שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

נושא: מסבים במנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    113
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מסבים במנוע

    מנוע os הייפר 50 כמה גלוני דלק אמורים מסביי המנוע להיות תקינים .

    אחרי 7 גלוני דלק מסבים היתחילו להרעיש זה מקובל .

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    אין נוסחא לזה תלוי מאוד באופן השימוש במנוע ,הרצה שעבר ,סוג דלק.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    7 גלונים נשמע לי כמו מספר סביר למדי.

    החלף אותם בהקדם !
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    סביר לחלוטין
    נערך לאחרונה על ידי TooLy; 26-10-2008 בשעה 20:15:21.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    113
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    אין כל סיבה שמיסבים יגמרו או ירעישו לאחר 7 גלונים
    כניראה הדלק שאתה מישתמש הוא עם שמן סינטטי בילבד ולא שימנתה את את המנוע בכל סוף יום הטסה בשמן שימור..
    השמן הסינטטי נותן מענה טוב מאוד לשימון המנוע לצורך עבודתו...אך לא יודע לישומר ביפני חלודה במצב כבוי (במשך השבוע ללא הטסה)לצורך כך יש להריץ במנוע שמן שימור לאחר כל יום הטסה.
    בכל מיקרה החלף את המיסבים ליפני שיתפרקו ויגרמו נזק ממשי למנוע.
    (יש לי מנועים שעברו עשרות גלונים והמיסבים תקינים לחלוטין)
    נערך לאחרונה על ידי zx9rr; 26-10-2008 בשעה 19:36:13.
    בבירכת נחיתות כמ'ס ההמראות
    ראובן...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    113
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    עדיף להחליף למסבים קרמים הם יותר חזקים ועמידים בחום ועומס . מומלץ ?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    כן, עמידותם לסל"ד, חום וקורוזיה גבוהה הרבה יותר, ישנם סטים שאינם יקרים בהרבה מהמייסבים המקוריים.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי zx9rr צפיה בהודעה
    אין כל סיבה שמיסבים יגמרו או ירעישו לאחר 7 גלונים
    כניראה הדלק שאתה מישתמש הוא עם שמן סינטטי בילבד ולא שימנתה את את המנוע בכל סוף יום הטסה בשמן שימור..
    השמן הסינטטי נותן מענה טוב מאוד לשימון המנוע לצורך עבודתו...אך לא יודע לישומר ביפני חלודה במצב כבוי (במשך השבוע ללא הטסה)לצורך כך יש להריץ במנוע שמן שימור לאחר כל יום הטסה.
    בכל מיקרה החלף את המיסבים ליפני שיתפרקו ויגרמו נזק ממשי למנוע.
    (יש לי מנועים שעברו עשרות גלונים והמיסבים תקינים לחלוטין)
    מהו שמן השימור? מהו אופן השימוש בו? והיכן ניתן להשיגו? קצת פרטים...
    צחי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    אפטר ראן

    http://hobbico.com/accys/hcap3000.html

    נהוג לשים מספר טיפות ממנו דרך הקרבורטור או הפלג ולסובב את המנוע מספר פעמים.
    הוא מונע הצטברות של קורוזיה בעקבות המתנול (שסופח מים) ומונע אפשרות של תפיסת המנוע בעקבות הצטברות שמן (בד"כ משמן קיק).
    ניתן להשיגו בכל חנות טיסנים.
    ישנם דלקים כמו הקול פאוואר שטוענים שאין צורך באפטר ראן כיוון שישנו תוסף כזה מהול בדלק.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פרדס חנה
    הודעות
    245
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    אפטר ראן

    http://hobbico.com/accys/hcap3000.html

    נהוג לשים מספר טיפות ממנו דרך הקרבורטור או הפלג ולסובב את המנוע מספר פעמים.
    הוא מונע הצטברות של קורוזיה בעקבות המתנול (שסופח מים) ומונע אפשרות של תפיסת המנוע בעקבות הצטברות שמן (בד"כ משמן קיק).
    ניתן להשיגו בכל חנות טיסנים.
    ישנם דלקים כמו הקול פאוואר שטוענים שאין צורך באפטר ראן כיוון שישנו תוסף כזה מהול בדלק.
    מבדיקות שערכתי במנועים שלי אחרי שימוש של עשרה גלונים לפחות, בהחלט לא נראה צורך באפטר ראן ולא כל בעיות מייסבים. אני כמובן משתמש בקול פאוואר 10% לטיסנים ו 30% למסוקים.
    בברכה
    ניסן אברמוב


    "לבנות שם טוב לוקח שנים, להרוס אותו שניות"

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    חברה מנועים זה כמו בניאדם כל אחד והכריזה שלו אין כללים גמורים לכלום!!
    אני בדיעה שאם אין סימן לבלאי או תקלה לא צריך לגעת ,ברגע שנוגעים מפתחים תקלה חדשה .
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  12. #12
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    אפטר ראן

    http://hobbico.com/accys/hcap3000.html

    נהוג לשים מספר טיפות ממנו דרך הקרבורטור או הפלג ולסובב את המנוע מספר פעמים.
    הוא מונע הצטברות של קורוזיה בעקבות המתנול (שסופח מים) ומונע אפשרות של תפיסת המנוע בעקבות הצטברות שמן (בד"כ משמן קיק).
    ניתן להשיגו בכל חנות טיסנים.
    ישנם דלקים כמו הקול פאוואר שטוענים שאין צורך באפטר ראן כיוון שישנו תוסף כזה מהול בדלק.


    כמו כן מומלץ מאוד לאחר שימוש בAFTER RUN לפתוח פלג ולהוציא אותו תוך שימוש בסטרטר ובדלק .שלא ישאר שם זכר .

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    אגב מיסבים קירמיים- הם כשמתקלקלים לא מרעישים ומקטרים אלא מתפוצצים במכה לרסיסים עם המנוע- ראיתי כמה דוגמאות מכוערות בפורומים בחו"ל.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    עמית שיסל
    חבר קהילה


    לא קשור אבל יפה שנטשת את שאול אביגור
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    113
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    אני מישתמש בAFTER RUN 'תוצרת בית' שמן 10W או שמן 2T של מנועי קטנועים (לא הסוג הסינטטי היקר) מינרלי...
    אין צורך ליפתוח את הפלג בהדלקה הראשונה ...מספיק סטרטר ללא בובו במיצערת פתוחה ...הכול יוצא מהאגזוז וניתן להניע...
    לגבי מיסבים קרמיים :לא מומלץ...הם באמת מיתרסקים בצורה פיתאומית ללא הודעה מוקדמת וללא רעשים או חופשים שיתריעו על בלאי.
    מיניסיון :מנוע saito 120 שלי עם מיסבים קרמיים .המיסבים התרסקו וניגרם נזק בילתי הפיך למנוע...
    בבירכת נחיתות כמ'ס ההמראות
    ראובן...

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    113
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    לגביי התגובות . לצורך העניין שימון מנוע לתקופה שלא מטיסים זה לישמור רק על

    הבוכנה רינג וצילינדר . לגביי דלק אני מישתמש במגנום . כניראה שהמסבים המקוריים

    ב os הייפר לא אכותיים . ועדיף להחליף ל skf או ntn או koyo .

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    ליפני שאתה מחלק עצות ויוצא בהצהרות שהמיסבים של או אס לא איכותיים..
    ידעת שהמיסבים שמגיעים במנועים מסוקים עשויים נירוסטה ולא פלדה כמו כל המיסבים הרגילים?
    מדובר במיסבים יקרים יותר שמיועדים לעבור עם אחוז ניטרו גבוהה יותר(זו הסיבה שרק במנועי מסוקים אס אס שמה את המיסבים הנ"ל).
    מיסבים פשוטים ישחקו ויחלידו מהר יותר..
    אז פעם הבאה לא כדאי לצאת בהצהרה שOS לא מוכרים עם המנועים שלהם מיסבים לא איכותיים..
    יום טוב

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    113
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    אתה קופץ יותר מדי . כאילו שאתה בנית את המנוע os . אני במנועים מבין

    מעט אולי ליפני שנולדתה .

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    ואו גבר גבר.....תירגע
    לא באתי לריב איתך או להיתווכח...
    פשוט רשמת משפט שלא נכון...ותיקנתי אותך כמו שגם תיקנו אותי אחרי ששמתי מיסבים "איכותיים" של SKF...

    אין סיבה להיתנצח ולהיתרברב..זה סתם יוצר מתח וריבים...
    יום טוב

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    113
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    אים הירכבת מסביי skf שהם טובים במה תיקנו אותך .

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    בזה שSKF הם מיסבים שעשויים מפלדה...
    ובמנועים שעובדים עם אחוזי ניטרו גובהים(30% מסוקים לצורך העיניין) יש צורך במיסבי נירוסטה
    שאלו הם המיסבים שמגיעים עם המנוע בעצם..

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    יש הרבה סוגים של נירוסטה - לOS זה לא עזר ועדיין יש קורוזיה. לי יש מיסבי SKF שמחזיקים כבר מעל עשרה גלונים ואני ממש הורס את המנוע (סל"ד גבוה ועובד עני) - הם נראים עדיין חדשים ונוצצים.
    אולי קניתי מיסבי נירוסטה - אין לי מושג. באתי לחנות של המיסבים ואמרתי לו שזה למנוע מסוקים שעובד באחוז ניטרו גבוה ובחום גבוה וביקשתי את הSPEC הגבוה ביותר. בינתיים זה עובד (המקוריים מתו אחרי שני גלונים).

    קראתי הרבה שרשורים בעניין ויש רבים הטוענים שגם היקרים נשחקים מהר וזה עניין של מזל. כשהחלפתי מיסבים עברתי גם למניפת מתכת - מי יודע, אולי היו רעידות במקורית שפגעו במיסבים.
    בכל מקרה, לפי נסיוני הדל מאוד במנועים- SKF מתאימים.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  23. #23
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אופיר נחום צפיה בהודעה
    יש הרבה סוגים של נירוסטה - לOS זה לא עזר ועדיין יש קורוזיה. לי יש מיסבי SKF שמחזיקים כבר מעל עשרה גלונים ואני ממש הורס את המנוע (סל"ד גבוה ועובד עני) - הם נראים עדיין חדשים ונוצצים.
    אולי קניתי מיסבי נירוסטה - אין לי מושג. באתי לחנות של המיסבים ואמרתי לו שזה למנוע מסוקים שעובד באחוז ניטרו גבוה ובחום גבוה וביקשתי את הSPEC הגבוה ביותר. בינתיים זה עובד (המקוריים מתו אחרי שני גלונים).

    קראתי הרבה שרשורים בעניין ויש רבים הטוענים שגם היקרים נשחקים מהר וזה עניין של מזל. כשהחלפתי מיסבים עברתי גם למניפת מתכת - מי יודע, אולי היו רעידות במקורית שפגעו במיסבים.
    בכל מקרה, לפי נסיוני הדל מאוד במנועים- SKF מתאימים.
    רק בכדי לסבר את האוזן.....פלדה ונירוסטה זה אותו הדבר בדיוק.נירוסטה פשוט איננה מחלידה(היא הומצאה ב 1922 בגרמניה על ידי KRUPP )

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    נירוסטה עדיין מחלידה רק הרבה פחות בגלל הוספת כרום - יש הרבה מאוד סוגים של נירוסטה עם תכונות שונות. - חלק עמידות יותר וחלק עמידות פחות ובדרגות חוזק שונות. אגב- נירוסטה מחלידה במגע עם ברזל רגיל.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    69
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסבים במנוע

    לגבי המייסבים הקירמיים הם מאוד רגישים לנגיפה כלומר גרגיר אבק שלא בכוונה יכנס לך לאיזור ואתה מפוצץ את המייסב כמו זכוכית נכון הם עמידים מאוד בחום ובשחיקה אך אין טוב בלי רע כנראה .
    עכשיו לגבי זמן העבודה של המייסבים שלך : יכול להיות שפרץ לך המייסב הקידמי וכתוצאה מכך אתה מתחיל לשמוע רעשים וגרוע מכך הוא יתחיל לסחוב לך אוויר מהאיזור ואז המנוע יברח לך מכוונים לגמרי ( שווה בדיקה ).
    מקווה שעזרתי אסף

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •