וכמובן, גם אצלנו התווכחו.
מלא פעמים יצא לי שהתאים בסוללות עברו את 4.25 ואפילו 4.30 והסוללה לא היתה חמה ואפילו קרירה אין שום בעיה תפסיק להסתלבט עלינו ניכנסתי לפניקה בהתחלה
חיים גיל תעשה תרגיל
[QUOTE=MDreamer;175722]התשובה היא 42.
נו.. יצאת?[/QUO
כן למזלי זה היה קצר מזל שחלף
חיים גיל תעשה תרגיל
דרימר על eFly בשטח שמעת....? יש שם את ה- manual![]()
איך אני לא נתתי את התשובה הזאת לפלף אניוגאי קודמת למנהל הפורום הבא
חיים גיל תעשה תרגיל
אחח eFly בשטח..
ב FAST ב MANUAL הם כובתים בפירוש שצורה זו מקצרת את חיי הסוללה.
עכשיו שאלה: מה ההבדל בין CHARGE ל FAST בהנחה ששניהם לא עושים BALANCE?
ההסבר היחידי שאני מסגול לחשוב עליו שותאם את מה שיגאל אמר הוא שהם במודע טענים סוללות ביותר מ 1C. מטריד משהו.
חיים! תיכנס חזרה מהר לפאניקה.
היום אני אחבר מד אמפר במהלך טעינה של FAST ורגילה ונוציא את החתול מהשק.
![]()
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
לא נותר לי אלא להגיד לך:
![]()
ועכשיו דרימר תלמד אותנו איך מדביקים תמונות בלי להשתמש ב"תמונות מצורפות"
וזה בשביל מציצני ה-FPV....
Busted camera pervert
ומצאתי גם תמונה של Busted Boobs... אבל זה לא בשביל הילדים פה....![]()
נערך לאחרונה על ידי guyst; 26-07-2010 בשעה 21:02:06.
סליחה.. קראתי לא טוב.. חיים אתה יכול לצאת!
עדין מעניין לדתע מה ההבדל בין CHRAGE ל FAST
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
FAST לא טוען את האחוזים האחרונים של קיבולת הסוללה.
FAST - The charging current is getting smaller as the process goes to the near end
term of Lithium battery chaging. To finish charging process earlier, this
program eliminate certain term of CV process. Actually, the charging current
will goes to 1/5 from the initial value to end the process while the normal
chaging goes to 1/10 during CV term. The charging capacity may be a
נערך לאחרונה על ידי guyst; 26-07-2010 בשעה 21:17:00.
אז הנה סיכום ביניים, אלא אם כן יש כאלה שלא מסכימים:
Charge - טעינה רגילה, ללא איזון.
Balance - טעינה רגילה, עם איזון.
Fast - טעינה מקוצרת, הטעינה פשוט נעצרת לפני הרגע בו היא נעצרת בטעינה רגילה (כלומר, כשבשלב הטעינה במתח קבוע - CV - הזרם יורד לחמישית מערכו ההתחלתי, ולא לעשירית). הסוללה תכיל מעט פחות אנרגיה, אבל זמן הטעינה מתקצר במידה רבה. לפי עדויות של משתמשים, הטעינה מאוזנת, בתנאי שמחברים את מחבר ה-Balancer.
גם אף אחד לא הזכיר את מוד הAUTO, שבו הוא מגשש את מצב הסוללה ומעלה ומוריד זרמים ומתחים
המדידה הנכונה זה לשים WATTMETER בטור לסוללה בטעינה, אבל לא של טורניג'י אלא של WATSUP או משהו רציני יותר.
תקבל מה היה הפיק וכמה נכנס.
מניסיון בימים האחרונים הWATTSUP מדייק להפליא במדידה.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי