ישנה דרך לכוון במדוייק את מרכז הכובד תוך כדי הטסה , צלילה וכו'
מי מכיר את הדרך הזאת?
דרימר, מחכה למוצא פיך
ישנה דרך לכוון במדוייק את מרכז הכובד תוך כדי הטסה , צלילה וכו'
מי מכיר את הדרך הזאת?
דרימר, מחכה למוצא פיך
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אולי זה יעזור לך:
http://www.planesandmodels.co.il/article_74/
הקם להשכימך, השכם להורגו.
אזן אתו עד לכי דיוק שאפשא להגיע אליו על הקרקע. תקזז ותראה שהטיסן טס ישר בגלישה בלי תיקונים פחות או יותר
כשאתה בגובה רב צלול ב 45 מעלות למשך שניה-שתיים ועזוב סטיקים ותראה איך הוא מתנהג..
מישהו יודע את ההמשך? מה זה אומר אם הוא מרים אף או ממשיך לצלול? איך הוא צריך להתנהג?![]()
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אני אני אני!!
אחרי הצלילה ב45 מעלות המצב האידיאלי כשתעזוב סטיקים הוא טיסה אופקית...
יש פרסים??![]()
.Itay.
זכית בטיסת FPV יוקרתית בשמי הארץ (כמו שאציק אוהב להגיד)
טיסה אופקית.. זה מספיק קרוב אבל האידיאלי זה שהמטוס ישאף להתיישר לגלישה.. אבל מה זה אומר אם הוא מרים אף ל"סטול" או ממשיך לצלול בצורה חריפה יותר? מה צריך לתקן באיזה מצב?
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אני מנחש:
המשך צלילה-מרכז כובד קדמי מדי
סטול-מרכז כובד אחורי מדי
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
בהנחה שהטיסן מקוזז לטיסה אופקית במהירות X , אזי בצלילה כשמהירות עולה על מהירות X השפעת קיזוז הגה הגובה גדלה ולכן אם הטיסן לאחר הצלילה ושיחרור הסטיקים נוסק חזק מעלה, כנראה קוזז למהירות X עם הרבה UP ומרכז כובדו קידמי.
אם לאחר צלילה ושחרור סטיקים לוקח לטיסן / דאון מספר שניות (כשלוש שניות ..) להתיישר לישרה ואופקית - אתם מסודרים.
Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes
בדיוק כמו ש Observer אמר
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
הסוגיה הובנה
אם יש למישהו עוד משהו להוסיף, זה ידבר עכשיו או יידום לנצח![]()
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
זה תלוי.. אם אתה מחזיק את הסטיק שלך כשאתה קופץ.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
למי שזוכר, בהרצאות של ישראל אופק הוא הסביר את התהליך, וגם במאמר אחר שקראתי של דר" דארלה המפורסם:
ביום בלי רוח, סוגרים מנוע, מקזזים בשלט לטיסה אופקית, ואז נותנים דאון עם הסטיקים לצלילה של 45 מעלות ועוזבים סטיקים, אם הטיסן ממשיך לצלול ב-45 מעלות (כל הזמן) אז מרכז הכובד נכון, אם הוא צולל ביותר מ-45 מעלות אז מרכז הכובד אחורי, אם הוא מרים אף מרכז הכובד קידמי.
ז"א מרכז כובד אחורי מוריד אף, קידמי מרים אף. זה כאילו ההפך ממה שההגיון שלנו נוטה לחשוב. ההסבר לזה הוא שמרכז כובד קדמי מגביר את מהירות הטיסן, ובגלל זרימת האויר המוגברת על הכנפיים נוצר עילויי מוגבר עליהם והם גורמות לטיסן להרים אף ואפילו לחזור למצב טיסה ישר.
במרכז כובד אחורי הכל הפוך.
אחרי צלילה של 45 מעלות היציבות הטבעית אמורה לנסות "ליישר" אותו עד לכדי גלישה לאט מאוד כתוצאה מהמהירות. אני טועה?
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
כבר נבהלתימצד שני לרגע היו לי מלא תירוצים
![]()
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אגב, אני מוסיף חידה לשרשור המעניין הזה.
מה צריך לעשות לדאונים מהירים דוגמה הוטליינרים F5B או F3B שהם מאוזנים מצויין מבחינת CG אבל בצלילה רצחנית עדין מנסים להרים אף כתוצאה מהמהירות העצומה? (200 קמ"ש)
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
ללא מנוע
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 03-02-2010 בשעה 18:33:56.
והזוכה הוא דניאל דקל.
יש מצב טיסה למהירות.. אחרי שהטיל (להלן ההוטליינר) מטפס, לוחצים על מפסק ועוברים למוד מהירות.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
זאת הסיבה שבמוד מהירות נותנים רפלקס לכנף? לא בגלל שזה מקטין גרר?
יש לי משהוא בישביל כולם פשוט תעזנו תה טיסנים כל הקרקה לפני שמעלים לאויר כך לא תצתרכו לבלבל את BOOGLE![]()