שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 56

נושא: Tripcopter - קל וזול.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    עומר
    הודעות
    738
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Tripcopter - קל וזול.

    במקרה נתקלתי בשירשור הבא:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1142429

    והשירשור המקורי:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=959593

    ובקצרה בעברית, מדובר במסוק בעל 3 פרופלורים, שכל אחד נמצא ב120 מעלות ויוצר את מה שמדמה עקרון פעולה של SWASHPLATE במסוקים.
    על אחד המנועים (האחורי), יש סרוו שבעצם שולט בציר הYAW (הגה כיוון-RUDDER)

    כדי לבנות אותו נדרש ידע דיי בסיסי בבנייה וכלים נורא פשוטים, אפשר לבנות את המרכב מעץ אלומיניום וכו', הוא דורש אלק' זולה ובסיסית.

    שמתי לב באמת שמוצרים מסויימים מהסיני נעלמו להם מאוד מאוד מהר ואני מאמין שיש קשר ישיר כי יש הסתערות על הפתרון המגניב הזה.

    מה שנדרש בגדול הוא:
    3 בקרי מהירות - 25-30A
    3 מנועים בטווח של 600-1000KV וכמובן שיהיו קלי משקל ככל האפשר ושיוכלו לתת את ההספק הנדרש.

    4 ג'יירויים, 3 לפעולות המנוע, ו1 לציר הYAW.

    הרבה קונקטורים 3.5MM PQ (10-20(

    3 פרופים של GWS SF

    כמובן מערכת שלט שתומכת CCPM

    מעבר לזה נדרש ציוד שקרוב לוודאי יש לכם בבית, כמו סוללת 3 תאים 2200מא, תכנת לבקר.

    סה"כ מה שנראה כסטאפ של 150-250$ תלוי איזה מהרכיבים הנ"ל יש לכם בבית.

    רציתי כבר להזמין סט לאחד כזה אבל אין לסיני כמעט שום דבר במלאי שהינו רכיב הכרחי..



    סרטון קצרצר:


    הדבר הזה דיי מרשים בהתחשב בעובדה שהוא זול מאוד מהQUADCOPTER למיניהם ועוד כל מיני פתרונות יקרים, וגם נראה יציב.

    מהקריאה הקצרצרה שעשיתי, כל הרוטורים מסתובבים באותו הכיוון, עוד לא חשבתי לעומק איך זה עובד אבל ממס' רב של סירטונים שכבר הספקתי לראות קל להבחין כי זה עובד, אני בטוח שניתן לשפר את זה עוד באמצעים זולים.

    אני כרגע מתלבט איזה גיירו לבחור, כמובן זול ויעיל ככל האפשר.

    אני ישאיר לשירשור לעשות את שלו.
    נערך לאחרונה על ידי crazyguy; 30-11-2009 בשעה 09:39:22.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    מרשים מאוד

    אין ספק שזו אחת מהלטפורמות היותר מוצלחות לצורכי צילום

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    כשאני אסיים את הדברים שאני עובד עליהם כרגע נראה לי שאני ילך על זה.

    זה נראה ממש מגניב!

    לפי מה שאני רואה הוא שם ג'ירויים סיניים זולים מה שמוזיל את עלות הבניה כי הג'ירויים זה בעצם הדבר הכי יקר פה...*

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    מדליק!
    לגבי הג'ירו בדוק את אופציית הTELBEE אופציה זולה עם דיווחים של תוצאות טובות (במסוקים)
    .Itay.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    אני כמובן חסיד של QUAD אבל ניתן לראות דיונים מעניינים בפורום http://www.rcgroups.com/multi-rotor-helis-200/

    בכל מקרה לא תצא בפחות מכמה מאות דולרים טובים לכלי סביר. אני ממליץ להסתכל בדיון על QuadPowered.

    דרור

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    עומר
    הודעות
    738
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    דרור אתה יכול להסביר למה פחות מכמה מאות דולרים למשהו סביר?

    לי זה נראה כי דווקא הTRICOPTER עם הפתרונות הזולים (ג'יירוים סיניים)
    טס מצויין ואנשים מדווחים תוצאות מרשימות.

    הזמנתי 3 סרווים TELEBEE (איך הם?)
    ואחד של איסקיי הרגיל (לא HH)
    שהוא נדרש לציר הYAW (מישהו יכול להסביר למה בקצרה נדרש סרוו שלא שומר זנב?)

    אגב מנוע הזמנתי משהו שונה מההמלצות מכיוון שכל ההמלצות נוגעות לגבי מנועים בצורת פעמון שרובם נהרסים מהר מאוד (המיסב שלהם) ודורשים תחזוקה של שימון המיסבים הקיימים לפחות.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    אשקלון
    הודעות
    101
    תודה!
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    זה נראה הכי טוב בגלל החופה.

    אתם חושבים שבלי הג'ירואים זה יהיה קשה להטסה. (לא יציב בכלל )

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    גיא,
    יופי של פרוייקט.
    גם לי מתחשק, הבעיה שזה ללא כנף קבוע ואני אפילו לא יודע מה זה CCPM, לוקחים חיסונים נגד זה? יש לי את זה בשלט?
    מסוקיציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,167
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    CCPM זה מיקס לשליטה על שלושה-ארבעה סרווים/מנועים כך שהם עובדים במקביל אך לא בהכרח בעוצמה שווה בכל רגע נתון. (נראה לי שסיבכתי את הסיפור... מקווה וזה טיפונת ברור)

    אם לשלט שלך יש אופציה של הגדרת מסוק, הוא תומך בCCPM.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    גיא,
    יופי של פרוייקט.
    נכון.
    גם לי מתחשק, הבעיה שזה ללא כנף קבוע ואני אפילו לא יודע מה זה CCPM,
    אותי מפתיע איך בכלל ידעת להגיד את המילה הזאת - זו כבר התקדמות ענקית
    לוקחים חיסונים נגד זה?
    יש חיסון, הוא הוכח כלא יעיל.
    יש לי את זה בשלט?
    כן.
    מסוקיציק
    יאללה איציק.
    אתה בזמן האחרון יותר מדי פוזל לכיוון כנף סובבת,
    תפסיק את היסורים אחת ולתמיד - תודה שטעית כל השנים וקנה כבר מסוק !!!

    אורי

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    מעניין ומרשים.

    מעניין אם מישהוא חשב פעם לשתול כנף או כנפיים עם פרופיל שמאפשר עילוי כך שבתנועת הקופטר אפשר יהיה לנצל את העילוי ולהרוויח אנרגיה, ובריחוף במקום הכנפיים יהיו ניצבות לקרקע כך שלא יגרמו לגרר מיותר.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי crazyguy צפיה בהודעה
    דרור אתה יכול להסביר למה פחות מכמה מאות דולרים למשהו סביר?

    לי זה נראה כי דווקא הTRICOPTER עם הפתרונות הזולים (ג'יירוים סיניים)
    טס מצויין ואנשים מדווחים תוצאות מרשימות.

    הזמנתי 3 סרווים TELEBEE (איך הם?)
    ואחד של איסקיי הרגיל (לא HH)
    שהוא נדרש לציר הYAW (מישהו יכול להסביר למה בקצרה נדרש סרוו שלא שומר זנב?)

    אגב מנוע הזמנתי משהו שונה מההמלצות מכיוון שכל ההמלצות נוגעות לגבי מנועים בצורת פעמון שרובם נהרסים מהר מאוד (המיסב שלהם) ודורשים תחזוקה של שימון המיסבים הקיימים לפחות.
    אז איזה מנועים הזמנת?
    כי גם אני לא הכי היתלהבתי מהמנועים שהם נתנו בקישור...

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי crazyguy צפיה בהודעה
    דרור אתה יכול להסביר למה פחות מכמה מאות דולרים למשהו סביר?
    זה הרושם שקיבלתי ממעקב די צמוד אחר הפורומים האמריקאיים במהלך פיתוח הפרוייקט שלי. לפחות לגבי QUAD תביא בחשבון לוח בקרה (200-400 דולר) שכולל מחשב וחיישני ג'ירו ותאוצה, בקרי מנוע, מנועים, פרופלורים, סוללה, מקלט, ורכיבים מכניים (צינורות וכו'). אם תבנה משהו סביר (כלומר טס יציב וקל לשליטה) בפחות מזה אשמח לדעת


  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    לא ממש ברור לי למה צריך CCPM

    פרט לבעיית דריכת בקרי המהירות.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    עומר
    הודעות
    738
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    דרור הQUAD שפירסמת נראה מרשים! (שלך במקרה? )

    המנוע שהזמנתי:
    http://cgi.ebay.com/RC-750KV-Outrunn...item19b5615568

    אני לא יודע להגיד אם הוא יתאים ויעמוד בהספקים הנדרשים (כתוב שעד 90W)
    אני חושב שאני טיפה יחרוג מההמלצות, מה שכן הוא קל משקל, מבחינת KV הוא מתאים, והבנייה שלו נראית יותר לעניין מהמנועים שהמליצו עליהם בשירשור ההוא עד כה וזכור לי לטובה המנועים שנמכרים דרך RCTIMER, אז בשביל סיכון של 130 ש"ח אני אנסה.

    יוסי נתקלתי במשהו מעניין בהקשר של כנף\פרופיל אם כי זה לא בדיוק הדבר אבל מזכיר:
    http://www.gressaero.com/evader2a1.html

    בתור התחלה אם תיהיה הצלחה אפילו קטנה בלהצליח לייצב את הTRICOPTER אני מאוד מעוניין להרחיב אותו לתצורת 6 פרופלורים כאשר כל זוג פרופלורים נמצאים אחד מעל השני ומיותר לציין כי השני יעבוד בכיוון ההפוך כדי לבטל את זה שמעליו.

    קראתי כי ניסו שימוש במערכות כמו FLYMENTOR לייצוב וAP2000 למיקס ONBOARD של CCPM ואפשר לשלב לו את החיישן של FMA COPILOT, ועוד מס' נסיונות של מוצרים שקיימים בשוק חלקם עם הצלחה חלקם ללא וחלקם חלקית.

    סרטון מעניין:


    ויש את המרכב הזה שנמכר בזול (75$)
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1130341
    למי שאין כוח לבנות אחד.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    עומר
    הודעות
    738
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    אגב, עד כה גם נראה שכל מי שבוחר לבנות את הTRICOPTER הוא משום מה בעל תקציב דל,
    למה אני אומר את זה?
    כי עד כה נתקלתי בבקרים סיניים זולים שלא מספקים רזולוציה כנראה מספיק גדולה שתיהיה רגישה יותר לג'יירויים (האם יש אמת בדבריי בהקשר הזה?)

    ויגאל איזה דרך אחרת יש אם לא CCPM? כל זרוע נמצאת ב120 עוקבת לאחרת (בדיוק כמו CCPM)
    זרוע אחת שעליה יש גם סרוו שמוקדש לביצוע סיבוב על ציר הYAW והיא הזרוע האחורית, וה2 הקידמיות משמשות כחזית של הכלי, ככה שהתנוע זהה לSWASHPLATE של מסוק.

    באמצעות מיקסים ניתן להגיע לאותה תוצאה?

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    על פניו נראה לי שאפשר לממש בלי CCPM וגם ה 120 מעלות זה מלאכותי ושרירותי לגמרי .

    בכל אופן לאחר מחשבה קצרה אני מתכוון לבנות tCopter


    ובמקרה הגרוע למקם את הגיירוים בזווית האפורה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	tri.JPG‏ 
Views:	79 
Size:	4.2 קילובייט 
ID:	17049  

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    עומר
    הודעות
    738
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    FMkit (פיטר) בנה מבנה בדיוק כמו שציירת (בצורת T)
    אבל עם חיישני תאוצה משל עצמו (או קריאת גיירו אנלוגי והמרה ע"י תוכנה\חומרה שלו)

    החסרון שאני רואה כאן הוא שבעצם מיקום הרכיבים שלך נעשה בנקודת החיבור של הT, כאשר האידיאל הוא שרוב המשקל של המבנה נמצא במרכז ה"מעגל" שהוא בעצם אם אני לא טועה גם מרכז הכובד של הכלי.
    ככל שמיקום הרכיבים יהיה קרוב למרכז הכובד כך תשתפר השליטה בכלי (ככה מספרים לאחר נסיון)
    זאת אומרת העדיפות היא לשמור על הזרועות קלות ככל האפשר.

    בתכנון שאתה מציג נראה כי הכלי יטוס עם נטייה חריפה לקדימה, ויכול להיות שניתן לייצב את זה אבל כשהכלי יהיה באוויר יראו נטייה של כמה מעלות קדימה (הכל בתאוריה)

    לגבי מיקום הג'יירויים כדי לנצל את המקסימום אפקטיביות נראה לי שבאמת כדאי לשים אותם על אותו הציר שיוצא מכיוון המרכז (שהוא גם מרכז הכובד)

    נערך לאחרונה על ידי crazyguy; 30-11-2009 בשעה 10:33:01.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    מרכז הכובד צריך להיות בנקודת השקול של הדחף .

    אגב אם מרכז הכובד יהיה במקום אחר מה שיקרה הוא שחוג הבקרה (במקרה זה הגיירוים) יפעילו את המנועים כך ששקול כוח הדחף יהיה בנקודה האחרת.
    במילים פשוטות אם המשקל יהיה קדימה אז המנועים הקדמיים יעבדו חזק יותר.
    נערך לאחרונה על ידי igalr; 30-11-2009 בשעה 16:38:47.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,167
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    מעניין ומרשים.

    מעניין אם מישהוא חשב פעם לשתול כנף או כנפיים עם פרופיל שמאפשר עילוי כך שבתנועת הקופטר אפשר יהיה לנצל את העילוי ולהרוויח אנרגיה, ובריחוף במקום הכנפיים יהיו ניצבות לקרקע כך שלא יגרמו לגרר מיותר.
    רעיון יפה. אני משער שזה לא בוצע עד כה בגלל שלתזמן את זה כך שזה יהיה יעיל יכול להיות כמעט בלתי אפשרי.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי crazyguy צפיה בהודעה
    דרור הQUAD שפירסמת נראה מרשים! (שלך במקרה? )

    המנוע שהזמנתי:
    http://cgi.ebay.com/RC-750KV-Outrunn...item19b5615568

    אני לא יודע להגיד אם הוא יתאים ויעמוד בהספקים הנדרשים (כתוב שעד 90W)
    אני חושב שאני טיפה יחרוג מההמלצות, מה שכן הוא קל משקל, מבחינת KV הוא מתאים, והבנייה שלו נראית יותר לעניין מהמנועים שהמליצו עליהם בשירשור ההוא עד כה וזכור לי לטובה המנועים שנמכרים דרך RCTIMER, אז בשביל סיכון של 130 ש"ח אני אנסה.

    יוסי נתקלתי במשהו מעניין בהקשר של כנף\פרופיל אם כי זה לא בדיוק הדבר אבל מזכיר:
    http://www.gressaero.com/evader2a1.html

    בתור התחלה אם תיהיה הצלחה אפילו קטנה בלהצליח לייצב את הTRICOPTER אני מאוד מעוניין להרחיב אותו לתצורת 6 פרופלורים כאשר כל זוג פרופלורים נמצאים אחד מעל השני ומיותר לציין כי השני יעבוד בכיוון ההפוך כדי לבטל את זה שמעליו.

    קראתי כי ניסו שימוש במערכות כמו FLYMENTOR לייצוב וAP2000 למיקס ONBOARD של CCPM ואפשר לשלב לו את החיישן של FMA COPILOT, ועוד מס' נסיונות של מוצרים שקיימים בשוק חלקם עם הצלחה חלקם ללא וחלקם חלקית.

    סרטון מעניין:


    ויש את המרכב הזה שנמכר בזול (75$)
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1130341
    למי שאין כוח לבנות אחד.
    עוד מחשבות בנושא.......
    לחבר שני מנועים חזקים מקדימה שמסתובבים בכיוונים מנוגדים
    המנוע האחורי יכול להיות הרבה יותר קטן
    וכך המנועים הגדולים יותר יבטלו האחד את השני
    ואילו בקרת ההטיה של המנוע העלרוד תבטל באופן אוטו את נטיית הגלגול כתוצאה מהטורק שאף הוא יהיה קטן יותר

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    על פניו נראה לי שאפשר לממש בלי CCPM וגם ה 120 מעלות זה מלאכותי ושרירותי לגמרי .

    בכל אופן לאחר מחשבה קצרה אני מתכוון לבנות tCopter


    ובמקרה הגרוע למקם את הגיירוים בזווית האפורה.
    לדעתי אתה חושב נכון.
    זו גם התכנית שלי - כבר הוזמנו מנועים ופרופים - במבחר.
    להבנתי לא משנה הציור הסימלי של שלושת הזרועות - מה שקובע זה המרחקים בין שלושת נקודות עיגון המנוע - מרכז הכובד ומיקום הגירו וזוויתו.
    אתמול כבר הכנתי צינורות פחמן לשילדה - שיותקנו בצורת T.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    עוד מחשבות בנושא.......
    לחבר שני מנועים חזקים מקדימה שמסתובבים בכיוונים מנוגדים
    המנוע האחורי יכול להיות הרבה יותר קטן
    וכך המנועים הגדולים יותר יבטלו האחד את השני
    ואילו בקרת ההטיה של המנוע העלרוד תבטל באופן אוטו את נטיית הגלגול כתוצאה מהטורק שאף הוא יהיה קטן יותר
    זה יסבך את העבודה עם ה-CCPM
    כל הרעיון הוא ניצול הCCPM והמיחשוב במשדר - זה מה שעושה את העסק לפשוט - ועל מנת לשמרו פשוט - שלושה מנועים שווים עם שלושה פרופים שווים במרחקים שווים ממרכז הכבד - מה שלא מונע שילדת T וכל הציוד בנקודה הדמיונית של מרכז המשולש - ובהתאם גם הגירואים.
    כמובן שאם מוצאים פרופ אחד הפוך (פושר אבל זהה) זה ישפר
    חשוב פרופים קלי משקל ע"מ לאפשר שינויי סל"ד מהירים.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    למה בכלל צריך CCPM ?

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Tripcopter - קל וזול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    למה בכלל צריך CCPM ?
    כי ככה אתה שולט על הכלי. רק במקום לסנכרן בין סרוואים המשנים את ה-pitch בלהבים, כאן אתה משנה את מהירות כל אחד מהמנועים. לדוגמא, תנועה של המצערת/קולקטיב למעלה: ב-CCPM רגיל היתה מזיזה את כל הסרוואים למעלה וגורמת למסוק לטפס. בקרה הזה - אותו אפקט, כל המנועים מסתובבים יותר מהר והכלי מטפס. אותו דבר עם כל הכיוונים האחרים - רק תתרגם - למעלה בסרוו=יותר כח למנוע, למטה בסרוו=פחות כוח למנוע.
    מקווה שהסברתי...
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •