה שורף את המנוע מיידית. ניתן להחזיק את המנוע ע"י הזרמת זרם AC על גבי זוג סלילים של המנוע בדומה למנוע STEPPER אך מנועי בראשלס מתחממים מהר מאד במצב עבודה זה.

    שחר

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על צריכת זרם של מנועי ברשלס

    ציטוט נכתב במקור על ידי ShaharBD צפיה בהודעה
    כפי שאני מכיר את מנגנון הברקס בוגל צודק. כאשר הפרופ מסתובב כמו תחנת רוח הוא מייצר מתח על ההדקים שלו לפי ה-KV של המנוע. קיצור ההדקים של המנוע ע"י הטרנזיסטורים של בקר המהירות לא מאפשר למנוע להרים את מתח ההדקים ו"מקשה" על סיבובו.

    דני, זרם DC אינו הפתרון כיוון שהיה שורף את המנוע מיידית. ניתן להחזיק את המנוע ע"י הזרמת זרם AC על גבי זוג סלילים של המנוע בדומה למנוע STEPPER אך מנועי בראשלס מתחממים מהר מאד במצב עבודה זה.

    שחר
    יתכן והזרם הוא AC וןזה ממש לא משנה כי הוא מוגבל ע"י המעגל ולא ע"י עכבת הסליל.
    בכל אופן אני די משוכנע שזה הזרמת זרם ולא קצר על הסלילים. (אגב - יש גם כוון דרגות חוזק הבלימה בבקרים - מה שמרמז על הזרמת זרם - למרות שתוכל לחשוב שזה שינוי התנגדות הקיצור על פני הסלילים)
    יום אחד אני או אתה נבדוק העניין ונפרסם התוצאות.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על צריכת זרם של מנועי ברשלס

    ציטוט נכתב במקור על ידי ShaharBD צפיה בהודעה
    כפי שאני מכיר את מנגנון הברקס בוגל צודק. כאשר הפרופ מסתובב כמו תחנת רוח הוא מייצר מתח על ההדקים שלו לפי ה-KV של המנוע. קיצור ההדקים של המנוע ע"י הטרנזיסטורים של בקר המהירות לא מאפשר למנוע להרים את מתח ההדקים ו"מקשה" על סיבובו.

    שחר
    דני, זרם DC אינו הפתרון כיוון שהיה שורף את המנוע מיידית. ניתן להחזיק את המנוע ע"י הזרמת זרם AC על גבי זוג סלילים של המנוע בדומה למנוע STEPPER אך מנועי בראשלס מתחממים מהר מאד במצב עבודה זה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •