שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: כיוון מנוע 4 פעימות?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    38
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כיוון מנוע 4 פעימות?

    יש לי מנוע OSFL70 ואני לא מצליח לכוון אותו כך שיעבוד על סרק ולא יתכבה, איך מכוונים נכון מנוע?
    אם בהחשה הוא מגיע מעל לחצי ונכבה צריך לסגור סיכה לפתוח סיכה ואיזה מהן?
    והכי חשב כיצד מייצבים אותו? דרך אגב הפלג חדש.

    גיא

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות?

    במנוע הזה יש סיכת דלק ראשית וסיכת סרק ששולטת על כניסת האויר.

    יש הסבר יפה בניירת של המנוע איך לכוון אותו - עמוד 31.

    http://www.modelflight.com.au/manual...-70-manual.pdf
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    38
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות?

    קראתי את החוברת וההסברים אבל עדיין הוא לא מצליח לשמור על סל"ד נמוך ולא להתכבות

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות?

    במנועים עם קורבורטור מסוג air bleeding, במשך הזמן נכנס אבק לקדח האויר ומצמצם את המעבר. התערובת נהיית עשירה מידי והמנוע אינו יכול להחזיק סרק.
    בדוק ונקה את הקדח. ראה גם שבורג הויסות במצב פתוח, כלומר פתח האויר פתוח לרווחה. אחרי שוידאת את הדברים האלו, תניע ופתח/צמצם את הסיכה הראשית עד לקבלת מכסימום סל"ד במצערת פתוחה לרווחה. מנקודה זו סובב את הסיכה הראשית כ-3-4 קליקים לכיוון פתיחה. במצערת סגורה למצב סרק, סובב את בורג האויר לכיוון סגירה/פתיחה עד לקבלת סל"ד מכסימלי. השאר את הבורג במצב זה.
    אם אין תקלה אחרת במנוע, הוא יתפקד היטב.
    כדאי ומומלץ באותה הזדמנות לבדוק את מצב כיוון השסתומים. ההשפעה שלהם יכולה להיות קריטית, אם אחד מהם אינו נסגר עד הסוף. אם יש חופש גדול מידי, ההשפעה משנית.

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה מנוע OS 91 2 פעימות
    על ידי tomer252 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-05-2010, 09:00:17
  2. [דיון] מנוע 4 פעימות
    על ידי מני2000 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-04-2010, 22:48:55
  3. מנוע 60 שתי פעימות
    על ידי יוחאי בוזגלו בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-01-2010, 14:53:14
  4. מנוע 4 פעימות ASP 65
    על ידי sudi9 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-10-2009, 19:44:11
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-01-2009, 22:27:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •