בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
לא זכור לי בדבריי שאמרתי שלא צריך לבדוק אך כן אמרתי שבבנייה נכונה וכיוון נכון ואין קשר למיקצועיות זו או אחרת אגב, תוכל להגיע ב- 99.999999% לטרקינג מושלם ממש כשתתחלי לרחף.
אגב טרקינג זה לא ניתוב אלא "עקיבה" להב עוקבת אחרי להב..
ואני לא מכיר משתנים נוספים חוצמאיזון הלהבים וסט אפ נכון כדי להגיע לטרקינג מושלם.
בכל מיקרה אני אמרתי את מה שאמרתי כדי שיבין שלא צריך להיות מישהו מיקצועי מיוחד כדי לוודא שהטרקינג מבוצעים נכון.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
ניר אתה צודק לגמרי.
בדיקת טראקינג היא חיונית והכרחית, ומבוצעת אך ורק במהלך ריחוף כשהלהבים סובבים.
אסתייג ואומר שבעולם סטרילי, בימים כתיקונם - כיוון מדוייק בשולחן העבודה, אכן יוביל למסוק עם להבים עוקבות בצורה מדוייקת. אגדיל ואומר שבעידננו אנו, הלהבים מגיעים מאוזנים כמעט באופן מוחלט וע"כ כיוון מדוייק על השולחן כמעט תמיד יוביל למצב טראקינג תקין בריחוף.
הסיבה להסתייגות היא, כי להבים גם היום מגיעים לא תמיד מאוזנים באופן מוחלט (סטטי או דינאמי), וכתלות ביצרן הלהב הפערים הקיימים בין הלהבים לפעמים גם די גדול - מצב שמעבר ליצירת חוסר עקיבה (להלן: "TRACKING"), גם די מסוכן.
ע"מ לייצר מצב בו לא נזדקק כמעט באופן מוחלט לבדיקת הטראקינג בריחוף עלייך לשקול ולאזן את הלהבים, להשוות את מרכזי הכובד של הלהב, ולכוון את הלהבים בצורה טובה - וגם אז ייתכן מצב של חוסר עקיבה (עקב פיתול לדוג').
לאור האמור, אתה מבין שקודמיי צודקים וטועים באותה התשובה (תלוי מאיפה אתה מסתכל על זה), ואין תחליף לכיוון נאות מחד ולבדיקה בזמן ריחוף מאידך.
אין קיצורי דרך - ושלא יספרו לך אחרת![]()
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
הרעיון הוא שהבדיקה או הכיוון תכלס לא מתבצע באויר אלא רק הביקורת לעבודה שלנו שאנו עושים בין כה בסיום עבודה הכיול של המסוק.
להבים כבר מזמן מגיעות מאוזנות פיקס מהמיפעל ומעטים המיקרים ובחברות מכובדות שהלהבים שלהם הגיעות לא מאוזנות כך שהמישתנים שוב אינם רלוונטיים לעניינינו.
בכל מיקרה אנו תמימי דיעים בעניין כך שזה בסדר.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
נראה לי שבסכומו של דבר כולם מסכימים שבודקים את ה Tracking כאשר המסוק באויר.
כאשר המבצע מיומן סביר להניח שכבר במכה הראשונה הכל יהיה משביע רצון ומסקנתו היא שאפשר לכוון על שולחן העבודה. אדם פחות מנוסה יצטרך לחזור על הפעולה מספר פעמים עד שהוא יהי מנוסה.