שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 34

נושא: כמה שאלות על זנב.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    146
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כמה שאלות על זנב.

    דבר ראשון שככה לא יודע איך אבל שכחתי
    כאשר מכוונים את הזנב, סרוו ב 90 מעלות, זרוע אמצעית ב 90 מעלות, הלהבי זנב צריכות להיות גם הן מקבילות אחת לשניה או אם אני זוכר נכון הן צריכות להיות בזווית מעט חיוביות, כלומר צריך לשחק מעט עם הפושרוד זנב?
    דבר שני שאף פעם לא ידעתי ולא נגעתי, בהגדרות של הג'ירו(601) יש כל מיני פונקציות, כמה מהן לא מוכרות לי, פונקציית MODE אשר נמצאת על מצב CMT ופונקציית FMOD שנמצאת על 3D, האם זה ההגדרות הנכונות או שמצא צריך לשנות, היו שם עוד כמה הגדרות שאני לא זוכר אותן אז אשמח לקבל פירוט על ההגדרות הקריטיות.
    תודה מראש

  2. #2
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי גל דרורי צפיה בהודעה
    דבר ראשון שככה לא יודע איך אבל שכחתי
    כאשר מכוונים את הזנב, סרוו ב 90 מעלות, זרוע אמצעית ב 90 מעלות, הלהבי זנב צריכות להיות גם הן מקבילות אחת לשניה או אם אני זוכר נכון הן צריכות להיות בזווית מעט חיוביות, כלומר צריך לשחק מעט עם הפושרוד זנב?
    דבר שני שאף פעם לא ידעתי ולא נגעתי, בהגדרות של הג'ירו(601) יש כל מיני פונקציות, כמה מהן לא מוכרות לי, פונקציית MODE אשר נמצאת על מצב CMT ופונקציית FMOD שנמצאת על 3D, האם זה ההגדרות הנכונות או שמצא צריך לשנות, היו שם עוד כמה הגדרות שאני לא זוכר אותן אז אשמח לקבל פירוט על ההגדרות הקריטיות.
    תודה מראש
    אכן כל המערכת בזויות של 90מעלות. הזוית משתנה ממסוק למסוק. (גאומטריה של הזנב).אתה צריך לשאוף תמיד לעלות ישר ללא קיזוז במצב של זנב רגיל ללא נעילה.CMT יעביר לך את הג'ירו בין IDLE1 במצב שומר זנב C 2 ללא שומר זנב.אתה צריך לעבוד על AVCS (מצב NOR).כלומר גם ב 1 וגם ב 2 שתהיה נעילה. כל ה DELAY'S על 0 אחוז. ב FMOD אתה בוחר 3D ולא F3C .ואת הLIMIT לפי ההגבלה המיכנית של ה LINK

    אם יש עוד שאלות .שדר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    146
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    אבל אם הלהבי זנב יהיו מקבילות אחת לשניה, ברגע שאתה עולה במצב של לא שומר אתה תצטרך לקזז יחסית הרבה על מנת שהוא יעמוד מול הרוח בלי לזוז לא?
    ובג'ירו ישנם שלושה מצב, CMT. NOR. AVS אם אני לא טועה, אתה אומר לעבוד על NOR או AVS?
    תודה מראש.
    נערך לאחרונה על ידי גל דרורי; 28-10-2008 בשעה 15:08:25.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    צריך במצב האמצע זווית קלה (המינימום שמונע סבסוב בריחוף). יש יצרני מסוקים שבהתאם לכך כיוונו את המיכאניקה כך שאמצע תנועה הוא לא זווית אפס אלא קצת יותר. (אני לא יודע איך זה בטירקס 700)
    גם אם לא תקפיד על כך, יעבוד ופשוט תצטרך לקזז.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמית שיסל צפיה בהודעה
    אכן כל המערכת בזויות של 90מעלות. הזוית משתנה ממסוק למסוק. (גאומטריה של הזנב).אתה צריך לשאוף תמיד לעלות ישר ללא קיזוז במצב של זנב רגיל ללא נעילה.CMT יעביר לך את הג'ירו בין IDLE1 במצב שומר זנב C 2 ללא שומר זנב.אתה צריך לעבוד על AVCS (מצב NOR).כלומר גם ב 1 וגם ב 2 שתהיה נעילה. כל ה DELAY'S על 0 אחוז. ב FMOD אתה בוחר 3D ולא F3C .ואת הLIMIT לפי ההגבלה המיכנית של ה LINK

    אם יש עוד שאלות .שדר.

    ב- FMOD הייתי מטיס על 3D. לאחר מכן ניסיתי לעבור ל- F3C.
    ההעדפה האישית שלי היא F3C - נועל יותר טוב ויותר מדוייק - מורגש.
    דרך אגב ניסיתי זאת גם על הטירקס וגם על הסינרג'י.

    אך שוב - העדפה אישית שלי

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    146
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    אופיר.
    השאלה מה עדיף, לסגור/לפתוח טיפה את הפושרוד זנב על מנת שב 90 מעלות של הסרוו יהיה טיפה זווית חיובית בלהבי זנב ורק לתקן מעט עם הקיזוז(וכמובן לשנות את הלימיטים בג'ירו), או לשים הכל 90 מעלות, כלומר גם להבי זנב מקבילות אחת לשניה ולקזז יחסית הרבה?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    707
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניסן וצחי צפיה בהודעה
    ב- FMOD הייתי מטיס על 3D. לאחר מכן ניסיתי לעבור ל- F3C.
    ההעדפה האישית שלי היא F3C - נועל יותר טוב ויותר מדוייק - מורגש.
    דרך אגב ניסיתי זאת גם על הטירקס וגם על הסינרג'י.

    אך שוב - העדפה אישית שלי
    אני אחדד את דברי אחי(ניסן), במצב שבו fmod נמצא על 3d בעבודה אגרסיבית עם הפיצ' ישנה
    תחושה שהזנב פשוט מסרב להינעל ובורח לאחד הצדדים! היה שלב שחשבנו שהגירו פשוט דפוק!
    כאשר העברנו לf3c התופעה חלפה לגמרי גם בטילטול מכווון של המסוק ובתיקתוקים אגרסיבים.
    צחי

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    גל שלום.
    בכיול רכיב הזנב יש לקחת בחשבון כי ישנם שני שלבים: כיול מיכני וכיול תוכנתי.
    כיום במסוקים מסויימים כאשר מגיעים לגאומטריה מושלמת, כשכל הפושרודים נמצאים 90 מעלות ביחס לזרוע שמזיזה אותם, אנו מקבלים מצב בו הסליידר של הזנב נמצא במרכזו של ציר הזנב והלהבים מקבילות אחת לשניה או במילים אחרות מקבלים (0) מעלות פיטצ' בנזב - אגב, זה לא תמיד בכל המסוקים, ישנן חברות ואם אני לא טועה אז באקסל במסוקים מסויימים התכנון היה שכשהסליידר במרכז הציר, גאומטרית מתקבלת זוית עם פיצוי מיכני מובנה וזו השיטה החכמה ביותר לעבודה כך שתמיד צריך לשים לב לסוג המסוק ולגאומטריה ה"אישית" שלו.

    בגלל מערכת של כוחות הפועלים על המסוק ולא ניכנס לזה עכשיו, המסוק במצב הזה אינו מסוגל להתייצב כך וכאשר אתה ממריא, המסוק יסבסב שמאלה, או ברוב הג'ירואים, מצב השומר כיוון יתקן את הסטיה הזאת בהתחלה אך בטיסה ובמצבים מסויימים הג'ירו יזרוק לך ולא ישמור כמו שצריך.

    לעניינינו:
    מערכות הג'ירו של פוטבה הן מערכות ג'ירו לעצלנים, כלומר אלה שלא אוהבים לעבוד קשה אז נתנו לנו אפשרות לא להתעסק מיכנית אלאל תוכנתית. ניתן לקזז את הג'ירו תוך כדי טיסה ולאפס אותו לפני הקיזוז החדש. מעשית אין בעיה עם זה והתוצאות מצויינות אבל בשורה התחתונה זו לא הדרך הנכונה לכייל את הזנב.
    ולכן, הגאומטריה של הזנב היא אינה מושלמת כמו בחלקים אחרים של המסוק ויש לתת "פיצוי מיכני" כלומר כאשר הג'ירו נמצא במצב NOR והסרבו קפץ למרכז, לקצר את הפוש רוד בזנב כדי לקבל בערך 2 מעלות לצד ימין - הערך משתנה ממסוק למסוק ובלתי ניתן למדידה אלא פשוט סגור איזה 3-4 סיבובים ותראה שיש זוית סבירה שתתן הטיה ימניה על הסליידר.
    לאחר שהגעת לגאומטריה המעשית של הזנב כלומר אתה לא שמור כיוון והזנב נשאר במקומו - הזוית שכיילת מיכנית היא נכונה, אתה צריך לבצע את האיפוס הותכנתי שאתה מכיר אותו ותקבל זנב יציב מאוד.

    במערכות הג'ירו אחרןת כמו LOGIC TECH, SOLID G, J770, ספרטן, אין את התחכום של איפוס תוכנתי ונדרש איפוס מיכני לפני שאתה משנה למצב שומר כיוון וכך מקבלים תוצאות טובות בג'ירואים אלה.

    מקווה שעזרתי לך.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    146
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    קודם כל תודה על ההסבר המפורט עמית.
    רק לראות אם הבנתי, הסרוו נמצא ב 90 מעלות במצב לא שומר כיוון. הזרוע בקצה של הפריים נמצאת גם היא ב 90 מעלות, במצב הזה צריכה להיות הטייה קטנה ללהבי זנב(כלומר פיץ' חיובי) שעל מנת לעשות זאת צריך לסגור/לפתוח מעט את הפושרוד זנב הארוך ולאחר מכן לכוון את הלימיטים בג'ירו(שכרגע מכוונים במצב של אפס פיץ' בלהבי זנב אצלי, כיוון שכרגע כיוונתי אפס פיץ' בלהבי זנב)...?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    במערכות הג'ירו אחרןת כמו LOGIC TECH, SOLID G, J770, ספרטן, אין את התחכום של איפוס תוכנתי ונדרש איפוס מיכני לפני שאתה משנה למצב שומר כיוון וכך מקבלים תוצאות טובות בג'ירואים אלה.

    מקווה שעזרתי לך.
    אני לא יודע לגבי הג'ירוואים האחרים, אך ה-JR G7703D אינו דורש הסט של 2-3 מעלות בלהבי הזנב, בדקתי את 2 הדרכים, והתקבלו תוצאות זהות לחלוטין, כך דיווחו גם משתמשים אחרים.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    עוזי/רועי
    כך כתוב בהוראות הג'ירו - יש לכוון מיכנית את הזנב במצב נורמל ולאחר מכן להעביר לשומר כיוון.
    לגבי כמה היסט - אם תמדוגד אני מעריך שתגיע לזה גם...
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  12. #12
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    גל שלום.
    בכיול רכיב הזנב יש לקחת בחשבון כי ישנם שני שלבים: כיול מיכני וכיול תוכנתי.
    כיום במסוקים מסויימים כאשר מגיעים לגאומטריה מושלמת, כשכל הפושרודים נמצאים 90 מעלות ביחס לזרוע שמזיזה אותם, אנו מקבלים מצב בו הסליידר של הזנב נמצא במרכזו של ציר הזנב והלהבים מקבילות אחת לשניה או במילים אחרות מקבלים (0) מעלות פיטצ' בנזב - אגב, זה לא תמיד בכל המסוקים, ישנן חברות ואם אני לא טועה אז באקסל במסוקים מסויימים התכנון היה שכשהסליידר במרכז הציר, גאומטרית מתקבלת זוית עם פיצוי מיכני מובנה וזו השיטה החכמה ביותר לעבודה כך שתמיד צריך לשים לב לסוג המסוק ולגאומטריה ה"אישית" שלו.

    בגלל מערכת של כוחות הפועלים על המסוק ולא ניכנס לזה עכשיו, המסוק במצב הזה אינו מסוגל להתייצב כך וכאשר אתה ממריא, המסוק יסבסב שמאלה, או ברוב הג'ירואים, מצב השומר כיוון יתקן את הסטיה הזאת בהתחלה אך בטיסה ובמצבים מסויימים הג'ירו יזרוק לך ולא ישמור כמו שצריך.

    לעניינינו:
    מערכות הג'ירו של פוטבה הן מערכות ג'ירו לעצלנים, כלומר אלה שלא אוהבים לעבוד קשה אז נתנו לנו אפשרות לא להתעסק מיכנית אלאל תוכנתית. ניתן לקזז את הג'ירו תוך כדי טיסה ולאפס אותו לפני הקיזוז החדש. מעשית אין בעיה עם זה והתוצאות מצויינות אבל בשורה התחתונה זו לא הדרך הנכונה לכייל את הזנב.
    ולכן, הגאומטריה של הזנב היא אינה מושלמת כמו בחלקים אחרים של המסוק ויש לתת "פיצוי מיכני" כלומר כאשר הג'ירו נמצא במצב NOR והסרבו קפץ למרכז, לקצר את הפוש רוד בזנב כדי לקבל בערך 2 מעלות לצד ימין - הערך משתנה ממסוק למסוק ובלתי ניתן למדידה אלא פשוט סגור איזה 3-4 סיבובים ותראה שיש זוית סבירה שתתן הטיה ימניה על הסליידר.
    לאחר שהגעת לגאומטריה המעשית של הזנב כלומר אתה לא שמור כיוון והזנב נשאר במקומו - הזוית שכיילת מיכנית היא נכונה, אתה צריך לבצע את האיפוס הותכנתי שאתה מכיר אותו ותקבל זנב יציב מאוד.

    במערכות הג'ירו אחרןת כמו LOGIC TECH, SOLID G, J770, ספרטן, אין את התחכום של איפוס תוכנתי ונדרש איפוס מיכני לפני שאתה משנה למצב שומר כיוון וכך מקבלים תוצאות טובות בג'ירואים אלה.

    מקווה שעזרתי לך.
    כפי שנאמר ה "2" מעלות הן לא אבסולוטיות ...למשל במסוק שלי ה "0" הוא המצב הסטטי של הזנב ללא שומר כיוון .לכן מומלץ להתחיל מ"0" ולראות מה קורה

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    דווקא לא, בדקתי שוב בהוראות, הם רק מציינים לשים את הזרוע ב-90, שאר ההסברים הם לגבי קצב הפירואט, GAIN ו-EXPO....

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    146
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    עמית, לא אמרת לי אם הבנתי נכון או לא? האם לכוון כמו שציינתי לאחר ההסבר שלך?

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    גל
    בדיוק כמו שאמרת...
    נותן פיצוי קטן ולאחר מכן מבצע את כיול הלימיט בג'ירו.
    רועי
    בשבוע שעבר ביצעתי סט אפ למסוק עם הג'ירו הנ:ל ואני כמעט משוכנע שאלה היו ההוראות.
    מנגד אומר כי אין זה משנה אם מצויין או לא.
    מבחינה לוגית, כדאי לנו תמיד להגיע לכיול מיכני מושלם והוא מתקבל תמיד ע"י פיצוי מיכני בזנב.
    מסוק לא יכול לרחף ב- (0) פיטצ' בזנב מכיוון שבמצב זה שקול הכוחות הפועלים על המסוק בציר הסבסוב הוא לא 0 ויווצר סבסוב תמיד ולכן יש לכייל את הזנב מיכנית כמוזכר קודם.
    נערך לאחרונה על ידי עמיתפורת; 28-10-2008 בשעה 23:12:33.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  16. #16
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    גל
    בדיוק כמו שאמרת...
    נותן פיצוי קטן ולאחר מכן מבצע את כיול הלימיט בג'ירו.
    רועי
    בשבוע שעבר ביצעתי סט אפ למסוק עם הג'ירו הנ:ל ואני כמעט משוכנע שאלה היו ההוראות.
    מנגד אומר כי אין זה משנה אם מצויין או לא.
    מבחינה לוגית, כדאי לנו תמיד להגיע לכיול מיכני מושלם והוא מתקבל תמיד ע"י פיצוי מיכני בזנב.
    מסוק לא יכול לרחף ב- (0) פיטצ' בזנב מכיוון שבמצב זה שקול הכוחות הפועלים על המסוק בציר הסבסוב הוא לא 0 ויווצר סבסוב תמיד ולכן יש לכייל את הזנב מיכנית כמוזכר קודם.
    מסוק כן יכול לרחף עם 0 מעלות בזנב....מה לעשות.אצלי במסוק זה עובד ככה...
    בתאוריה יכול להיות ש 0 מעלות לא יכול לטוס. אבל איך אומרים .....תאוריה לחוד ומציאות לחוד.

  17. #17
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    אני לא יודע לגבי הג'ירוואים האחרים, אך ה-JR G7703D אינו דורש הסט של 2-3 מעלות בלהבי הזנב, בדקתי את 2 הדרכים, והתקבלו תוצאות זהות לחלוטין, כך דיווחו גם משתמשים אחרים.
    צודק במאה אחוז.וזה בדיוק הג'יירו שאני משתמש בו

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    זה עובד מצויין גם באפס מעלות, אבל יכול לגרום לסטייה לאורך זמן - שמירת כיוון קצת פחות טובה.
    אצלי ב solid-g שמתי לב לכך. אחרי שכיוונתי מיכאנית את מצב האמצע לזווית חיובית מעט- שמירת הכיוון מושלמת (בריחוף, בלי לגעת בראדר).
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    תראו.
    העניין פשוט מאוד.
    אנחנו שואפים שהג'ירו "יטפל" פחות בסטיה המיכנית אלא בסטיה המתקבלת במהלך הטיסה.
    זה בא על חשבון שמירת זנב נכון בתרגילים מסויימים.

    ושוב אני חוזר ואומר.
    מי שרוצה לכוון את המסוק שלו ככה ולהיות "עצלן" ולא להתעסק 5 דקות עם כיול הזנב בצורה אופטימאלית זה בסדר גמור - גם זו דרך.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    146
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    אם כבר התעסקנו בג'ירואים, אני חושב על לשדרג את ה 601, כמו שזה נראה יש שלוש אופציות.
    האחת זה ה SOLID-G ששמעתי עליו רב טובות, השניה זה ה 611 שת'אמת לא שמעתי עליו הרבה והשלישית זה ה G770 של JR....
    מה הייתם לוקחים? אני די נוטה לכיוון ה SOLID-G...

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    אני מטיס סוליד G והוא עובד מעולה - מומלץ מאוד!
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    158
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    גם אני עם סוליד G ג'ירו מעולה!
    נערך לאחרונה על ידי איתי פרימן; 29-10-2008 בשעה 15:09:23.
    Futaba 10C 2.4, Mini Titan
    Trex 700!!!!
    איתי

  23. #23
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי גל דרורי צפיה בהודעה
    אם כבר התעסקנו בג'ירואים, אני חושב על לשדרג את ה 601, כמו שזה נראה יש שלוש אופציות.
    האחת זה ה SOLID-G ששמעתי עליו רב טובות, השניה זה ה 611 שת'אמת לא שמעתי עליו הרבה והשלישית זה ה G770 של JR....
    מה הייתם לוקחים? אני די נוטה לכיוון ה SOLID-G...
    אני אישית הייתי הולך על .......770 . מאוד קל לכיון ומאוד מאוד מדויק.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,236
    תודה!
    20
    הודה 37 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    עמית שיסל? ברוך הבא לפורום

    לצערי היום אני לא אוכל להגיע לסדנא של שאול, תמסור לו בהצלחה אם תראה אותו

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות על זנב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמית שיסל צפיה בהודעה
    מסוק כן יכול לרחף עם 0 מעלות בזנב....מה לעשות.אצלי במסוק זה עובד ככה...
    בתאוריה יכול להיות ש 0 מעלות לא יכול לטוס. אבל איך אומרים .....תאוריה לחוד ומציאות לחוד.
    אף מסוק בעולם לא יכול לטוס עם 0 מעלות בזנב מבלי להסתבסב. הסיבה שהמסוק שלך טס באופן תקין בכל את היא שהג'ירו שלך כל כך טוב (היצרן עשה עבודה טובה) שהוא מפצה גם על השגיאה הנ"ל (באופן קונסיסטנטי לאורך כל הטיסה) מבלי שתרגיש.

    כך או כך ההמלצה הנ"ל שגויה מבסיסה ואני ממליץ בחום לאף אחד לא לנהוג לפיה, אלא לפי שאר ההמלצות שניתנו בשרשור.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •