יש לי מנוע OSFL70 ואני לא מצליח לכוון אותו כך שיעבוד על סרק ולא יתכבה, איך מכוונים נכון מנוע?
אם בהחשה הוא מגיע מעל לחצי ונכבה צריך לסגור סיכה לפתוח סיכה ואיזה מהן?
והכי חשב כיצד מייצבים אותו? דרך אגב הפלג חדש.
גיא
יש לי מנוע OSFL70 ואני לא מצליח לכוון אותו כך שיעבוד על סרק ולא יתכבה, איך מכוונים נכון מנוע?
אם בהחשה הוא מגיע מעל לחצי ונכבה צריך לסגור סיכה לפתוח סיכה ואיזה מהן?
והכי חשב כיצד מייצבים אותו? דרך אגב הפלג חדש.
גיא
במנוע הזה יש סיכת דלק ראשית וסיכת סרק ששולטת על כניסת האויר.
יש הסבר יפה בניירת של המנוע איך לכוון אותו - עמוד 31.
http://www.modelflight.com.au/manual...-70-manual.pdf
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
קראתי את החוברת וההסברים אבל עדיין הוא לא מצליח לשמור על סל"ד נמוך ולא להתכבות
במנועים עם קורבורטור מסוג air bleeding, במשך הזמן נכנס אבק לקדח האויר ומצמצם את המעבר. התערובת נהיית עשירה מידי והמנוע אינו יכול להחזיק סרק.
בדוק ונקה את הקדח. ראה גם שבורג הויסות במצב פתוח, כלומר פתח האויר פתוח לרווחה. אחרי שוידאת את הדברים האלו, תניע ופתח/צמצם את הסיכה הראשית עד לקבלת מכסימום סל"ד במצערת פתוחה לרווחה. מנקודה זו סובב את הסיכה הראשית כ-3-4 קליקים לכיוון פתיחה. במצערת סגורה למצב סרק, סובב את בורג האויר לכיוון סגירה/פתיחה עד לקבלת סל"ד מכסימלי. השאר את הבורג במצב זה.
אם אין תקלה אחרת במנוע, הוא יתפקד היטב.
כדאי ומומלץ באותה הזדמנות לבדוק את מצב כיוון השסתומים. ההשפעה שלהם יכולה להיות קריטית, אם אחד מהם אינו נסגר עד הסוף. אם יש חופש גדול מידי, ההשפעה משנית.