שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

נושא: כיוון עדין למרכז הכובד

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כיוון עדין למרכז הכובד

    ישנה דרך לכוון במדוייק את מרכז הכובד תוך כדי הטסה , צלילה וכו'
    מי מכיר את הדרך הזאת?
    דרימר, מחכה למוצא פיך
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    אולי זה יעזור לך:
    http://www.planesandmodels.co.il/article_74/
    הקם להשכימך, השכם להורגו.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    אזן אתו עד לכי דיוק שאפשא להגיע אליו על הקרקע. תקזז ותראה שהטיסן טס ישר בגלישה בלי תיקונים פחות או יותר
    כשאתה בגובה רב צלול ב 45 מעלות למשך שניה-שתיים ועזוב סטיקים ותראה איך הוא מתנהג..
    מישהו יודע את ההמשך? מה זה אומר אם הוא מרים אף או ממשיך לצלול? איך הוא צריך להתנהג?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    אני אני אני!!

    אחרי הצלילה ב45 מעלות המצב האידיאלי כשתעזוב סטיקים הוא טיסה אופקית...
    יש פרסים??
    .Itay.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    זכית בטיסת FPV יוקרתית בשמי הארץ (כמו שאציק אוהב להגיד)
    טיסה אופקית.. זה מספיק קרוב אבל האידיאלי זה שהמטוס ישאף להתיישר לגלישה.. אבל מה זה אומר אם הוא מרים אף ל"סטול" או ממשיך לצלול בצורה חריפה יותר? מה צריך לתקן באיזה מצב?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    אני מנחש:
    המשך צלילה-מרכז כובד קדמי מדי
    סטול-מרכז כובד אחורי מדי
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    אני מנחש:
    המשך צלילה-מרכז כובד קדמי מדי
    סטול-מרכז כובד אחורי מדי
    בהנחה שהטיסן מקוזז לטיסה אופקית במהירות X , אזי בצלילה כשמהירות עולה על מהירות X השפעת קיזוז הגה הגובה גדלה ולכן אם הטיסן לאחר הצלילה ושיחרור הסטיקים נוסק חזק מעלה, כנראה קוזז למהירות X עם הרבה UP ומרכז כובדו קידמי.

    אם לאחר צלילה ושחרור סטיקים לוקח לטיסן / דאון מספר שניות (כשלוש שניות ..) להתיישר לישרה ואופקית - אתם מסודרים.
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    בדיוק כמו ש Observer אמר
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    הסוגיה הובנה
    אם יש למישהו עוד משהו להוסיף, זה ידבר עכשיו או יידום לנצח
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,167
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    הסוגיה הובנה
    אם יש למישהו עוד משהו להוסיף, זה ידבר עכשיו או יידום לנצח
    במידה ואני קופץ באויר ותמיד נופל על הפנים, האם הדבר אומר שיש לי מרכז כובד גבוה או רגלים עקומות ?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    זה תלוי.. אם אתה מחזיק את הסטיק שלך כשאתה קופץ.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    למי שזוכר, בהרצאות של ישראל אופק הוא הסביר את התהליך, וגם במאמר אחר שקראתי של דר" דארלה המפורסם:
    ביום בלי רוח, סוגרים מנוע, מקזזים בשלט לטיסה אופקית, ואז נותנים דאון עם הסטיקים לצלילה של 45 מעלות ועוזבים סטיקים, אם הטיסן ממשיך לצלול ב-45 מעלות (כל הזמן) אז מרכז הכובד נכון, אם הוא צולל ביותר מ-45 מעלות אז מרכז הכובד אחורי, אם הוא מרים אף מרכז הכובד קידמי.
    ז"א מרכז כובד אחורי מוריד אף, קידמי מרים אף. זה כאילו ההפך ממה שההגיון שלנו נוטה לחשוב. ההסבר לזה הוא שמרכז כובד קדמי מגביר את מהירות הטיסן, ובגלל זרימת האויר המוגברת על הכנפיים נוצר עילויי מוגבר עליהם והם גורמות לטיסן להרים אף ואפילו לחזור למצב טיסה ישר.
    במרכז כובד אחורי הכל הפוך.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    אחרי צלילה של 45 מעלות היציבות הטבעית אמורה לנסות "ליישר" אותו עד לכדי גלישה לאט מאוד כתוצאה מהמהירות. אני טועה?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    כבר נבהלתי מצד שני לרגע היו לי מלא תירוצים
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    אגב, אני מוסיף חידה לשרשור המעניין הזה.
    מה צריך לעשות לדאונים מהירים דוגמה הוטליינרים F5B או F3B שהם מאוזנים מצויין מבחינת CG אבל בצלילה רצחנית עדין מנסים להרים אף כתוצאה מהמהירות העצומה? (200 קמ"ש)
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    אחרי צלילה של 45 מעלות היציבות הטבעית אמורה לנסות "ליישר" אותו עד לכדי גלישה לאט מאוד כתוצאה מהמהירות. אני טועה?
    נכון,טעות שלי, במרכז כובד נכון הוא יתיישר לבד. באחורי הוא ימשיך ב-45 מעלות, בקידמי הוא יעלה אף.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    אגב, אני מוסיף חידה לשרשור המעניין הזה.
    מה צריך לעשות לדאונים מהירים דוגמה הוטליינרים F5B או F3B שהם מאוזנים מצויין מבחינת CG אבל בצלילה רצחנית עדין מנסים להרים אף כתוצאה מהמהירות העצומה? (200 קמ"ש)
    נכון לבצע את הבדיקה כאשר המנוע כבוי והטיסן במצב דאיה כשהוא מקוזז ודואה אופקית, והמנוע יהיה כבויי גם בזמן הצליללה, כך שהמנוע לא יגביר מהירות, כי אם המנוע פועל, הבדיקה הזו לא רלוונטית.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    ללא מנוע
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    96
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    אגב, אני מוסיף חידה לשרשור המעניין הזה.
    מה צריך לעשות לדאונים מהירים דוגמה הוטליינרים F5B או F3B שהם מאוזנים מצויין מבחינת CG אבל בצלילה רצחנית עדין מנסים להרים אף כתוצאה מהמהירות העצומה? (200 קמ"ש)
    זווית הכוונה של הכנף/הגה גובה?

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    אגב, אני מוסיף חידה לשרשור המעניין הזה.
    מה צריך לעשות לדאונים מהירים דוגמה הוטליינרים F5B או F3B שהם מאוזנים מצויין מבחינת CG אבל בצלילה רצחנית עדין מנסים להרים אף כתוצאה מהמהירות העצומה? (200 קמ"ש)
    אחת הדרכים הינה העלאת מאזנות להקטנת העילוי של הכנף

    אגב, בטיסנים ממונעים הדרך המומלצת לכוון מרכז כובד הינה ע"י טיפוס וגלגול ל 45 מעלות

    כך בודקים גם יציבות כיוונית ולא רק אורכית

    מרבית היצרניות הנחשבות ממליצות על דרך זו
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 03-02-2010 בשעה 18:33:56.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    אחת הדרכים הינה העלאת מאזנות להקטנת העילוי של הכנף

    אגב, בטיסנים ממונעים הדרך המומלצת לכוון מרכז כובד הינה ע"י טיפוס וגלגול ל 45 מעלות

    כך בודקים גם יציבות כיוונית ולא רק אורכית

    מרבית הימרניות הנחשבות ממליצות על דרך זו
    אפשר תרגום קצת , או שאני מתקשה בהבנת הנקרא (אני עולה חדש)
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    הסוגיה הובנה
    אם יש למישהו עוד משהו להוסיף, זה ידבר עכשיו או יידום לנצח
    מז'תומרת ? לזה בדיוק אנו מחכים, זה כל הכיף לאמר : " זה ברור", "תמיד עושים כך" ....

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    והזוכה הוא דניאל דקל.
    יש מצב טיסה למהירות.. אחרי שהטיל (להלן ההוטליינר) מטפס, לוחצים על מפסק ועוברים למוד מהירות.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    144
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    זאת הסיבה שבמוד מהירות נותנים רפלקס לכנף? לא בגלל שזה מקטין גרר?

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,220
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון עדין למרכז הכובד

    יש לי משהוא בישביל כולם פשוט תעזנו תה טיסנים כל הקרקה לפני שמעלים לאויר כך לא תצתרכו לבלבל את BOOGLE
    הצטרף עוד היום לפורום סירות ו מפרשיות!
    www.the-rc.com
    הסרטים שלי

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •