סתם מעתיקים מ Walkera כמו שיש בUFLY
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אני מעניין לדעת אים ציר וגלגל שיניים עמיד יותר מרצועה למתחיל דפוקhttp://www.efly.co.il/forums/images/smilies/smile.gif
רצועה יותר עמידה בכל נחיתה עם נגיעה בזנב ישברו כמה שיניים בTT
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
סתם שאלה של מתחיל בתחום
מה יותר יעיל, רצועה או הגלגל שיניים הזה? (בלי קשר לריסוקים וכו...)
כמובן שגג"ש ... ניצלות גבוהה יותר משמע זנב יותר טוב![]()
ובאותה נשימה CX 250 - העתק של TREX 250
http://www.ehirobo.com/shop/product_...oducts_id=8721
.Itay.
אני לא מבין את ההבדל, למה לא לשים פשוט יותר שיניים ברצועה?
לרצועה יש חיכוך רב יחסית לגג"ש, וגמישות בהעברת התנועה, ולכן הפסדים.
זה ממש מזערי ושווה את האמינות היתרה שיש לרצועה
ולחובבי וחושקי הפרו, זה עתה סיימתי הרכבה מדוגמת להפליא של טי רקס פרו, ואני חייב לאמר שזו היתה ההרכבה הכי קשה של מסוק שהרכבתי אי פעם, וכמובן בגלל שהתעקשתי שלא יראו חוט חשמל אחד .
לא חושב שיש מישהו שהרכיב כזה מסוק עם חיווט פנימי מלבדי, בכל אופן לא ראיתי, ואחרי שעשיתי את זה ברור לי למה, זו משימה בלתי אפשרית כמעט
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
אתה יכול להסתיר את הבסיס ולהשאיר בחוץ את הלווין.
אני חיברתי לו בהתחלה מקלט 6100E וזה הקשה על הסגירה של מיכלול סרוו הזנב, ואז החלפתי מקלט ל6100 (בלי E) והכל הסתדר נפלא
אבל בקשר לחיווט, אין שם עודף מקום, זה לא עניין של רעיון אלא של צפיפות וקירבה לחלקים נעים.
בכל אופן יצא לי מושלם ,אבל בעבודת פרך.
ברור שעכשיו יהיה לי יותר קל כי אין שבירת ראש, אבל זה עדיין רחוק מרחק רב מקלות ההרכבה של מסוקי 450 רגילים (שאותם אני מרכיב עם ידיים ועיניים קשורות בזמן קצר וללא שום פשרות)
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אין ספק שהייתי מוכן לחווט 450 SE V2 או טירקס 500 !!!
אבל גם את זה צריך לדעת לעשות והכמות חתכים שקיבלתי
מהפרו והנפיחות בכריות של האצבעות..... אני לא יודע איך
לא שלחתי אותו בטיק טאק לתוך הקיר![]()
![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
בבקשה עודד - הנה אחד לפחותלא חושב שיש מישהו שהרכיב כזה מסוק עם חיווט פנימי מלבדי, בכל אופן לא ראיתי, ואחרי שעשיתי את זה ברור לי למה, זו משימה בלתי אפשרית כמעט
![]()
עוז אם בתמונות עסקנו להלן עוד תמונה של החיווט שלי בפרו
החוטים בצד בחוץ עקב חוסר במקלט
![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
יפה מאוד, אז יש לנו לפחות עוד שניים![]()
יש יותר רק מי סופר ?![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
עבודות יפות.
אצלי גם הבקר מהירות בלתי נראה.
בכל הסרטים ברשת החיווט תמיד בחוץ (עצלנים הגויים)
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עודד, אשמח לסיבוב על הפרו שלך מתישהו, אני מעוניין להעביר את האלקטרוניקה מהקופטר שלי אולי ל-PRO
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz