יש לי מצבר כזה:
אני משתמש במטען imax B6
אני צריך עזרה בבקשה.. אני לא יודע איך להטעין אותו.תודה!
יש לי מצבר כזה:
אני משתמש במטען imax B6
אני צריך עזרה בבקשה.. אני לא יודע איך להטעין אותו.תודה!
נערך לאחרונה על ידי Yuval152; 22-07-2010 בשעה 11:40:35. סיבה: .
יש לך במטען טעינת סוללה מסוג PB
ככה אתה מטעין אותה
לגבי זרם טעינה ניתן למומחים לענות לך
המצברים האפורים לא ניתנים לטעינה, ובכל מקרה מצבר אתה יכול לטעון בכיף עד 1A..
הקם להשכימך, השכם להורגו.
מה זאת אומרת לא ניתן לטעינה ?
חד פעמי ? באמת יש דבר כזה ?
בכל מקרה חבר.. אם אתה רוצה מצבר שחור
אני חושב שמצאתי באחד המחירים היותר זולים...
טעינת מצבר העשוי מעופרת חומצה -pb:
התחשיב הוא קיבולת מצבר חלקי [\] 20 שעות טעינה = זרם הטעינה בשעה 1 .מצבר רכב.
המצבר שנמצא אצלך הוא מצבר עופרת סידן מה שנקרא קלציום ולכן טעינתו קצרה ז"א אתה יכול להטעינו ברבע מערך קיבולו ולא יגרם לו נזק.אסור להטעין מרכב פועל קו הזינה מהרכב ישרף
או המצבר יהרס
מצטער שאני מתעלק על הדיון...
על הסוללה שלו רשום Lead acid
עופרת חומצה
כמו כל מצבר רכב או אופנוע...
מה הקשר בין המצבר שלו לעופרת סידן ?
7000/20=350
כלומר צריך להטעין את המצבר הזה על 350mha ?
טוב כניראה שצריך לדבר פה על מצברים לא על טיסנים אז ככה במקצועי אני איש דיאגנוסטיקה
במוסך פולקסוואגן בעל כתב הסמכה בחשמל ומיזוג לרכב ככה שללמד אותי מזה מצבר ???!
לא ניראה לי בלשון המעטה .
לענינינו מהפכת המצברים בשנים האחרונות גרמה למצבר להיות בעל יכולת טעינה מהירה יותר בלי לפרק את שכבות העופרת שצמודים לרשת שאמורה להחזיקם בעזרת אנטימון שהוא החומר המקשר.
כיום קימים בשוק מס' תרכובות שמאחדות את הלוחות מקטינות את ההתנגדות הפנימית וע"י מעלות את הזרם בפריקה ובטעינה {יש גם חיסרון אבל לא עכשיו}תרכובות מסוימות אינם מצריכות נוזל H2SO4 אלא הם בצורת ג'ל .
לעניניינו תרגיע זה מצבר עופרת סידן וצריך מטען מתאים להטעינו .
היי חבר סתם התעצבנת... לא שאני מזלזל חלילה
פשוט רוצה להבין....
מצטער אבל אין לי ידע במצברים....