האם ניתן לראות את קיבולת הסוללה בטעינה או לאחריה?
לדוגמא: סוללה של 2200 mAh האם היא באמת בקיבולת הזו.
האם ניתן לראות את קיבולת הסוללה בטעינה או לאחריה?
לדוגמא: סוללה של 2200 mAh האם היא באמת בקיבולת הזו.
מופיע לך כמה נכנס או יצא בצד ימין למטה.
צריך לפרוק אותה למתח מינימאלי מותר, ואז לטעון אותה שוב טעינה מלאה.
שם לב שחשוב לפרוק בצורה מאוזנת.
אם אתה משתמש ב- ACCUCELL המטען לא פורק באופן מאוזן.
פעם לא מזמן שאלתי מלא מלא שאלות כאלה בדיוק, אז אני ארכז לך את התשובות:
(אל תתפסו אותי על סמנטיקה, מה שחשוב כרגע זה לא להרוס או לשרוף סוללות)
1. אתה צריך קודם לטעון את הסוללות שלך עד הסוף. אם הסוללות שלך הן 2200mAh אז אתה מכוון במטען על 2.2A כדי לטעון בקצב של C1.
C מייצג מכפלה, כלומר סוללה של 25C יכולה לתת פי 25 מהאמפר שרשום עליה.
2. חבר את הסוללות לכלי התעופה שלך ומדוד בדיוק בדיוק 3 דקות של הפעלה, בעוצמה שאתה מתכוון להשתמש בה.
3. חבר את הסוללה שוב למטען, והפעם בזמן הטעינה תסתכל על המספרים שרצים מצד ימין למטה, מה שנקרא CHARGED CAPACITY
4. אחרי שהסתיימה הטעינה קח את המספר שהמטען הגיע אליו וחלק ב3.
עכשיו אתה יודע כמה mAh הטיסן שלך מנצל בכל דקה.
5. אתה צריך להשתדל להשתמש במקסימום 80% מהסוללה, אז אם יש לך 2200mAh אתה רוצה להגיע מקסימום ל1760. תעשה חישוב כמה דקות זה ותתחיל למדוד זמן שלא לעבור אותן.
6. מצטער אם את כל זה אתה יודע כבר, ורק רצית לדעת לגבי המטען.
7. מה אתה עוד עושה פה, יום שישי היום, לך להטיס!
אייל, תודה אעשה את הבדיקות הנ"ל אבל אני רציתי לדעת עם מה באמת הקיבולת של הסוללות. האם שכתוב 2200 היא באמת 2200.
יוסי, פריקה למתח מינימאלי מותר זה ע"י פונקציית ה- DISCHARGE או STORAGE? (אנ מניח שהראשון...).
הדיסצ׳ארג׳ פורק את הסוללה עד למינימום האפשרי בלי שהיא תתקלקל. הסטורג׳ מאזן אותה במצב של 50% מהקיבולת למטרת איכסון.
כשאתה טוען אתה יכול גם במצב צ׳ארג׳ וגם במצב בלאנס, שמתי לב שזה לוקח אותו הזמן.
אני טוען ב- FAST שהוא גם מאזן.