שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 34 מתוך 34

נושא: כוון טראקינג

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי Nlackrif צפיה בהודעה
    טוב, אז אני אנסח את תשובתי אחרת...
    טראקינג או בעברית - ניתוב להבים מבצעים רק בסל"ד מלא (מי שבוחר לעשות זאת בבית, בהצלחה...)
    כל הדברים שנאמרו פה נכונים אך הם קשורים לכיוון המסוק על הקרקע שלבסוף יוביל לניתוב כמעט מושלם (למה כמעט? כי דברים שלא ניתן להתחשב בהם על הקרקע) לבסוף זה תוצאתי וזה לא אומר שלא צריך לבדוק זאת בטיסה ראשונה לאחר כיוון.

    לא צריך מטיס מנוסה?? קשה לי לדמיין מטיס מתחיל שגם נלחם עם הריחוף וגם מנסה להבין אם יש לו פתיחה בלהבים...
    ודבר אחרון - עמית, לא כולם מכוונים מסוקים בצורה מקצועית כמוך. אז לצאת בהצהרה שלא צריך לבדוק טראקינג...לא בטוח, אך אני לא מתווכח עם חכמים ממני.



    טראקינג=עקיבה (במקרה שלנו)
    ומדוייקת ביותר האמירה שצריך לכוון טראקינג במקסימום סל"ד, לעיתים קרובות מאד אין עקיבה בסל"ד נמוך אבל בסל"ד גבוה יש עקיבה מושלמת, וזה המקום החשוב.
    אם אין לך עקיבה זהה בכל הסל"דים אינך יכול לעשות דבר על זה מלבד להחליף להבים לטובים יותר
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי Nlackrif צפיה בהודעה
    טוב, אז אני אנסח את תשובתי אחרת...
    טראקינג או בעברית - ניתוב להבים מבצעים רק בסל"ד מלא (מי שבוחר לעשות זאת בבית, בהצלחה...)
    כל הדברים שנאמרו פה נכונים אך הם קשורים לכיוון המסוק על הקרקע שלבסוף יוביל לניתוב כמעט מושלם (למה כמעט? כי דברים שלא ניתן להתחשב בהם על הקרקע) לבסוף זה תוצאתי וזה לא אומר שלא צריך לבדוק זאת בטיסה ראשונה לאחר כיוון.

    לא צריך מטיס מנוסה?? קשה לי לדמיין מטיס מתחיל שגם נלחם עם הריחוף וגם מנסה להבין אם יש לו פתיחה בלהבים...
    ודבר אחרון - עמית, לא כולם מכוונים מסוקים בצורה מקצועית כמוך. אז לצאת בהצהרה שלא צריך לבדוק טראקינג...לא בטוח, אך אני לא מתווכח עם חכמים ממני.
    לא זכור לי בדבריי שאמרתי שלא צריך לבדוק אך כן אמרתי שבבנייה נכונה וכיוון נכון ואין קשר למיקצועיות זו או אחרת אגב, תוכל להגיע ב- 99.999999% לטרקינג מושלם ממש כשתתחלי לרחף.
    אגב טרקינג זה לא ניתוב אלא "עקיבה" להב עוקבת אחרי להב..
    ואני לא מכיר משתנים נוספים חוצמאיזון הלהבים וסט אפ נכון כדי להגיע לטרקינג מושלם.
    בכל מיקרה אני אמרתי את מה שאמרתי כדי שיבין שלא צריך להיות מישהו מיקצועי מיוחד כדי לוודא שהטרקינג מבוצעים נכון.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ניר אתה צודק לגמרי.

    בדיקת טראקינג היא חיונית והכרחית, ומבוצעת אך ורק במהלך ריחוף כשהלהבים סובבים.

    אסתייג ואומר שבעולם סטרילי, בימים כתיקונם - כיוון מדוייק בשולחן העבודה, אכן יוביל למסוק עם להבים עוקבות בצורה מדוייקת. אגדיל ואומר שבעידננו אנו, הלהבים מגיעים מאוזנים כמעט באופן מוחלט וע"כ כיוון מדוייק על השולחן כמעט תמיד יוביל למצב טראקינג תקין בריחוף.

    הסיבה להסתייגות היא, כי להבים גם היום מגיעים לא תמיד מאוזנים באופן מוחלט (סטטי או דינאמי), וכתלות ביצרן הלהב הפערים הקיימים בין הלהבים לפעמים גם די גדול - מצב שמעבר ליצירת חוסר עקיבה (להלן: "TRACKING"), גם די מסוכן.

    ע"מ לייצר מצב בו לא נזדקק כמעט באופן מוחלט לבדיקת הטראקינג בריחוף עלייך לשקול ולאזן את הלהבים, להשוות את מרכזי הכובד של הלהב, ולכוון את הלהבים בצורה טובה - וגם אז ייתכן מצב של חוסר עקיבה (עקב פיתול לדוג').

    לאור האמור, אתה מבין שקודמיי צודקים וטועים באותה התשובה (תלוי מאיפה אתה מסתכל על זה), ואין תחליף לכיוון נאות מחד ולבדיקה בזמן ריחוף מאידך.

    אין קיצורי דרך - ושלא יספרו לך אחרת

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    אני לא מכיר משתנים נוספים חוצמאיזון הלהבים וסט אפ נכון כדי להגיע לטרקינג מושלם.
    קרא את תגובתי בבקשה.

    ישנם עוד מס' משתנים.

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    טראקינג=עקיבה (במקרה שלנו)
    ומדוייקת ביותר האמירה שצריך לכוון טראקינג במקסימום סל"ד, לעיתים קרובות מאד אין עקיבה בסל"ד נמוך אבל בסל"ד גבוה יש עקיבה מושלמת, וזה המקום החשוב.
    אם אין לך עקיבה זהה בכל הסל"דים אינך יכול לעשות דבר על זה מלבד להחליף להבים לטובים יותר
    אני יודע שטראקינג = עקיבה (פירוש באנגלית)
    בשפה המקצועית שרוצים לאזן ראש דינמי של מסוק משתמשים במושג, ניתוב ואיזון ראש רוטור.

    אגב אם כבר נכנסים לחודו של יוד, הטראק משתנה גם במהרויות טיסה שונות אך "בעולם התחביב" אין את הכלים המתאימים כדי לבצע את הכיוון המתאים.
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ממש אבל ממש לא נכון.


    ולא צריך לבדוק באויר.אומר לך עוד משהו.
    אם תבדוק פיטצ'ים טוב טוב בשני הלהבים ותשווה בצורה מושלמת יהיו לך טרקינג תמיד גם.
    בהצלחה
    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    לא זכור לי בדבריי שאמרתי שלא צריך לבדוק אך כן אמרתי שבבנייה .
    בקטנה אחי - לא נלך לרב
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    הרעיון הוא שהבדיקה או הכיוון תכלס לא מתבצע באויר אלא רק הביקורת לעבודה שלנו שאנו עושים בין כה בסיום עבודה הכיול של המסוק.
    להבים כבר מזמן מגיעות מאוזנות פיקס מהמיפעל ומעטים המיקרים ובחברות מכובדות שהלהבים שלהם הגיעות לא מאוזנות כך שהמישתנים שוב אינם רלוונטיים לעניינינו.
    בכל מיקרה אנו תמימי דיעים בעניין כך שזה בסדר.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    ניר אתה צודק לגמרי.

    בדיקת טראקינג היא חיונית והכרחית, ומבוצעת אך ורק במהלך ריחוף כשהלהבים סובבים.

    אסתייג ואומר שבעולם סטרילי, בימים כתיקונם - כיוון מדוייק בשולחן העבודה, אכן יוביל למסוק עם להבים עוקבות בצורה מדוייקת. אגדיל ואומר שבעידננו אנו, הלהבים מגיעים מאוזנים כמעט באופן מוחלט וע"כ כיוון מדוייק על השולחן כמעט תמיד יוביל למצב טראקינג תקין בריחוף.

    הסיבה להסתייגות היא, כי להבים גם היום מגיעים לא תמיד מאוזנים באופן מוחלט (סטטי או דינאמי), וכתלות ביצרן הלהב הפערים הקיימים בין הלהבים לפעמים גם די גדול - מצב שמעבר ליצירת חוסר עקיבה (להלן: "TRACKING"), גם די מסוכן.

    ע"מ לייצר מצב בו לא נזדקק כמעט באופן מוחלט לבדיקת הטראקינג בריחוף עלייך לשקול ולאזן את הלהבים, להשוות את מרכזי הכובד של הלהב, ולכוון את הלהבים בצורה טובה - וגם אז ייתכן מצב של חוסר עקיבה (עקב פיתול לדוג').

    לאור האמור, אתה מבין שקודמיי צודקים וטועים באותה התשובה (תלוי מאיפה אתה מסתכל על זה), ואין תחליף לכיוון נאות מחד ולבדיקה בזמן ריחוף מאידך.

    אין קיצורי דרך - ושלא יספרו לך אחרת
    +1
    מסכים ב100%, בדיקה בריחוף חיונית להשגת תוצאה סופית מושלמת וכדאי תמיד לבצע אותה.
    לרוב הלהבים מגיעות מאוזנות לחלוטין אבל יש כל כך הרבה משתנים במערכת הראש שעלולים לגרום לאי סימטריה ובמיוחד תחת עומס כולל בלהבים שמומלץ את הבדיקה הסופית לעשות באוויר.

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כוון טראקינג

    נראה לי שבסכומו של דבר כולם מסכימים שבודקים את ה Tracking כאשר המסוק באויר.

    כאשר המבצע מיומן סביר להניח שכבר במכה הראשונה הכל יהיה משביע רצון ומסקנתו היא שאפשר לכוון על שולחן העבודה. אדם פחות מנוסה יצטרך לחזור על הפעולה מספר פעמים עד שהוא יהי מנוסה.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •