רועי, אלו הן סוללות 300מילי
ולדוגמא הסדרה הקלה של EVO
http://www.flightpower.co.uk/index.asp?currency=USD&page=Products/index.asp^currency=USD
רועי, אלו הן סוללות 300מילי
ולדוגמא הסדרה הקלה של EVO
http://www.flightpower.co.uk/index.asp?currency=USD&page=Products/index.asp^currency=USD
לכל המצודדים ברגולטור של אליין - עבודה איתו ב6V מחייבת עוד רגולטור כמובן (או סטפ דאון)והאריזונה הוא פתרון טוב המונע את הצורך ברכיב נוסף. הרגולטור תוכנן במיוחד למסוקים ולא סתם הוא אחד הנפוצים ביותר.
בזמנו קראתי על בעיות ברגולטור של אליין - למרות שתמיד אפשר למצוא בעיות (וגם על אריזונה התלוננו), קיבלתי את הרושם שהאריזונה אמין יותר - הוא מאפשר עבודה בקצת יותר מ6V וסוחט ביצועים טובים יותר מהסרוואים. אם אני הייתי קונה טירקס ומקבל איתו רגולטור- הייתי נשאר איתו, אבל אם כבר קונים חדש - אריזונה עדיף.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
אם כבר רגולטור טוב, תרשה לי להציע לך את זה.
בברכה
ניסן אברמוב
"לבנות שם טוב לוקח שנים, להרוס אותו שניות"
יפה? עכשיו תראה את ההיפך זה עוד יותר יפה.
http://www.youtube.com/watch?v=RH4GpwfE2Yw
גיר מתכת לרוב מפתח חופשים: חיכוך של מתכת במתכת הוא יותר אגרסיבי לעומת פלסטיק. הדבר נכון במיוחד בסרוואים של הייטק (לא יודע באילו מתכות הם השתמשו) - בסרוואים של פוטבה, אני לפחות לא שמתי לב להתפתחות חופשים - סרוואים מצויינים ואיכותיים. גיר המתכת חזק יותר ועמיד מאוד לריסוקים.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il